Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermot menee työttömiin

Vierailija
17.07.2020 |

Työkseni järjestän aktivointitoimenpiteitä työttömille. Olen hyvä työssäni, työni merkitsee minulle paljon. Mutta ne työttömät! Heille ne toimenpiteet eivät kelpaa, väkisin yrittävät keplotella itseään pois toimenpiteistä, eivät niin kertakaikkiaan toimenpiteisiin suostu. Herran tähden sentään, työttömien hyväksihän niitä toimenpiteitä järjestetään! Ne toimenpiteet on työttömien omaksi parhaaksi!
Mutta ei, silti työttömät eivät suostu, eivät niin millään. Aivan karmeita vastaanhankaajia, tosi vaikeita ihmisiä, eihän niiden kanssa tule ollenkaan toimeen. Ei mikään ihme että he ovat työttömiä, eihän kukaan työnantaja tahdo noin hankalia paksukalloisia uppiniskaisia ihmisiä palkata.

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työttömät ovat aina helppo ja halpa nokkimisen kohde =)

Eivät olisi minkään kohteena, ellei heidän käsi olisi muiden taskussa. Käsi pois, eivät joudu kohteeksi enää.

Saatko jotain seksuaalisia kiksejä ajatellessasi työttömien käsiä taskuissasi?

Vierailija
22/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei provo niin kuvittele miltä itsestäsi tuntuisi joutua toimenpiteisiin.  Ihan eri asia olla töissä kuin pupukursseilla tai ilmaisena orjana.

100% eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala esimrkkinä tehdä sitä omaa loisto-duuniasi 9€/vrk "palkalla"! Ehdotapa nyt heti työnantajallesi! Säästösi ja aiemmat tienestisi voit antaa jollekin, joka nekin tarvitsee ruokaan lääkkeisiin tms.,vaikka "uppiniskaiselle"asiakkaallesi,ehkä ei ole syönyt päiväkausiin, kun työmarkkinatuella yrittää kituuttaa Suomen ylihinnoittelussa hintatasossa...

Vierailija
24/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin mennä ostamaan lähikaupasta APn maksamilla rahoilla muutaman oluen, hopsansaa ja slurps. Ai että maistuu hyvältä. Ja taidankin ostaa maantaina lisää olutta kun APn on pakko lähteä töihin istumaan hikiseen konttoriin kun mä juon kalsarikännit kotona tuulettimen puhaltaessa.

Vierailija
25/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät olisi minkään kohteena, ellei heidän käsi olisi muiden taskussa. Käsi pois, eivät joudu kohteeksi enää.

Saatko jotain seksuaalisia kiksejä ajatellessasi työttömien käsiä taskuissasi?

Rahat pois sinulta.

Vierailija
26/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä parempi käsi toisen taskussa kuin pää syvällä omassa perseessä.

Vierailija
27/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä parempi käsi toisen taskussa kuin pää syvällä omassa perseessä.

Minä en halua maksaa kovalla työllä hankitusta tuloksesta sinulle pummi yhtään mitään.

Vierailija
28/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo työttömät on ihan tyhmiä.

Vierailija
29/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi jos hommaisit niille oikeita töitä, joista maksetaan asiallinen korvaus niiden nöyryyttävien ja turhien aktivointileikkien sijaan?

Vierailija
30/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömät on ihan rentoa sakkia kunhan niitä oikeasti haluaa auttaa, eli rohkaisee etsimään omaa unelmatyötä ja arkipäivinä jotain säännöllistä tekemistä silloinkaan kun ei ole juuri nyt töissä. Auttaa mielenterveyden kanssa kummasti jos kokee päivän aikana saaneensa jotain projektia eteenpäin ja oikeasti jotain aikaan. Samalla auttaa Kela-juttujen kanssa että päätökset tulee ajallaan jne. Ilmapiiri voi olla rento mutta työntäyteinen ja ihmiset viihtyy.

T. Kuntoutustoiminnan ohjaaja.

Vierailija
31/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömät on ihan rentoa sakkia kunhan niitä oikeasti haluaa auttaa, eli rohkaisee etsimään omaa unelmatyötä ja arkipäivinä jotain säännöllistä tekemistä silloinkaan kun ei ole juuri nyt töissä. Auttaa mielenterveyden kanssa kummasti jos kokee päivän aikana saaneensa jotain projektia eteenpäin ja oikeasti jotain aikaan. Samalla auttaa Kela-juttujen kanssa että päätökset tulee ajallaan jne. Ilmapiiri voi olla rento mutta työntäyteinen ja ihmiset viihtyy.

Olet oikealla alalla selkeästi. Hyvä!

