Feissarinkarkotusvinkkejä?
Näitä kaipailen kaupungin keskustassa usein kauniina kesäpäivänä kävelevänä
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha täti, niin näen feissarit nuorina ihmisinä ansaitsemassa palkkaansa. Töitä on tosi vähän kuin mitä oli nuoruudessani. Säälittää, että kaikkea tylsää joudutaan tekemään nykyään. Niinpä en halua olla tyly. Haluan ystävällisesti kieltäytyä mahdollisuudesta saada auttaa, joten pysähdyn ja kommentoin asiallisesti mitä mieltä sekä toivotan hyvää päivän jatkoa. Kukaan ei ole jäänyt roikkumaan.Päinvastoin näen feissareissa jopa helpotusta, että kunnioitan heitä ihmisinä.
Minä taas torjun tylysti. Siinäpähän saavat työkokemusta. Kukaan ei silti pakota ryhtymään maanvaivaksi. Siivoustöihin ja kaupankassalle pääsee aina jos oikeaa rehellistä työtä haluaa tehdä.
Ei niille tarvitse alkaa selittelemään yhtään mitään. Varsinaisia maanvaivoja. Mitä nopeammin toi törkeä ihmisten ahdistelu saadaan loppumaan kannattamattomana, sitä parempi. Jokainen joka haluaa voi itse valita lahjoitus kohteet esim netistä ja pistää rahaa menemään.
Vierailija kirjoitti:
Hesarille: "Paperin tuhlausta, eikä sitä kukaan lue", kun tyrkyttävät näytettä.
Sähkö- ja vakuutusyhtiöt: "Mies hoitaa, mä en sekaannu sen kilpailutuksiin."
Puhelinoperaattorit: "Just vaihdoin teiltä piis, kilpailijanne on parempi." tai "Firman puhelin"
Hyväntekeväisyys: "Ei kiitos."
Tuo vaihdoin teiltä pois tuottaa tod.näk lisäkysymyksiä, ja tyhjiä lupauksia siitä, kuinka parhaillaan parantavat kuuluvuutta juuri sun aluella jne jne!
Kokemusta on...
Puhelinmyyjille toimii "asun pysyvästi ulkomailla". Puhelu lopetetaan nopeasti eivätkä soita toiste.
Minun kohdallani tämä on totta, pidän siis suomalaista puhelinnumeroa paikallisen lisäksi.
Tätä ennen sanoin (myöskin totuudenmukaisesti) olevani alaikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesarille: "Paperin tuhlausta, eikä sitä kukaan lue", kun tyrkyttävät näytettä.
Sähkö- ja vakuutusyhtiöt: "Mies hoitaa, mä en sekaannu sen kilpailutuksiin."
Puhelinoperaattorit: "Just vaihdoin teiltä piis, kilpailijanne on parempi." tai "Firman puhelin"
Hyväntekeväisyys: "Ei kiitos."Tuo vaihdoin teiltä pois tuottaa tod.näk lisäkysymyksiä, ja tyhjiä lupauksia siitä, kuinka parhaillaan parantavat kuuluvuutta juuri sun aluella jne jne!
Kokemusta on...
Älkää selitelkö ihmiset, oikeesti. Ei kiitos ja eteenpäin kuin niitä ei olisikaan. Niin helppoa.
Sanon, että olen jo lahjoittaja. 110% varmuudella päästävät samantien menemään.
Sanoo vaan "ei kiinnosta" tai "ei kiitos" ja jatkaa matkaa huomioimatta niitä. Jos ne käsiksi käy niin rikosilmoitusta vaan. Mikä tässä on niin vaikeaa??