Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilaan lapselleni netistä uuden todistuksen, jos se minkä saa on huono.

Vierailija
29.05.2013 |

Eihän lapseni saa pettyä kun tyhmät opettajat eivät näe tai koe, että hän on hyvä ja ahkera koulussa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirrä kotiopetukseen niin saat antaa pelkkiä kymppejä. Joskus muutama yksitoistakin.

Vierailija
2/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hyvä idea! Täytynee harkita, tosin taitaa äidin kyvyt olla vähän kyseenalaiset, mutta ei se mitään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

reps :)

Vierailija
4/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen aina näin. Ollaan sovittu, että todistusta ei katsota vielä juhlissa, vaan mennään yhdessä jätskille ja ja hampparille ja katsotaan sitten. Sopivassa välissä huomaamatta vaihdan todistuksen parempaan. Mieheni on painotalossa töissä, joten voi siellä tehdä aivan aidon näköiset todistukset.

Näin toimittu jo vuosia kolmen lapsen kanssa. Lapset saavat hyvistä numeroista itsetuntoa ja voivat vertailla kavereiden kanssa numeroitaan ja ovat kaveripiirin parhaita. Sukulaisetkin saavat ihastella meidän lasten hyvää koulumenestystä.

Suosittelen!

Vierailija
5/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Kannattaa samalla tilata koko curling-setti, niin säästää postikuluissa. Kesällä on hyviä alennuksia.

Vierailija
6/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 14:52"]

Mä teen aina näin. Ollaan sovittu, että todistusta ei katsota vielä juhlissa, vaan mennään yhdessä jätskille ja ja hampparille ja katsotaan sitten. Sopivassa välissä huomaamatta vaihdan todistuksen parempaan. Mieheni on painotalossa töissä, joten voi siellä tehdä aivan aidon näköiset todistukset.

Näin toimittu jo vuosia kolmen lapsen kanssa. Lapset saavat hyvistä numeroista itsetuntoa ja voivat vertailla kavereiden kanssa numeroitaan ja ovat kaveripiirin parhaita. Sukulaisetkin saavat ihastella meidän lasten hyvää koulumenestystä.

Suosittelen!

[/quote]

Ihana! Ihan paras!

Vierailija
7/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa samantien joku akateeminen loppututkintokin:)

Vierailija
8/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kopiointiliikkeessä töissä! Ainoa ongelma on, että näillä ammattilaisvehkeillä tulee parempaa jälkeä kuin koulun tusinakoneilla.

Mutta koska vain paras on minun lapeselleni kyllin hyvää, teen todistuksen aina esim. vaaleanpunaiselle helmiäispaperille. Kaikki kaverit uskovat ihan pokkana, että minun tyttäreni on opettajallekin niin erityinen, että saa erityisen hienon todistuksen!

Ne ovat kaikki kehystettyinä lapsen huoneen seinällä. <3

Vierailija
9/10 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan itselleni amerikoista piispan paperit!

Vierailija
10/10 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei mitä helvettiä oikeesti :DD