Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni paras päätös oli poistua takavasemmalle työelämästä elämään nautinnollista elämäntapatyöttömän arkea

Vierailija
17.07.2020 |

Herätyskelloa ole viimeeksi käyttänyt yli neljä vuotta sitten. Silloinkin oli herätys klo 14 työkkäriin ja olin edellisen yön kaatamassa.

Kommentit (95)

Vierailija
1/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis muiden rahoilla elävä lusmu.

Vierailija
2/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. On saanut nauttia taas kokonaan ihanasta kesästä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen.

Vierailija
4/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko ap vuokralla?

Vierailija
5/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elät unelmaani ja vilpittömästi ihailen päätöstäsi. Ite en vielä ole pystynyt samaan, mutta joka päivä se on askeleen lähempänä.

Vierailija
6/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kyn ovat työssä olleet 30 vuotta, ymmärtävät tehneensä tyhjää tiliä, vähemmälläkin olis pärjännyt. Nyt on vain terveys mennyt ja se on tärkeämpi asia KUIN YKSIKÄÄN TYÖ.

Vierailija
7/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako osallistua uuden joutilaan rukoilevaisten yläluokan elättämiseen, joita tänne kaksin käsin haalitaan pelkkiä ongelmia aiheuttamaan ja suomalaiset kustantavat oikeudenkäynnit, elämisen jne.

Vierailija
8/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistoloinen?

Vierailija
9/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minä nautin työstäni, nyt alkoi loma ja se kyllä tuntuu ansaitulta 😊 Mutta kiva että elokuussa pääsee taas töihin.

Vierailija
10/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Kyn ovat työssä olleet 30 vuotta, ymmärtävät tehneensä tyhjää tiliä, vähemmälläkin olis pärjännyt. Nyt on vain terveys mennyt ja se on tärkeämpi asia KUIN YKSIKÄÄN TYÖ.

Työstä saa sentään työeläkettä, joka on takuueläkettä parempaa.

Vierailija
11/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muualla sitten pikapikaa kuntouttavaan jos vähänkään kykeneväinen?

Vierailija
12/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut lomautettiin ja myöhemmin irtisanottiin. Olin ensin tosi hädissäni, pelkäsin nykyistä ja vielä enemmän tulevaa. Tulot tippui rankasti, taloudellinen tilanne todella tiukka. Mutta pikkuhiljaa aloin tajuta, että rahasta stressaamisesta huolimatta, olen tyytyväinen, ajoittain jopa onnellinen. Tutustun itseeni uudestaan, oma itse on ollut unohduksissa parikymmentä vuotta, suorittaminen tukahdutti. Vielä kesäkin, niin en valita. 

Vierailija
13/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vilpittömän iloinen puolestasi. Et joudu juoksemaan oravanpyörässä, lopulta saappaat jalassa kupsahtaen.

Vierailija
14/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen korporatiivinen työmyyrä eikä kukaan varmaan uskoisi, kuinka usein sama käy mielessä.

Vierailija
15/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä ap selittää työttömyyden omana valintanasi, kun totuus on, ettet kelpaa työnantajille töihin, koska et jaksa tehdä töitä kuin muut ja kuormitut helposti.

Vierailija
16/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen ollut 10v työttömänä. Elämäni parasta aikaa. N39.

Vierailija
17/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä ap selittää työttömyyden omana valintanasi, kun totuus on, ettet kelpaa työnantajille töihin, koska et jaksa tehdä töitä kuin muut ja kuormitut helposti.

Olen tunnettu erittäin ahkerana työntekijänä ja viimeeksi pari viikkoa sitten kävin tekemässä yhden tehokkaan pimeän työpaivän. Saisin välittömästi oikeita töitä, mutta en huoli. Ap

Vierailija
18/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas valitsin työn, joka tuntuu mielekkäältä ja jota teen mielelläni. Siitä saa vieläpä ihan mukavan rahallisen korvauksen ja palkallisen lomankin... Eikä tarvitse pelätä, mitä joku byrokraatti keksii pääni menoksi.

Vierailija
19/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tunnettu erittäin ahkerana työntekijänä ja viimeeksi pari viikkoa sitten kävin tekemässä yhden tehokkaan pimeän työpaivän. Saisin välittömästi oikeita töitä, mutta en huoli. Ap

Niin siis teet kuitenkin töitä?

Vierailija
20/95 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää kuuluttaa tällaista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä