Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein miehesi jättää sinut ilman orgasmia

Vierailija
30.05.2013 |

jättääkö miehesi usein sinut klman orgasmia seksin aikana

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole pikapanosta kysymys niin ei jätä.

Vierailija
2/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käytännössä aina koska en saa yhdynnässä orgasmia enkä myöskään sormin. Suuseksissä menee niin paljon aikaa että säästän mieheni siltä. Joten otan aina lelun mukaan ja teen sillä itselleni orgasmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan paitsi jos syystä tai toisesta en voi sillä hetkellä saada orgasmia. Pikemminkin miehellä on joskus pakkomielle, että minun pitää tulla, vaikka itse tyytyisin vain nauttimaan hyvästä seksistä.

Vierailija
4/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan. Tai no, joskus jos mulla on paikat niin puutunu pitkän session jälkeen ettei tunnu onnistuvan niin jää väliin ihan omasta pyynnöstä.

Vierailija
5/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, maku alkanut mennä koko touhusta kun tuntuu että olen vain pussien tyhjennysreikä.

Vierailija
6/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän aina haluaa varmistaa, että minäkin saan :)

Vierailija
7/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 00:40"]

No käytännössä aina koska en saa yhdynnässä orgasmia enkä myöskään sormin. Suuseksissä menee niin paljon aikaa että säästän mieheni siltä. Joten otan aina lelun mukaan ja teen sillä itselleni orgasmin.

[/quote]

fiksua 

Vierailija
8/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä lainkaan tämän ketjun alaspäin peukutuksia.

Vierailija
9/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi peukut on vähän kyseenalaisia muutenkin.

Pitäisikö ne tulkita niin, että viestin kirjoittajan mielipide on huono ja siksi alapeukkua, vai että viestissä kerrottava tapahtuma on huono?

Esim. "mieheni on sika ja nyt meille tulee ero!" Onko alapeukku kannanotto siihen, että erotaan miehen sikamaisuuden vuoksi sen sijaan että mentäisiin avioliittoleirille, vai paheksunta siitä, että mies on sika?

Vierailija
10/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan useamman orgasmin kun meillä on seksiä, enkä ihan ymmärrä tätä konseptia. Miten mies jättää ilman orgasmia, siis tuikkasee yhtään lämmittelemättä sisään ja ruikkasee saman tien, ja se on siinä? Ei kai sellaiseen pidä alistua? Eikä myöskään odotella, että mies "antaisi" orgasmin tai "jättäisi" ilman, vaan huolehtia itsekin siitä että saa - jos sitä haluaa. Joko niin että tekee itse sitä mikä tuntuu hyvältä, tai pyytää/opettaa miestä. Jos sillä orgasmilla ei ole niin väliä vaan seksi muutenkin on kivaa niin mikäs siinä, mutta jos orkkuja kaipaa niin ei pidä jäädä ilman.

Vierailija
11/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me harrastetaan seksiä yhdessä. Kumpikaan ei jätä toista ilman orgasmia, vaan yhdessä pidetään huoli että saadaan se mitä tahdotaan. 

Vierailija
12/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 00:59"]

Saan useamman orgasmin kun meillä on seksiä, enkä ihan ymmärrä tätä konseptia. Miten mies jättää ilman orgasmia, siis tuikkasee yhtään lämmittelemättä sisään ja ruikkasee saman tien, ja se on siinä? Ei kai sellaiseen pidä alistua? Eikä myöskään odotella, että mies "antaisi" orgasmin tai "jättäisi" ilman, vaan huolehtia itsekin siitä että saa - jos sitä haluaa. Joko niin että tekee itse sitä mikä tuntuu hyvältä, tai pyytää/opettaa miestä. Jos sillä orgasmilla ei ole niin väliä vaan seksi muutenkin on kivaa niin mikäs siinä, mutta jos orkkuja kaipaa niin ei pidä jäädä ilman.

[/quote]

on tosiaa hyvä että nainen kertoo ja näyttää miehelle mistä tykkää ja mitä haluaa

Vierailija
13/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Siinähän sinä itse jo vastasit kysymykseesi.

Mieshän voi olla lievästi itsekäs eikä kuuntele naista-> ei siis edes yritä auttaa saamaan orgasmia vaan huolehtii vain itsestään.

Kun taas tosiaan on naisia joiden on hankalampi saada orgasmi, on miehiä jotka kuuntelevat naisen toiveet jne ja auttavat saamaan sen kohokohdan :)

Eli tästä pääsemme aloitukseen, jättääkö miehesi sinut ilman orgasmia (ei edes yritä auttaa) vai huolehtiiko myös, että saat sitä mistä tykkäät?

Vierailija
14/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2013 klo 01:20"]

[/quote]

Siinähän sinä itse jo vastasit kysymykseesi.

Mieshän voi olla lievästi itsekäs eikä kuuntele naista-> ei siis edes yritä auttaa saamaan orgasmia vaan huolehtii vain itsestään.

Kun taas tosiaan on naisia joiden on hankalampi saada orgasmi, on miehiä jotka kuuntelevat naisen toiveet jne ja auttavat saamaan sen kohokohdan :)

Eli tästä pääsemme aloitukseen, jättääkö miehesi sinut ilman orgasmia (ei edes yritä auttaa) vai huolehtiiko myös, että saat sitä mistä tykkäät?

[/quote]

No otsikko oli, että kuinka usein mies jättää sinut ilman orgasmia. Se kuulostaa pitkälti siltä, että passiivisena odotellaan, että mies "antaisi" sen orgasmin.

Ajattelen asian niin, että seksuaalinen nautinto on omalla vastuullanikin, eikä jotain jonka odotan miehen joko tarjoavan tai epäävän. Uusi mies voisi ehkä kerran yllättää niin, että jään ilman orgasmia ennen kuin ukko on kääntänyt selkänsä ja nukkuu/häipyy paikalta, mutta mihinkään uusintoihin en sen miehen kanssa ryhtyisi. Ellei siis olisi kiinnostusta harrastaa seksiä yhdessä kanssani niin että molemmat nautimme.

Vierailija
15/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä "jätetä" ketään ilman orgasmia, yhtä lailla se orgasmi kuuluu molemmille. Meillä se menee niin, että mies huolehtii ensin että minä saan (sormettamalla tai nuolemalla tai sitten ihan yhdynnässä) ja laukeaa sen jälkeen, haluaa aina laueta sisälleni.

Vierailija
16/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Tosin ei seksiä olekaan kuin muutaman kerran vuodessa. En ole koskaan saanut orgasmia yhdynnässä.

Vierailija
17/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juuri näin. Ei mies niitä anna tai ole antamatta. Nainen on kuitenkin itse vastuussa orgasmeistaan. Jos niitä haluaa niin hankkikoot niitä

Vierailija
18/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin. Itselle riittäisi joskus ihan pikainenkin pano, mutta mies haluaa aina, että minäkin saan. en saa ikinä yhdynnässä, joten miehen on tehtävä se suullaan tai sormillaan. Hyvin on viitseliäs tässä asiassa, mikä on tietenkin tosi jees!

Vierailija
19/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelmana että nainen ei kerro saiko (ei sitten varmaan) ja ei myöskään pyydä tekemään mitään lisää tai toisin. Vaikea siinä on mitään auttaa. Mielelläni kyllä auttaisin loppuun ihan miten vain..

Vierailija
20/39 |
30.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Mutta otan tästä kyllä itsekin vastuun, sillä minua ei kiinnosta alkaa opettaa häntä. Odottelen vain että lapset kasvavat niin isoiksi että voin erota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi