Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoitetaan tähän mikä ärsyttää tuttavissa

Vierailija
17.07.2020 |

Pidetään IRL mölyt mahassa ja purkaudutaan tässä ärsytyksistä:

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen nuorempi veli kärsii kai jonkinlaisesta alemmuuskompleksista. Omaa myös määräilevän puolison. Ei pidä (saa pitää?) yhteyttä mieheeni eli isoveljeensä. Nähtiin heidän lapsuudennaapurinsa sattumalta, ja tämä nainen sanoi että X (veli) jatkuvasti soitteleekin heille! (Entisen naapurin emännälle, mutta ei omalle veljelleen). Meinas mennä kahvit väärään kurkkuun meillä 😀🙈

Vierailija
22/69 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pari tuttavaa, jotka ovat aivan liian perusteellisia kertoessaan asioistaan. Jos minä kertoisin vaikka ostosreissustani niin voisin kertoa että ostin tuotteen X kaupasta Y ja ehkä näyttää sen. Perusteellinen tuttavani kertoo miten hän kävi kaupoissa A, B, C ja D, mitä tuotteita hän kaikissa noissa näki ja kokeili, miksi hän ei ostanut niitä, ja lopuksi mitä osti ja mistä. Tosin minä olin lopettanut jo kuuntelemisen siinä vaiheessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂🙈

Vierailija
24/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava jolla aina tärkeämpää tekemistä puhelimensa kanssa, vaikka oltaisi järjestetty minkälainen illanvietto. Viestittää kyllä hyvin, että seura ei kelpaa. Sitten valittaa, kun ei saa enää kutsua minnekään.

Vierailija
26/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttavamies ”ei postaa mitään” someen. Ei tykkää ikinä läheistensä tai esim. edes raukka parka kummilastensa jutuista. Silti on aina ekana noin sekunti storyn julkaisemisen jälkeen käynyt katsomassa ne😂😂😂😂😂😂😂🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Pari tuttua naista aina säännöllisesti suuttuu siitä, jos heidän somettamisistaan ei joku tykkää, vaikka tykkää jonkun toisen kaveripiirissä olevan somettamisista. Ei millään ymmärretä, etteivät itsestäänselvyydet välttämättä kiinnosta kaikkia, tai "oot ihana"-pönkitykset.

Vierailija
27/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavamies ”ei postaa mitään” someen. Ei tykkää ikinä läheistensä tai esim. edes raukka parka kummilastensa jutuista. Silti on aina ekana noin sekunti storyn julkaisemisen jälkeen käynyt katsomassa ne😂😂😂😂😂😂😂🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈

Pari tuttua naista aina säännöllisesti suuttuu siitä, jos heidän somettamisistaan ei joku tykkää, vaikka tykkää jonkun toisen kaveripiirissä olevan somettamisista. Ei millään ymmärretä, etteivät itsestäänselvyydet välttämättä kiinnosta kaikkia, tai "oot ihana"-pönkitykset.

Rasittavia on tollaset kyttääjät jotka ei tykkää😁

Vierailija
28/69 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotku kuvittelevat että koska minulla ei ole lapsia enkä ole naimisissa, käyn tosi paljon juhlimassa ja olen täysin vastuuton. En edes juo alkoholia kuin ehkä pari kertaa vuodessa vähän kerrallaan. Käyn töissä, opiskelen ja urheilen paljon. Pidän vain rauhallisesta elämästä ja tarvitsen hiljaisuutta että voin hyvin.

Vierailija
29/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolo toi podcast! 😂

Vierailija
30/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mua ärsytä mikään muu kuin se ettei toista kuunnella. Joko on kauhea kiire päästä kertomaan omaa asiaa, jolloin ei kuunnella loppuun ja koko jutun pointti jää ymmärtämättä, tai sitten ei vaan kiinnosta. Yksi on tässä ihan erityisen taitava. Näplää puhelintaan, ja kun olet saanut asiasi kerrottua tai kysyttyä, ei kommentoi tähän mitenkään, vaan alkaa selostamaan ihan jotain muuta mitä on sieltä puhelimeltaan juuri katsonut tai lukenut, vaikkapa omaa tai jonkun toisen somepäivitystä. Välillä myös tekee sen, että poistuu vain paikalta puuhaamaan jotain muuta ja jäät yksin puhumaan. Kumminkin itse kuuntelet seikkaperäiset selostukset mitä tämä ihminen on puuhaillut, mitä hänelle on tapahtunut tai missä käynyt.

