Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemistasi laihduttajista, moniko on laihtunut ja pitänyt painonsa

Vierailija
30.05.2013 |

vähintään 4 vuoden ajan? Ja montako laihdutuskertaa tätä edelsi (jos tiedät).

Ihan mielenkiinnosta.

Mietin tässä, yritänkö taas tsempata ja motivoida itseni noin tuhanteen laihdutus/elämäntaparemonttiyritykseen.

Satoja niitä varmasti on jo takana, näistä 5 on "onnistunutkin" niin, että siis viisi kertaa olen saanut ylikiloni (20 kg) pois. Ovat kyllä sitten aina tulleet takaisin, on loppunut into ja motivaatio ja vanhat tavat ovat pikkuhiljaa tulleet aina takaisin... :/

(niin ja laihdutus/elämäntapa/ruokavaliovinkkejä en kaipaa, olen lukenut ja hakenut kaiken saatavilla olevan tiedon näistä asioista laihdutushistoriani aikana. Vika ei ole tiedon puutteessa, vaan jossain korvien välissä).

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan tunne onnistunutta laihduttajaa?

Vierailija
2/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen työkaverini. Hän laihdutti lähes 10 v sitten ja on pitänyt uudet mittansa.

Pidän myös itsäni onnistujana viimesten noin 10 v osalta, vaikka olen aina lihonut takaisin osan painosta. Elämäntaparemonteissa osa muutoksista on jäänyt pysyviksi, enkä ole lihonut kokonaan takaisin lähtölukemiin, joten tavallaan suunta on ollut pysyvästi alaspäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen, itseni nimittäin. Jotakuinkin tasantarkkaan 4 vuotta sitten painoin 127 kg ja tällä hetkellä hippasen päälle 80 kg. Okei, vielähän noita kiloja on jäljellä, mutta lasken itseni silti onnistujaksi. Tuosta neljästä vuodesta olen aktiivisesti laihduttanut ehkä kaksi vuotta, mutta kaikkien niiden taukojenkaan aikana ei ole paino lähtenyt nousuun. Ja ihan ensimmäinen laihdutus ikinä, sekin lähti ihan puolivahingossa liikkeelle, tarkoitus ei ollut laihduttaa vaan olla viikko keveämmällä ruokavaliolla, että pystyisin työterveyslääkärille hyvällä omallatunnolla sanomaan, että joo, tarkkailen ruokavaliotani. Toki oli tarkoitus alkaa painoa pudottamaan, kun terveen paperit sain, mutta ajattelin sen vaativan hieman pohjustusta ja ihan oikean päätöksen aloittaa urakka.

Vierailija
4/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen niitä "ikuisia laihduttajia" joilla ei kovin paljon edes ole ylipainoa, joku 10-20kg korkeintaan. Mutta yksi ystävätär joka on laihduttanut muutama vuosi sitten ainakin puolet painostaan pois, on kyllä erittäin hoikka vieläkin, en tiedä onko laihtunut vieläkin, karppaamalla aloitti aikoinaan, olisko siitä jo 4 vuotta.

Kyllähän se motivaatio on erilainen pysytellä hoikkana jos on vuosia elänyt 70 ylimääräisen kilon kanssa, ne joilla on vähän pudotettavaa, pudottavat sen aika nopeastikin, mutta eivät jaksa sitten pitää uutta ruokavalioa, vaan siirtyvät pikkuhiljaa taas samoihin tapoihin ja kilot hiipivät takaisin.

Vierailija
5/5 |
31.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahta lukuunottamatta ovat pysyneet hoikkina, toinen yritti kertaalleen laihduttaa, saikin lähes 15kg pois, mutta ihan parissa kuukaudessa tuli takas, kun ei jaksanut... Toinen on ikuinen jojottelija, saattaa laihduttaa lähes 50kg puolessa vuodessa, parin vuoden päästä viimeistään on paisunut jälleen isommaksi kuin koskaan ennen. Mutta tosiaan, kaikki muut ovat hoikkina elelleet, kun kiloistaan eroon pääsivät, myös minä :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan