Voiko kuukauden päästä ottaa yhteyttä vielä?
Tapasin yhden miehen, ja olen miettinyt häntä nyt kuukauden, mutta en ole vain saanut laitetuksi mitään viestiä. Onko nyt kuitenkin jo liian myöhäistä? Eipä ole kyllä miehestäkään kuulunut mitään :(
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 21:17"]
Tapasin yhden miehen, ja olen miettinyt häntä nyt kuukauden, mutta en ole vain saanut laitetuksi mitään viestiä. Onko nyt kuitenkin jo liian myöhäistä? Eipä ole kyllä miehestäkään kuulunut mitään :(
[/quote]
Ei ole myöhäistä. Soita sille
Ilmeisesti mies ei sinua kiinnostanut tarpeeksi, että olisit nopeammin ollut yhteyksissä.. Ei kannata tyytyä johonkin vaikka tuntuisi ettei muita löydy. Mieskään ei ilmeisesti kovin kiinnostunut ole sinusta, jos ei ole kuukauteen ottanut yhteyttä. Miehet yleensä ovat aktiivisia yhteydenpidossa silloin kun oikeasti ovat kiinnostuneita. Joten move on...
Niin en tiedä kun tässä on kyseessä sellainen vanha tuttu.. Mietin vain että epäröivätkö molemmat vain sen takia, että ollaan tunnettu tunnettu pitkään sellaisella hyvänpäiväntuttu-tasolla ja mulla on ollut sutinaa hänen kaverinsa kanssa vuosia sitten..
No ethän sä siinä menetäkään mitään ja etpähän ole ainakaan liian tyrkky ole ollu :P