Vierailija
32/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä!

Mun oli tarkotus aikoinaan mennä vain 3kk ajaksi kokoonpanoon, jatkoin kuntouttavaa jaksoa aina 2v6kk mittaiseksi koska tykkäsin työstä niin paljon ja sain myös kokoonpano-osaston pomolta paljon kiitosta hyvin tehdystä työstä ja ahkeruudesta. Tuohon perään otin vielä palkkatuen 7kk ajalle, eli 3kk mittainen kokeilu venyi 3v3kk mittaiseksi ohan omasta tahdostani. Ja pomo olisi kuulemma todella halunnut palkata mut vakituiseksi jos hänellä olisi ollut valtuudet siihen.

Vierailija
33/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi jos hommaisit niille oikeita töitä, joista maksetaan asiallinen korvaus niiden nöyryyttävien ja turhien aktivointileikkien sijaan?

Tajuatko aasi että ero sinun ja töissäkäyvän välillä on se että se töissäkäyvä tekee nöyryyttäviä duuneja pienellä palkalla ja siinä ohessa maksaa vähän sinunkin verbaaliperseilyn mahdollistamista?

Ihan turhaa painolastia olette kaikki toimettomuuden ylistäjät.

Vierailija
34/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiskohan se siitä että toimenpiteesi ovat pashaa? jossain tutkimuksessa on todettu, että työkykyiset eivät hyödy työkokeulusta tai kuntouttavasta tms., ainoastaan työkyvyttömät, joilla on usein muitakin ongelmia. Tuliko sinulle yllätyksenä, että ihmisellä on ongelmia? 

Vierailija
35/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko aasi että ero sinun ja töissäkäyvän välillä on se että se töissäkäyvä tekee nöyryyttäviä duuneja pienellä palkalla

Tosin nuo työlliset eivät täällä märise koska ns. pask.aduunit tätänykyä ovat lähes järjestään pätkäduuneja, eli myös niiden tekijät joutuvat maistamaan työttömyyttä. Köyhistä märisevät lähinnä vain hemmotellut velliperseet jotka rikkaasta perheestä pääsivät suoraan mukaviin johtotehtäviin eivätkä eläessään ole oikeita töitä tehnyt.

Vierailija
36/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko aasi että ero sinun ja töissäkäyvän välillä on se että se töissäkäyvä tekee nöyryyttäviä duuneja pienellä palkalla

Tosin nuo työlliset eivät täällä märise koska ns. pask.aduunit tätänykyä ovat lähes järjestään pätkäduuneja, eli myös niiden tekijät joutuvat maistamaan työttömyyttä. Köyhistä märisevät lähinnä vain hemmotellut velliperseet jotka rikkaasta perheestä pääsivät suoraan mukaviin johtotehtäviin eivätkä eläessään ole oikeita töitä tehnyt.

Pistä linkkiä työpaikkailmoituksiin niin katsotaan miten pätkää. Tänäänkin katsoin työkkärin ilmoitukset ja ihan pysyvää duunia tarjottiin. Mutta kun ei teille kelpaa. Koska te sohvalla lojujat haluatte sydämessänne uhriblogin kirjoittajan vakipaikkaa josta maksetaan vähintään 6000€/kk. Tämä on se teidän fantasia.

Vierailija
37/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin katsoin työkkärin ilmoitukset ja ihan pysyvää duunia tarjottiin.

No pistäpä linkki sitten. Anna palaa.

Vierailija
38/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reilun vuoden määräaikaisena työssä pitkän työttömyysjakson jälkeen olin aivan innnoissani päästessäni töihin mutta se into laantui äkkiä kun sain kuulla joka päivä työkavereiltani, niiltä vakkareilta, miten lusmuja loisia kaikki työttömät ovat ja miten elävät heidän kustannuksellaan ja ilkeät katseet minun suuntaan, ei auttanut vaikka olin ahkera ja hyvä työntekijä, heidän silmissään olin vain laiska paska koska olin ollut pidempään työttömänä. Määräaikainen loppui ja mulle riitti, nyt nautin vapaudesta ja ennenkaikkea te paskaläjät siellä töissä, raatakaa niin perkeleesti perseet ruvella ja minä nauraen elän, syön ja juon JUURI teidän rahoilla :D Kiitos, nyt olen onnellinen työttömänä.

Vierailija
39/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänäänkin katsoin työkkärin ilmoitukset ja ihan pysyvää duunia tarjottiin.

No pistäpä linkki sitten. Anna palaa.

Ok. Miltä paikkakunnalta haluat?

Vierailija
40/81 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Miltä paikkakunnalta haluat?

No vaikka Tampere.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän