Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gynekologi: gynekologilla ei tarvitse käydä

Vierailija
17.07.2020 |

Ilta-Sanomissa gynekologi sanoo, että nainen voi elää ihan hyvää elämää käymättä koskaan gynellä ja ettei "varmuuden vuoksi" - tarkastukset ole tarpeen.
Siinäs kuulitte!
Tuskin te käytte ihan vain muuten vain vuosittain muillakaan erikoislääkäreillä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin on iskostettu päähän teille, mikä tautipesä naisen alapää on.

Vierailija
22/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin viimeksi 1999. Eiköhän pappa kerro, jos alapäässäni on jotain häikkiä. T:Mummo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin on iskostettu päähän teille, mikä tautipesä naisen alapää on.

Ei minulla ainakaan. Seksiä olen elämässä harrastanut aika vähän, nekin kerrat nuorena. 

Gynellä ei ole tarvinnut koskaan käydä, ja olen huom äitikin.

t.keski-ikäinen

Vierailija
24/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gyne sanoi minulle aivan samaa, eli eihän sitä normaalistikaan lääkärissä käydä terveenä. Eli olen siis 53 ikävuoteen mennessä käynyt kolme kertaa gynellä, eli nekin siis aivan turhaan, kun ei ole koskaan ollut mitään vaivaa. Yksin viihtyvä lapseton päässyt kyllä helpolla.

Vierailija
25/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio koskaan käydä sillä häpeän alapääni ulkonäköä (luen liikaa y listä). N31

Ymmärrän sinua, mutta eiköhän ne gynekologit ole nähneet ihan kaikenlaisia alapäitä, harvalla naisella on oikeasti mitään por nopimppaa. Rohkeasti vain, ei sitä gyneä kiinnosta minkä näköinen alapää sinulla on!

Ja yliksen jutuista ei kannata välittää, koko paikka on ihan sairas.

Vierailija
26/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on oikein mukava käydä tutkimuksissa, kun gynegologini on oikein mukava ja komea mies.

Viimeksi mulla oli joku ihme tulehdus, johon sain antibiootit. Tutkimukset korvataan 85%, joten eipä tuo kalliiksi tule vaikka kerran vuodessa gynellä käykin. 

Vierailija
27/27 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt gynekologilla. Synnytyssairaalassa oli gynekologin tutkimuksia, mutta eipä muuten. Papa-testissä käyn viiden vuoden välein, kun tulee kutsu. Ei ole edes hiivaa ollut koskaan. Nyt on menopaussi alkamassa, enkä aio mennä nytkään. Luonnollinen asia ei tarvitse lääkäreitä.

N48