Noloin julkkisihastuminen
Eli keneen julkkikseen olet ihastunut/tykkäät, joka on jotenkin noloa?
Kommentit (39)
Katiellahan oli se finniongelma ja seukkas tai oli ihastunut just Roccoon?
Brooke, Donna, Katie ja Rocco ovat sisaruksia.
Joskus ala-asteella Pikku G. Voi nolo! :D
Alexandr Ovechkiniin oon nyt ihastunut. Terveisin jengipetturi :x
Mikael Granlund joka nyt on ihan vähän liian nuori meikäläiselle :D Se ihastus meni onneksi yhtä nopeasti ohi kuin alkoikin.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 13:43"]
Mikael Granlund joka nyt on ihan vähän liian nuori meikäläiselle :D Se ihastus meni onneksi yhtä nopeasti ohi kuin alkoikin.
[/quote]
KAIKKI oli siihen ihastuneita silloin yksien MM-kisojen aikana, ainakin siltä tuntui... "Paitsi tietysti mä, enhän mä nyt sitä silleen vois edes ajatella".
Sylvester Stallone mullakin, tosin ihan vastikään, The Expendables 2:n aikoihin. Meni kyllä tosi äkkiä ohi, mikä lie mielenhäiriö...
Ei Richard Hammond nyt niin paha ole. Itse olen ihastunut Jeremy Clarksoniin. Lontoossa asuva ystäväni meinasi oksentaa kuullessaan tämän...
Sandra Bullock. Olen heteronainen.
Myös se Weedsin päähahmonainen (en jaksa kaivaa aivoistani nimeä) on hyvä, ja se Andy vasta saakin housut märäksi.
Tomi Björck. MITÄ MÄ AJATTELIN???!!!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 13:53"]
Ei Richard Hammond nyt niin paha ole. Itse olen ihastunut Jeremy Clarksoniin. Lontoossa asuva ystäväni meinasi oksentaa kuullessaan tämän...
[/quote]
Musta ne on molemmat jotenkin tosi haluttavia. Tai itse asiassa kaikki kolme. Huumorintaju ehkä? :)
Janina Frostell. Tosin ei kai tuo erityisen noloa ollut.
M
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:05"]
[/quote]
Loskia suuhusi.
Matt Damon. Tosin meni jo ohi, ehkä tulee uudestaan kun näkee jonkun uuden elokuvan jossa esitellään hänen lihaksikasta vartaloaan.
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 14:05"]
[/quote]
Loskia suuhusi.
[/quote]
No siis jotain sellaista joo :D :D :D Voi luoja. No ei ainakaan kukaan päihitä mua noloimmassa ihastuksessa sentään!
Oon täysin lumoissani Robert Pattinsonista...
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 21:30"]
Eih, Ronn Mossista tuli mieleen se Kaunareiden alkuaikoina mukana ollut finninaamainen (?) poika. Hyvin hämäriä muistikuvia, olisko ollut joku pizzalähetti. No, pizza naamassa tai laatikossa, jompikumpi osunee oikeaan. Olikse Taylor joka oli normiperheestä alunperin? Siihen perheeseen se poika jotenkin liittyi. Se oli niin ihana.
[/quote]
http://www.gnomiz.it/images4/rocco01.jpg
ai tämäkö :D
Olisko Rocco? En kyllä oo varsinaisesti seurannut Kauniita ja rohkeita, mutta jotkut kaverit seuras, joten hahmot tulivat tutuksi.
[/quote]