Tv/nettijumppaa kotiäidille??
Mulla on kuntosalijäsenyyskin ja sinne aina menen mikäli sunkin mahdollista. Mulla on näet kaksi pientä lasta ja mies paljon töissä, joten ihan aina ei onnistu.
Tätä aukkoa helpottamaan tarvisi löytää kotikuntoilumuoto enkä tule tehneeksi, jollei minulla ole "tsempparia" siis sitä tv:n tai netin tsemppiä. Onko teillä tietoa mistä löytyisi ILMAISIA videoita? Ja siis pidempiä pätkiä kuin 5-10 min? Joku 30 min tiukkaa treeniä olis ok..
Kommentit (9)
Ei ilmainen mutta hyvä: Jillian Michaels 30 Day Shread (J.M. on se Suurin pudottaja -ohjelman valmentaja). Tiukkaa treeniä, jossa aina 3min lihastreeniä, 2min cardio, 1min vatsatreeniä ja näitä kolme settiä putkeen + venytykset, yksi harjoitus aina 20min, kolme eri vaikeustasoa. Ykkönenkin on jo riittävän haastava mutta tuloksia kyllä saa, jos tätä jaksaa tehdä! Saa mm. brittiamazonista ilman tulleja tai muita hässäköitä suoraan postilaatikkoon. Hyvä on myös 10minutes Solutions sarjan Pilates perfect body (erilaisia 10 minuutin settejä, joita voi itse yhdistellä tai tehdä kaikki putkeen), halpa, ei maksa kuin kuutisen euroa. Ylen Jumppa -DVD:t myös tosi hyviä.
Tuolta löytyy eri pituisia ja tehokkaita treenejä:
Kannattaa käydä lainaamassa kirjastosta! Meiltä ainakin löytyy aika paljon erilaisia jumppadvd:itä.
Youtubesta löytyy Jillianin videoita ihan ilmaiseksikin..Suomalainen Shape on myös hyvä, tosin siinä on pieni kk maksu, olikohan 9,90..
Kiitos! Eiköhän noista löydy. Lasten kanssa en ehkä pysty tehokkaasti jumppailemaan (sen verran häiritsevät ja pyörivät päällä/jaloissa), mutta ehkä sitten kun aamuisin nukkuvat vielä tai iltaisin kun ovat nukkumassa. päikkäreitä eivät myöskään juuri koskaan nuku yhtä aikaa, joten.. :D
Mutta kiitos näistä. Mahdollistaa edes niinä hetkinä treenin kun lapset nukkuvat eikä kotoa voi kuitenkaan poistua.
ap
Itse suosittelen hankkimaan kahvakuulan ja treenaamaan YouTuben Fitness Blenderin tahtiin. Tuolla Fitness Blenderillä on tosi paljon muitakin ilmaisia liikuntavideoita (mm. käsipainoilla, kehon omalla painolla ja pilates-tyyppistä), mutta itse olen tehnyt vain kahvakuulatreenejä, jotka ovat tosi hyviä. Kannattaa tsekata.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 09:45"]
Tässä hyvä, linkki löytynyt joskus tältä palstalta
[/quote]
nosto