En jaksa enää tätä yskimistä :(((
Ei ole montaa päivää (6) takana mutta en enää vaan jaksaisi, yskin vähän väliä ja niin että tuntuu kuin suoni katkeaisi päästä, silmistä valuu vesi, syljen klimppejä välillä jne. Selän lihkasetkin jo kipeinä ja rintakehää purostaa ja painaa.
Tauti alkoi n.1vko sitten kurkun kutinalla, olisi voinut haarukalla raapia ja toissayönä heräsin pahaan kurkkukipuun jota ei sen jälk enää ollutkaan mutta tämä yskiminen, kakominen ja yskiminen, tsiisus:/
Oli aika noloa kun kotimatkalla töistä meinasin oksentaa junassa kun sain niin pahan yskänpuuskan.
Kuumetta ei ole, voimat on veks, huominen päivä vielä töitä ja sitten sais vkonlopun levätä. Töissäkin moni lapsi räkäisenä ja yskäisenä, sieltähän tämän olen saanutkin koska "iida-petterillä ei ole kuumetta niin voi olla hoidossa 9-10h".
Helmikuussa oli 39.7 asteinen keuhkokuume, sen toisintoa pelkään:/
Kommentit (8)
Auttaiskin ja sitä olisi kaapissa mutta en voi sitä nauttia koska se pistää heti vatsani kivikovaksi:/
ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 19:29"]
Voi kestää vielä parikin viikkoa. Reseptilääke Codesan Comp voi auttaa.
[/quote]
Ootko kokeillu Resilaria? Mulla se autto jonku verran. Mutta tuo on kyllä hirveetä. :/ Pääsisitkö käymään lääkärissä? Hunaja saattaa auttaa hieman myös.
Tsemppiä!
Nuo käsikauppayskänlääkkeethän on todettu varsin turhiksi, tosin olen valmis kokeilemaan mitä vain, nytkin yskin ja 30s sitten yskin niin että hiki valui. Pääsenhän minä lääkäriin ja aion mennäkin jos ei vkonlopun aikana parane mutta tiedä sitten mitä sekään auttaa..
ap
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 20:03"]
Ootko kokeillu Resilaria? Mulla se autto jonku verran. Mutta tuo on kyllä hirveetä. :/ Pääsisitkö käymään lääkärissä? Hunaja saattaa auttaa hieman myös.
Tsemppiä!
[/quote]
Tsemppiä, toivottavasti alkaa kohta helpottaa. Itellä täynnä kuukausi yskimistä, eikä vaan lopu, keuhkoputkentulehduksella alkoi ja nyt on sit jatkunut yskällä. Rintalihakset huutaa ja pelkään jokaista yskäisyä ja siitä seuraavaa viiltävää lihaskipua :/
hahaha
täällä yskä ollut puoli vuotta
hajoa siihen
paras yskänllääke on Yliopiston Apteekin oma sekoitus Professorin perinteinen yskänlääke. Resilarista ei apua ollut tähän yskään, joka minu piinasi useamman viikon mennä keväänä.
Ottakaa allergialääkettä VAIKKA teillä ei olisi ennen ollut allergiaa. Tiedän jo kaksi vastaavaa tapausta tältä keväältä.
Voi kestää vielä parikin viikkoa. Reseptilääke Codesan Comp voi auttaa.