kuinka usein miehesi jättää sinut ilman orgasmia
jättääkö miehesi usein sinut klman orgasmia seksin aikana
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 08:09"]
Ei koskaan - joskus on tosin tilanteita (muutamia kertoja vuodessa), jolloin olen jostain syystä liian stressaantunut, hermostunut, kiireinen yms että voisin saada orgasmia. Mies ehkä hieman ennemminkin pahastuu asiasta (vaikka sanon jo seksin alussa/alkuvaiheilla että olen hermostunut en todenäköisesti yule), kun en tule, vaikkakin ymmärtää sen että en saa orgasmia jossen ole rentoutunut.
[/quote]
Minulla samoin.
Joskus kun en itse ole ihan aktiivisimmalla tuulella en tule vaikka mitä tekisi. Nautin kyllä ja pääsen lähelle O:a mutta huipu puuttuu. Viimeksi lauantai-aamuna kun olin niin uninen. Rakastelusta en silti luovu!
Kertokaa naiset miten toivotte sen orgasmin teille annettavan esim. miehen laukeamisen jälkeen tai ennen. Tiedän että kaikki ei sovi kaikille mutta jos saisi vähän ajatuksia ;)
En saa koskaan orgasmia, en suulla, sormilla, yhdynnässä. Ja se ei ole mieheni vika. Hän on kyllä tehnyt kaikkensa ja on huomaavainen rakastaja.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 09:06"]
En saa koskaan orgasmia, en suulla, sormilla, yhdynnässä. Ja se ei ole mieheni vika. Hän on kyllä tehnyt kaikkensa ja on huomaavainen rakastaja.
[/quote]
Vastaan miehenä. Vaimoni ei saa koskaan orgasmia, eli aina jätän ilman. En ota syytä itselleni, koska tekisin mitä tahansa, että hän saisi. Kun vika on korvien välissä, niin vaikeaa se on. Hän on kertonut, ettei ole koskaan itsetyydyttänyt eikä edes vielä aikuisuuden kynnyksellä tiennyt mitä se on. Nyt hän on puolivälissä kolmeakymppiä ja ei ole suostunut kokeilemaan hänelle ostettua vibraa eikä suostu tyydyttämään itseään.
Melko usein, mutta omasta toiveestani. Saan orgasmin normaalisti suhteellisen helposti, mutta olen tällä hetkellä lääkityksellä joka vaikeuttaa sitä. Lisäksi seksuaaliset haluni ovat miehen haluja pienemmät ja orgasmin saatuani en halua seksiä uudelleen moneen päivään. Aikaisemmissa suhteissa seksin vähyys on ollut lähes aina ongelma, ja sen aiheuttama syyllisyys on tappanut kaiken ilon seksistä. Ei tunnu hyvältä suostua seksiin kun tietää että miehen mielestä edellisestä kerrasta on kulunut ihan liian pitkä aika tai jos aiheesta on syyllistetty pitkin viikkoa. Onneksi tässä suhteessa olemme keksineet ratkaisun asiaan.
Jos haluaisin orgasmin joka kerta kun harrastamme seksiä, se vaatisi sekä mieheltä että minulta kärsivällisyyttä ja aikaa. En muutenkaan pidä orgasmiin keskittymisestä. Sen aikaansaaminen vaatii tällä hetkellä aikaa ja kärsivällisyyttä ja varsinkin miehen orgasmin jälkeen koko touhu tuntuu vain väkinäiseltä hinkkaukselta. Olemme minun ehdotuksestani sopineet että jätämme minun orgasmeistani huolehtimisen kokonaan pois. Olen luvannut sanoa ääneen jos jonain kertana toivon että yritämme sen suhteen enemmän.
Kun en saa joka kerralla orgasmia, jään seksin jälkeen hieman kiihottuneeseen tilaan, mutta toisin kuin esimerkiksi miehillä, se ei jää vaivaamaan minua. Sen ansiosta olen valmis seksiin seuraavanakin päivänä ja sitä seuraavana. Lopulta olen niin kiihottunut että orgasmi tulee ihan itsestään ilman sen kummempaa panostamista. Olen siis vähän hitaammin lämpeävä kuin useimmat miehet :)
Orgasmini jälkeen pidämme parista päivästä muutamaan päivään taukoa seksistä ja sitten olen valmis taas uuteen "maratoniin". Tämä sopii molemmille paremmin kuin hyvin. Suhteemme voi myös todella hyvin kun kipinä pysyy tämän avulla yllä.
