Feissarinkarkotusvinkkejä?
Näitä kaipailen kaupungin keskustassa usein kauniina kesäpäivänä kävelevänä
Kommentit (67)
Planin tyypeille sanon, valtiot voisivat lopettaa asevarustelun, niin tytöilekkin riirtäisi koulutukseen rahaa.
Greepeacen tyypeille, en rahoita terrorismia jota harrastavat. Ja sanon myös, jos kaikki tekisivät saman kuin minä, ei sinunkaan tarvitisi olla täällä kadulla kerjäämässä.
Katson häirikköä kuin halpaa makkaraa, en vastaa tervehdyksiin ja kävelen rauhassa eteenpäin. Jos yrittää pysäyttää, kävelen tahallani päin.
Vierailija kirjoitti:
Olen ite ollut nuorena feissaaja Unicefilla Helsingissä. Pörssin edessä oli hankala saada asiakkaita niin aloin käyttää alkulausetta: kiinnostaako lasten oikeudet? Se oli hauskaa kun lähes kaikki pukumiehet sanoivat aluksi automaattisesti tyyliin ei kiinnosta tai ei nyt, kunnes jäivät ehkä miettimään tarkemmin että miltä se kuulostaa :D
Minä vastaan tähän aina leveästi hymyillen EI ja jatkan matkaa.
Hei sori mulla on korona, ei ehkä kannata tulla köh, köh
Vierailija kirjoitti:
Hei sori mulla on korona, ei ehkä kannata tulla köh, köh
Ei kannata. Lain mukaan koronapotilaiden tulee olla eristyksissä, joten jos feissari ottaa läppäsi tosissaan ja soittaa poliisille, voit joutua poliisiauton kyydissä kotiin.
hurja irvistys naamalle vaan ja horise outoja samalla
😬
Vierailija kirjoitti:
Pukeudu romaaniksi
Suosittelen tuntematonta sotilasta, sille ei vittuilla.
Vierailija kirjoitti:
Olen ite ollut nuorena feissaaja Unicefilla Helsingissä. Pörssin edessä oli hankala saada asiakkaita niin aloin käyttää alkulausetta: kiinnostaako lasten oikeudet? Se oli hauskaa kun lähes kaikki pukumiehet sanoivat aluksi automaattisesti tyyliin ei kiinnosta tai ei nyt, kunnes jäivät ehkä miettimään tarkemmin että miltä se kuulostaa :D
"Lähdetäänkö treffeille? Jos lähdet pariksi tunniksi, voin antaa 100 euron kertalahjoituksen"
"Öööh no emmä taida"
"Ai noinko vähän sua lasten oikeudet kiinnostaa?"
t. pukumies
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa mutta sinua ei oikeasti kiinnosta vaan kiillotat vain omaa egoasi, häpeäisit!
Noin minä vastaan.
Korona aikana rupea yskimään ihan hirveesti, niin varmaan pysyy kaukana. Sanot vielä että taitaa koronaa pukata.
"Minulla ei ole varaa elättää järjestöjä."
Teeskenteleen kuuroa ja sokeaa. Ei voi ikinä tietää onko kyseinen feissari näitä "okei hyvää päivänjatkoa" vai "ai ei kiinnosta vai mutta rahaa riittää kyllä tuoppeihin!?"
Vierailija kirjoitti:
Totaalinen ignooraus. Osoita, että he ovat ilmaa.
Juuri tämä. Feissarit yrittävät luoda sinulle huonon omatunnon jotta ottaisit heihin kontaktia, joten ei ole mikään synti kävellä vain ohi, vaikka kuinka huutelevat ja heiluttelevat perään.
Keskustassa asujalle feissarit ovat oikeasti aivan *** ärsyttäviä. Aina kun menet kauppaan, kahville tms. on 2-4 kerjääjää kimpussa.
Itse olen ottanut periaatteen että jokainen feissarin kohtaaminen aiheuttaa vähintään vuoden bannin kyseiselle järjestölle tai organisaatiolle. Nyt boikottilistalle ovat pääseet:
- Hesari
- Fortum
- Telia
- Unicef
- Greenpeace
- Punainen Risti
- Amnesty (viimevuoden aktiivisen toiminnan takia)
Mä olin pienen firman vaihteessa ja suurin osa puheluista oli puhelinmyyjiltä. Hyvin äkkiä oppi torjumaan heidät ja sanomaan kiitos ei, kuulemiin. Ja luuri kiinni. Jos olivat soittaneet jonkun työntekijän numeroon suoraan, niin nämä selittivät aina, että nyt ei ole aikaa, soita myöhemmin uudelleen yms. Heidän mielestään nämä puhelinmyyjätkin tekevät työtään ja heille pitää olla ystävällinen. Miksi ihmeessä pitää valehdella ja pyytää soittaa uudelleen? Sitten kiroillaan, kunpuhelinmyyjät soittaa koko ajan. Ei se ole mitään ystävällisyyttä.
Hesarille: "Paperin tuhlausta, eikä sitä kukaan lue", kun tyrkyttävät näytettä.
Sähkö- ja vakuutusyhtiöt: "Mies hoitaa, mä en sekaannu sen kilpailutuksiin."
Puhelinoperaattorit: "Just vaihdoin teiltä piis, kilpailijanne on parempi." tai "Firman puhelin"
Hyväntekeväisyys: "Ei kiitos."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totaalinen ignooraus. Osoita, että he ovat ilmaa.
Juuri tämä. Feissarit yrittävät luoda sinulle huonon omatunnon jotta ottaisit heihin kontaktia, joten ei ole mikään synti kävellä vain ohi, vaikka kuinka huutelevat ja heiluttelevat perään.
Keskustassa asujalle feissarit ovat oikeasti aivan *** ärsyttäviä. Aina kun menet kauppaan, kahville tms. on 2-4 kerjääjää kimpussa.
Itse olen ottanut periaatteen että jokainen feissarin kohtaaminen aiheuttaa vähintään vuoden bannin kyseiselle järjestölle tai organisaatiolle. Nyt boikottilistalle ovat pääseet:
- Hesari
- Fortum
- Telia
- Unicef
- Greenpeace
- Punainen Risti
- Amnesty (viimevuoden aktiivisen toiminnan takia)
Samaa mieltä. Feissareita markkinoinnissa ja rahan keräyksessä käytettävät yritykset ja yhteisöt ovat syypäitä siihen että kaupunkien keskustoissa ei ole miellyttävä kävellä. Nämä organisaatiot pitää pistää vastuuseen teoistaan! Jos ei muuta, niin jätetään noiden kanssa sopimukset tekemättä. Tämä on se kohta missä kuluttajat voivat vaikuttaa omalla toiminnallaan.
Vierailija kirjoitti:
”Ei kiitos”, ihan toimiva keino.
Työtäänhän he vain tekevät, hyvä kun on töitä näinä aikoina.
Kerjääminen ja ihmisten häiritseminen ei ole mitään työtä. Sama kun sanoisi taskuvarkaista että työtäänhän he vain tekevät.
Markkinointiesto Robinson. Ilmainen.