Mitä jos seksi ei toimi?
Kommentit (8)
Siinä ei liene muuta vaihtoehtoa kuin sopia avoimesta, suhteesta missä kumpikin käy hakemassa seksinsä sieltä missä se toimii tai sitten ero. Tuskin onnistuu tuollainen.suhde noin.
Ja voisko,AP tarkentaa että miten ei toimi? Miehellä ei seiso tai sinä olet vain lahnana eikä kumpikaan saa orgasmia. Exällä oli ongelma suihinotossa, ei pystynyt nielemään spermaa kun se oli sen mielestä iljettävää. Oppi se sen sitten kuitenkin kun käytiin seksiterapiassa ja harjoiteltiin ohjeiden mukaisesti.
Pitää olla oikeankokoinen työkalu samankokoiseen aukkoon. Pitää myös olla samat mieltymykset ja fetissit.
Se on sitten huonompi juttu. Mikä siinä on vaikeaa?
Sitten on joko tyydyttävä tai vaihdettava kumppania, toki avoin suhde voi joillekin olla myös ratkaisu. Itse olin ensimmäisessä liitossani tyytymätön, ongelmana oli p*niksen pienuus ja sille ei voi paljoa tehdä. Liitto loppui muihin syihin mutta oi luoja että olen onnellinen nykyisen avioliittoni seksistä.
Vierailija kirjoitti:
Siinä ei liene muuta vaihtoehtoa kuin sopia avoimesta, suhteesta missä kumpikin käy hakemassa seksinsä sieltä missä se toimii tai sitten ero. Tuskin onnistuu tuollainen.suhde noin.
Ja voisko,AP tarkentaa että miten ei toimi? Miehellä ei seiso tai sinä olet vain lahnana eikä kumpikaan saa orgasmia. Exällä oli ongelma suihinotossa, ei pystynyt nielemään spermaa kun se oli sen mielestä iljettävää. Oppi se sen sitten kuitenkin kun käytiin seksiterapiassa ja harjoiteltiin ohjeiden mukaisesti.
Olipa kuvottava viesti. Suikkaria ei tietenkään voi mitenkääään antaa ilman sperman nielemistä.
Riippuu syistä, miten tärkeää se on ja voiko sitä kiertää.
Sitten ei.