Aina. En ole koskaan saanut orgasmia miehen "ansiosta". Miehillä ja orgasmillani ei ole mitään tekemistä keskenään.
Ei juuri koskaan. Yhdynnässä en saa enkä ole koskaan saanut orgasmia, mutta suuseksissä tai käsihommissa tulen yleensä aina.
Ei koskaan. Yhdynnässä en saa orgasmia, tuntuu vaan tosi hyvältä. Sitku mies on saanut, niin hän siirtyy tekemään käsin mulle. Paitsi jos en jostain syystä halua, eli oon kaivannu vaan kunnon panoa eikä orgasmilla ole väliä. Mutta saan aina kun haluan ja niin monta kuin haluan :) ihana mies<3
Käytännössä lähes aina. Orgasmi ei tule helposti ja yleensä minä väsyn ennen miestäni. Minulle asia on ok, samoin miehelle.
Ei oikeastaan koskaan, joskus harvoin en vain saa vaikka mitä tekisi, jos on ajatukset jossain muualla tms. Muuten saan keskimäärin 2 kertaa yhdynnän aikana.
Ei koskaan paitsi kerran oli niin krapulassa ettei jaksanut/pystynyt.
En muista että koskaan olis jättänyt ilman.
Joskus tiedostan itse olevani orgasmista kaukana ja sanon sen miehelleni seksin aikana, ettei se pitkittäisi itseään mun takia. Miehen laukeamisen jälkeen en usein enää jaksa yrittää orgasmin väkisin pusertamista, vaikka mies olisi valmis auttamaan. joskus ei vaan tule, ehkei ole silloin tarpeeksi keskittymiskykyä tai kiihkoa... Niitä kertoja on n.1/4.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 10:25"]
Aina. En ole koskaan saanut orgasmia miehen "ansiosta". Miehillä ja orgasmillani ei ole mitään tekemistä keskenään.
[/quote]
:DDDDDD päivän hauskin kommentti. Ei mitään, ei yhtään mitään tekemistä keskenään? Mitä seksiä/rakastelua se semmonen on, jossa molemmat touhuaa ihan omiaan ja ajattelew eri ihmistä, jotta saisi orgasmin? Kyllä niillä yleensä normaalissa seksissä on jotain tekemistä toistensa kanssa :D
[/quote]
:DDDDDD päivän hauskin kommentti. Ei mitään, ei yhtään mitään tekemistä keskenään? Mitä seksiä/rakastelua se semmonen on, jossa molemmat touhuaa ihan omiaan ja ajattelew eri ihmistä, jotta saisi orgasmin? Kyllä niillä yleensä normaalissa seksissä on jotain tekemistä toistensa kanssa :D
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 13:08"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä minä olen sitä seksinä tähän asti pitänyt. Miestä tarvitaan yhdyntään, mutta orgasmiini miehellä ei ole mitään vaikutusta.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 13:08"]
[/quote]
[/quote]
Kyllä minä olen sitä seksinä tähän asti pitänyt. Miestä tarvitaan yhdyntään, mutta orgasmiini miehellä ei ole mitään vaikutusta.
[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 12:48"]Joskus tiedostan itse olevani orgasmista kaukana ja sanon sen miehelleni seksin aikana, ettei se pitkittäisi itseään mun takia.[/quote]
En tiedä onko tämä Sinun miehellesi ok ja et ehkä edes tarkoita sitä näin, mutta minulle nuo sanat olisivat pahimpia tunnelman tappajia "älä pitkitä tätä yhtään".
Ei koskaan - joskus on tosin tilanteita (muutamia kertoja vuodessa), jolloin olen jostain syystä liian stressaantunut, hermostunut, kiireinen yms että voisin saada orgasmia. Mies ehkä hieman ennemminkin pahastuu asiasta (vaikka sanon jo seksin alussa/alkuvaiheilla että olen hermostunut en todenäköisesti yule), kun en tule, vaikkakin ymmärtää sen että en saa orgasmia jossen ole rentoutunut.