Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kirjoitetaan tähän mikä ärsyttää tuttavissa

Vierailija
17.07.2020 |

Pidetään IRL mölyt mahassa ja purkaudutaan tässä ärsytyksistä:

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ihan sikana kun tuttava jolla on itsellä suunnattomia haasteita oman lapsensa hoidossa, antaa lapsenhoitoon neuvoja 😒🤬

Hänellä 15v ihan sossutapaus, ei saanut mitään kuria ja koulu ym jäi. Sekä pieni lapsi jota ei saa laitettua edes lasten vaunuihin kun lapsi rimpuilee vastaan 😱 Silti opastaa miten muiden tulisi syödä, nukkua ym 😱

Tuollainen hymiöiden viljely tekstin sekaan näyttää jotenkin lapselliselta. Tai sanotaanko vähälahjaiselta.

Vierailija
62/69 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on rasittava koska roikkuu parisuhteessa mikä on mennyt puhdasta alamäkeä jo kolme vuotta, ja mä olen saanut kuulla purkauksia tästä viikottain. Milloin mies on haukkunut ystävää koska siivoaa huonosti, tai on tehnyt vääränlaista ruokaa, huutanut kun on itse nukkunut pommiin ja ystävä herättää töihin... Mies myös pettää minkä kerkeää eikä kotona harrasta seksiä naisensa kanssa. On myös äärimmäisen mustasukkainen eikä hyväksi minuakaan.

Ärsyttää niin paljon ystävä kun viikosta toiseen inisee ja valittaa ja harkitsee eroa, ja mä olen tukena ja tsemppaan ja oikein kehoitan olla tuhlaamatta ainoaa elämäänsä tuollaiseen sontakasaan. Mutta ei, aina vaan jäädään roikkumaan koska "nyt saatiin puhuttua kun olin ottamassa eroa ja se lupasi muuttua ja on ollutkin ihana jo ainakin puoli tuntia mua kohtaan ❤" Ja kappas, puoli tuntia myöhemmin tulee viestiä että "et siis voi uskoa kuinka paskamaisen tempun se nyt teki?"

Ai en voi uskoa vai?!?! Kasvattaisi selkärangan hitto vie. Olen minäkin ottanut eron törkeästä miehestä, ja kaikkien mielestä minä olen ystävääni verraten se kiltimpi ja alistuvampi osapuoli. Ei hitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva kiireisyys ja sen korostaminen. Ystävät on muka tärkeitä, mutta ajankäytöstä näkee, millä sijalla mikäkin asia ja ystävä on. Mutta puheissa ja päivityksissä korostetaan ystävien ihanuutta ja tärkeyttä.

Vierailija
64/69 |
24.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää ihmiset, jotka puuttuvat päätöksiini. Esimerkki: olen lähdössä juhliin. Emäntä kertoo, että ne kestävät iltamyöhään ja kerron, miksi emme voi olla kovin myöhään.

Sitten alkaa selitys ja järjestelyvimma, kuinka voisimme tehdä toisin. Tähän soppaan tulee vielä toinen kutsuttu, joka odottaa samaa. 

Ihan kuin olisin ääliö, joka ei vaan osaa asioita hoitaa ja jota pitää ojentaa ja kontrolloida.

Oma systeemini on se, että jos joku sanoo jotakin, uskon tiukkaamatta syitä.

Vierailija
65/69 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ihan sikana kun tuttava jolla on itsellä suunnattomia haasteita oman lapsensa hoidossa, antaa lapsenhoitoon neuvoja 😒🤬

Hänellä 15v ihan sossutapaus, ei saanut mitään kuria ja koulu ym jäi. Sekä pieni lapsi jota ei saa laitettua edes lasten vaunuihin kun lapsi rimpuilee vastaan 😱 Silti opastaa miten muiden tulisi syödä, nukkua ym 😱

Tuollainen hymiöiden viljely tekstin sekaan näyttää jotenkin lapselliselta. Tai sanotaanko vähälahjaiselta.

Voi kyynel

Vierailija
66/69 |
26.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkuva kiireisyys ja sen korostaminen. Ystävät on muka tärkeitä, mutta ajankäytöstä näkee, millä sijalla mikäkin asia ja ystävä on. Mutta puheissa ja päivityksissä korostetaan ystävien ihanuutta ja tärkeyttä.

Mulla on kaksi tälläistä mamma”kaveria”. Asumme kilometrin sisällä toisistamme, mutta he ovat niin kiireisiä, että lapsemme eivät ole vielä koskaan edes nähneet toisiaan😂 Että näin hyviä ystäviä... He eivät näe vaivaa kutsua kotiinsa yms, joten en enää yksipuolisesti ylläpidä tälläistä ”ystävyyttä”.

Vierailija
67/69 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tuttavani ei osaa tehdä mitään päätöksiä ja hänen kanssa asioden tekeminen vaatii aina sen että minä organisoin kaiken, ehdotan aikaa, paikkaa jne ja myös toteutan. Hän siis itse ehdottaa tapaamista mut kaikki sen jälkeen jää mulle jos meinataan selvitä samaan paikkaan samaan aikaan. 

Kauhistuttaa jo tuleva reissu ettei mulla vaan mee hermo hänen päättämättömyyteensä ja jatkuvaan peesailuun. Jotenki tuntuu että jaksan max pari tuntia kerrallaan hänen seuraa. 

Vierailija
68/69 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletusarvo siitä että min autollisena ihmisenä kuskaan autottomia ystäviäni. Noup! Tein ehkä joskus tätä ihan siitä syystä että tarvitsen yksineläjänä seuraa ja ystävät on muuten ihan kivoja, mutta mua vit..  aa se että mua ja mun hyväntahtoisuuttani tässä asiassa on alettu käyttää hyväksi. En palvele teitä enää, hankkikaa omat kulkupelit ja maksakaa ne, niin muutkin joutuu tekemään eikä vain yritä hyötyä muista.

Vierailija
69/69 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä molemmat ovat muoti-ilmiö, niin kiireen korostaminen kuin ystävyyssuhteidenkin korostaminen. Ei ole ihme että eteenkin nuoret aikuiset uupuu todella helposti kun ei ole hetken rauhaa, elämä (työ, opiskelu, ystävät, harrastukset, suku, parisuhde) pitäisi suorittaa kaikki samaan aikaan ja päästä heti määränpäähän. Ottakaapa täyskäännäs ja alkakaa korostaa siellä somessa (missä teidän elämänne ilmeisesti on) joutenolon ja nukkumisen tarkeyttä. 

Itse ilmoitan hyvin helposti että esim arki-illat olen kotona, koska aion olla viim 21.30 nukkumassa jotta jaksan seuraavanpäivän töissä. Oma lepo ja rauha on nro 1, ei jatkuva takahampaat yhdessä ees taas ramppaaminen ja eternkän sen kaiken jakaminen somessa