Vertaistukea vauvakuumeeseen
Jätimme pillerit pois kesäkuun alussa. Yhdet luomukuukautiset tulivat kaksi viikkoa sitten, ja aloitimme niiden jälkeen yrittää vauvaa. Nyt on vaaleanpunaista limaista vuotoa eli varhainen keskenmeno taitaa olla tosiasia. Muita, vertaistukea? Tämä oli vasta ensimmäinen yrityskierron puolikas, mutta kovin surullisesti se nyt kyllä päättyi.
Kommentit (6)
Netti on pullollaan raskausoireketjuja. Tee testi, niin asia selviää. Itselläni takana 14 vuotta lapsettomuutta. Ei kiinnosta sun yk1.
Vierailija kirjoitti:
Netti on pullollaan raskausoireketjuja. Tee testi, niin asia selviää. Itselläni takana 14 vuotta lapsettomuutta. Ei kiinnosta sun yk1.
Ap kysyy vertaistukea varhaisesta keskenmenosta, ei raskausoireista. Oma lapsettomuutesi ei myöskään korjaannu ap:lle ilkeilemällä.
Surullista, ettei kukaan myötäelä ap:n tuskaa.