Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laitat tukkasi pesun jälkeen?

Vierailija
30.05.2013 |

Minulla itsellä aika pitkä tukka, joka pesun jälkeen laitan öljyä ja muotovaahtoa, sen jälkeen muotoilen föönillä, lopuksi lakkaa.

Miten muut?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kuivua vapaana, suoristan kuivana.

Vierailija
2/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kiedon pyyhkeestä turbaanin päähäni puoleksi tunniksi, sitten pyyhekuivana pöllytän käsillä ilmavaksi ja siihen saa kuivua. Joskus laitan hiuspannan, jos tuntuu, että otsatukka kuivuu liikaa naamalle. Pesen tukkani iltaisin, nukun hiukset kosteana. Mulla on aika lyhyt tukka ja se kihartuu itsestään, kun saa kuivua omaa vauhtiaan. Föönin kanssa osa kuontalosta menee suoraksi ja leijuu vaakatasossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kuivua auki, jotta päänahka ei ala kutista. Mun hiukset kuivuu aivan sairaan hitaasti, ja päänahka muhii kosteena, en voi yhtään enempiä muhituttaa pyyhkeessä tai kiinni.Kuivumisen jälkeen sutaisen nyttyrälle tai ponnarille. Inhoan hiusmuotoilutuotteita.

Vierailija
4/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään, jos kampa ei ole hukassa, kampaan. Lyhyet paksut hiukset, ei ole mitään hyötyä laittaa millään laitteella tai aineella. Eikä ole tarvistakaan on kuohkea luonnostaan, jopa kampaajat luulevat että olen föönännyt.

Vierailija
5/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että olette tosi naturelleja,

itse en voi, olisin ihan kauhean näköinen :(

ap

Vierailija
6/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riippuu tilanteesta, jos hengailen vaan kotona niin annan kuivua naturellisti enkä tee mitään.

Jos olen lähdössä jonnekin mutta on monta tuntia lähtöön, annan kuivua naturellisti, sitten kostutan ottatukan sumutinpullolla ja kuivaa sen oikeaan asentoon, suoristan tukan tarvittavilta otin, tupeeraan ja lakkaan.

Jos on kiireempi lähtö niin föönaan oikeaan asentoon, tupeeraan ja lakkaan,

Vierailija
7/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 17:39"] Täytyy sanoa että olette tosi naturelleja, itse en voi, olisin ihan kauhean näköinen :( ap[/quote]

En mäkään voi julkisilla paikoilla naturellina kulkea. Mulla ei ole yhtään taparaivoa, siis ei yhtään, siinä on iso kuoppa, joten pakko tupeerata hämäykseksi itsellensä takaraivo. Muutoin siinä kuopan kohtalla on vielä pyörre, joka oikein korostaa sitä takaraivottomuutta. Mulla kääntyy myös otsatukka väärinpäin, eli kääntyy ylöspäin, ja jakausta ei ole ollenkaan, eli tukka menee sinne tänne ja ympäri, osasta kohtaa on suoraa ja jostain kiharaa ym.

7

Vierailija
8/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivaan pyyhkeellä ja laitan vähän muotovaahtoa. Sitten jos on aikaa, annan kuivua lähes kuivaksi, laitan isot papiljotit ja puhaltelen hiustenkuivaajalla hetken ja annan kuivua loppuun. Jos aikaa on vähemmän, kuivaan saman tien föönillä ja pyöröharjalla. Lopuksi pieni suihkaus lakkaa.

Usein annan myös kuivua ihan sellaisenaan, jos en ole lähdössä minnekään. Silloin saan tarvittaessa hiukset lähtökuntoon nopeasti geelin, vahan ja/tai lakan avulla.

Vierailija
9/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hieman taipuisat, yläselkään ulottuvat hiukset. Kuivaan pyyhkeellä ja kampaan, annan kuivua itsekseen. Jos on kiire, föönaan kuivaksi. En ikinä käytä mitään hiustenmuotoilutuotteita, ja pesuun vain marketin sampoota ja hoitoainetta. Pidän hiuksia vapaana, nutturalla tai ponnarilla.

Vierailija
10/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr.3, miksi pidät niin kauan hiuksia pyyheturbaanin sisällä? Onko siitä jotain hyötyä?

