vihaan ulkonäköäni
todella ohut tukka,finneja,kaksari,rumat hampaat, tyhjät pussit tisseinä, arpinen maha ja iso häpykumpu. (muistan kun ala-asteella oltiin uimassa niin kaveri sanoi että minulla on pippeli)
jos saisin rahaa niin korjauttaisin rintani. en kehtaa olla miehen edessä alasti, en halua seksiä. oksennan kun katon peilistä itseäni,,
Kommentit (3)
Minäkin vihasin nuorempana, mutta iän myötä ei onneksi enää juuri haittaa miltä näytän. Olen nyt 38-vuotias. Olen edelleen ruma kuin riihipiru, mutta onnellinen rumilus. Ulkonäkö ei ole enää mitenkään keskeisellä sijalla elämässäni, eikä seksuaalistakaan elämää estä mitenkään. Eipä se mieskään mikään adonis ole, miksipä sitä itseään siis häpeilemään?
Syitä miksi itse olen ruma: äärimmäinen persjalkaisuus (65 cm pitkät jalat 160 cm pitkässä ihmiessä), huono ryhti, outo eteenpäin kenossa oleva kaula, pari kaksoisleukaa, munan muotoinen eli otsasta kapea ja leukaan levenevä naama, pienet silmtä syvällä päässä, iso suu jossa ruskeankeltaiset liian isot hampaat, lyhyt mutta erittäin leveä nokka. Mutta nykyisin tosiaan lähinnä naurahdan peilikuvalleni, ajattelen että olenhan minä omalla kaalimaan kakara -tyylisellä tavallani ihan söpökin jo rumuudessani :D
No huh! Mietitäänpä mille asivaoille voisit tehdä jotain, että mielialasi ja minäkuvasi parantuisi. Jos asennetta ei pysty muuttamaan ja hyväksymään nykytilannetta, voisit ajatella seuraava: hiuksiin saa tuuheuttaa melko helposti kampaajalla (vaihda mallia, käytä eril aineita ja vaikka lisäkkeitä), finneihin löytyy samoin apua ja yksi asia siihen on myös ruokavalio. Ruokavalion tarkistaminen voi vaikuttaa muutenkin järisyttävän paljon hiuksiin, ihoon, vartaloon ja mielentilaan! Rinnat saa oikeasti suht hyvin kuosiin tekemällä tarpeeksi rintalihaksia esim salilla-olen itse saanut omani siedettävään kuntoon kolmen lapsen ja pitkän imetyksen jälkeen näin. Muutenkin vartalo ja mieli muokkautunut paljon paremmiksi!
Tuo kumpuhommeli ja arvet mahassa on näiden muutosten jälkeen helpompi omaksua- arvet saisi ehkä kirurgisella operaatiolla pois (itselläkin on, mutten anna häiritä) ja tuo huvikumpu nyt tuskin ketään miestä haittaa :D