Vierailija
31/69 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
32/69 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-bonuksen kerääjä perhe. Mitään ei voi tehdä, jos ei siitä saa bonusta. Ravintolat valitaan niin, että saa bonuksen. Tietysti lomakohteet, hotellit ja yms. vain sieltä mistä bonusta saa. Aika paljon jää elämässä kokematta, kun elää tuollaisessa bonuspiste-kahleessa...

Vierailija
33/69 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää että tuttava jättää yhteydenoton aina minun kontolleni.

Vierailija
34/69 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Banaanin syöminen. Pakkohan se on jotenkin syödä mut se lötsötys ääni on se ärsyttävä.

Vierailija
35/69 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Banaanin syöminen. Pakkohan se on jotenkin syödä mut se lötsötys ääni on se ärsyttävä.

Just tästä syystä en syö banaania lainkaan 😅 Smoothien sekaan voi laittaa 😄

Vierailija
36/69 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni on pakko pitää (meillä käydessään) vessanpöntön kantta auki, vaikka meillä se pidetään aina kiinni hygieniasyistä + ettei sinne lennä tavaraa, esim. hiuslenkkejä tms. ylähyllyiltä. Vaikka hän kävisi vessassa vaikka vain pesemässä kätensä, niin hänen on avattava se s44tanan kansi aina, vaikka ei pönttöä käyttäisikään. Raivostuttavaa. Muuten hyvä tyyppi.

Vierailija
37/69 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin stadilaistuminen ärsyttää. Muutti täältä Pohjois-Karjalasta Helsinkiin opiskelemaan ja opetteli puhumaan kuten paikalliset. Alkoi myös ylenkatsoa tätä pikkupaikkaa mistä molemmat olemme kotoisin, nauraa meille "junteille" ja sanomaan että "eihän siellä ole mitään / osata mitään". Tuollaista asennetta en ole kellään syntyperäisellä helsinkiläisellä havainnut.

Vierailija
38/69 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri kehuu aina että,me oltiin lomamatkalla siellä ja täällä ja tuolla.Missäs te olitte,ai ette missään....????

Me ostettiin just uudet puutarhakalusteet,miehen piti ottaa kaupan kalleimmat mitä löytyi,samaan aikaan mies selittää omalle miehelleni,että en olis tarvinnut niin kalliita,mutta kun muija käski.

Me rakennetaan tänä kesänä terassi,mitäs te rakennatte tänä kesänä,ai ette mitään...

Mä ostin tällaisia lastenvaatteita syksyksi,millaisia sä ostit,ai et mitään....

Siis,kun hän itse töissä ja mä mammalomalla,niin tulot mulla vähissä..

Vierailija
39/69 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että tullaan kylään ja oletetaan että on jokin saatanan täyden palvelun hotelli. Kaikki pitäisi tehdä toisen puolesta, koska heti jos pyytää apua niin valitetaan että vieraana joutuu töihin. Kumma kun jos toisinpäin tulee kylään, niin sitten on kyllä tämä "hei viitsitkö ottaa tän nyt samalla kerta olet menossa paikkaan x"...

Vierailija
40/69 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni juttu, mutta yksi tuttavani tuputtaa minulle kirjoja luettavaksi. Tulevat viesteinä muodossa "Olethan lukenut kirjan ***?" Tai  "Tämä kirja *** sinun pitäisi lukea."

En jotenkin osaa vastata noihin viesteihin. Jos vastaan vain lyhyesti "En", niin tulee lisää selitystä, miksi minun pitää lukea se kirja. Koen jotenkin joutuvani puolustuskannalla, jos ja kun en aio lukea näitä hänen suosittelemiaan kirjoja. Minusta myös tuntuu, että hän viesteillään tekee tiettäväksi, että on itse lukenut ne kirjat.

Ärsyttää. Olen ajatellut, että seuraavalla kerralla jätän vain vastaamatta viestiin.