Vierailija
11/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominainen se ei paljon jaksa itseensä panostaa..."inhoan muotoilutuotteita".."käytän markettishampoota"..."en tee yhtään mitään, kampaan vaan jos kampa ei hukassa"... Voi itku...

Vierailija
12/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen pitkät hiukseni joka toinen päivä. Silloin laitan hoitoainetta, ja 1-2 kertaa/vk myös hiuksiin jätettävää hoitoainetta. Niitä mulla on 3 erilaista, yksi on suihke. Kutakin käytän mielen mukaan, suihketta voi laittaa myös kuiviin hiuksiin, Aamulla harjaan hiukseni varovasti pää alaspäin, mutta en niin että hinkkaisin päänahkaa. En käytä muotoilutuotetteita. Shampoot ja hoitoaineet ovat ihan marketista, mutta olen löytänyt sieltä mulle sopivat ;)

Vierailija
13/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. Harjaan hiukset sitten kun ne ovat kuivuneet.

Vierailija
14/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 17:45"]

En mäkään voi julkisilla paikoilla naturellina kulkea. Mulla ei ole yhtään taparaivoa.

7

[/quote] Mulla kyllä taparaivoa löytyy joka kerta kun yritän omia pyörteitäni oikoa ja piilotella niiden aiheuttamia kaljuja kohtia :)

Vierailija
15/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 18:02"]

Suominainen se ei paljon jaksa itseensä panostaa..."inhoan muotoilutuotteita".."käytän markettishampoota"..."en tee yhtään mitään, kampaan vaan jos kampa ei hukassa"... Voi itku...

[/quote]

Mitä itkettävää tässä on? Mitä hienoa siinä on, että on kemikaalihuuruilla kyllästetty meikkipelle, joka inhoaa itseään niin paljon, ettei pysty edes kauppaan menemään omana itsenään.

Vierailija
16/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 18:02"]

[/quote]

Kuule kun tälle hevosenjouhelle on ihan turha tehdä mitään, kun siihen ei mikään aine tai kone pysty, kovalla työllä voi saada hetkeksi pysymään. Siksi pidän sen lyhyenä, ja värjättäynä. Ja toisaalta, en kyllä jaksaisi kotona työttömänä tehdä mitään vaikka "pitäisikin" kukaan ei mun hiuksia niin paljon katso. Mies ja lapset.

Vierailija
17/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset illalla. Laitan pyyhkeen päähän hetkeksi. Otan pyyhkeen pois ja menen nukkumaan. aamylla harjaan hiukset. Eli siis en todella laita mitään aineita tms. Minulla on vahvat paksut hiukset ja ollut aina.

Vierailija
18/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vuosia lyhyet hiukset, jotka muotoilin vaivalla ja aineilla joka hemmetin päivä. Nyt on vihdoin puolipitkät ja nämä on ihanan helpot! Suihkun jälkeen kampaan ja annan kuivua. Asiaa auttaa se, että nämä ovat piikkisuorat ja asettuvat itsestään kohtuullisen siivosti. Seuraksi kevyt meikki, korvikset, hajuvesi ja kauniit vaatteet. En näytä laittamattomalta.

Vierailija
19/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen hiukset hellävaraisella kampaamon shampoolla aina iltaisin, joskus laitan hoitoainetta, mutta en aina. Pidän suihkun jälkeen turbaania päässä ja sitten annan kuivua vapaasti. Saatan mennä kosteilla hiuksilla nukkumaankin. Muotoilutuotteita on ihan turha yötä vasten laittaa. Hiukseni ovat lapaluihin saakka, liukkaat ja suht paksut. 

Haluaisin osata väkertää itselleni lettejä, mutta koska en osaa, hiukset ovat yleensä joko ponnarilla tai auki. Töissä ei sen kummempia kampauksia kannata laittaa, koska joudun pitämään osan päivää lippistä päässä. 

Vierailija
20/43 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan pyyheturbaanin toviksi, ja sitten annan kuivia sellaisenaan. Jos aion suoristaa hiukset, niin suihkin lämpösuojaa pyyhekuiviin hiuksiin. Föönaan hiukset vain ja ainoastaan, jos aikataulu ehdottomasti sitä vaatii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä