Olen niin ruma, läski, vanha nainen ettei kukaan mies tunne minuun seksuaalista vetoa?
Ei edes oma mieheni. Kukaan ei edes halua jutella kanssani. Miten tähän tottuisi?
Kommentit (16)
Olet väärässä. Jokaiselle löytyy joku.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta ne jotka ovat jotain ehdotelleet ovat vanhojapoikia jotka ovat yleensä hyvin rumia ja mielenterveys ongelmista eläkkeellä. En sellaista halua. Sitten on kaveriliitto mieheni kanssa parempi, kun en vissiin parempaa saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä, mutta ne jotka ovat jotain ehdotelleet ovat vanhojapoikia jotka ovat yleensä hyvin rumia ja mielenterveys ongelmista eläkkeellä. En sellaista halua. Sitten on kaveriliitto mieheni kanssa parempi, kun en vissiin parempaa saa.
Ruma mies ei kelpaa rumalle, läskille ja vanhalle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole etsinyt tarpeeksi. Tai sitten kannattaa miettiä omia arvojaan, miettiä mikä ihmisissä todella on merkityksellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ainakaan haluaisi mistään mielenterveysongelmista eläkkeellä olevaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ainakaan haluaisi mistään mielenterveysongelmista eläkkeellä olevaa.
Luepa sun oma otsikkosi.
Miksi et tee ulkomuodollesi jotain, jos kerta haluat olla haluttu?
Mielestäni ei voi odottaa, että vastakkaisen sukupuolen pitäisi kokea seksuaalista halua pelkän luonteen perusteella viis siitä miltä henkilö näyttää, ja jos henkilölle on tärkeää olla seksuaalisesti haluttu, niin luulisi että silloin pitää itsensä haluttavan näköisenä?
En itse ainakaan koe mitään kiinnostusta ”rumia, lihavia ja vanhoja” miehiä kohtaan enkä ymmärrä, miksi miestenkään pitäisi kokea sellaisia naisia kohtaan?
Toki pitkän parisuhteen jälkeen voisi olettaa, että kiintymys tekee tehtävänsä ja seksuaalinen halu säilyy vaikka molemmat vanhenee, ehkä vähän lihoo yms., mutta jos haluaa olla yleisesti haluttu, niin se vaatii kyllä kohtuullisessa fyysisessä kunnossa pysymistä, erityisen kaunista/komeaa naamaa, karismaa, tyyliä yms.
Ja sitä omaa, pitkäaikaista kumppaniakin varten voisi pitää itsensä niin kauniina kuin pystyy - ja sama miehillä. Jos siis halutaan pitää suhde ja seksielämä vireänä.
Eli jos haluat olla haluttu, laita ulkomuoto kuntoon ja opettele olemaan seksikäs. Iloisuus ja energisyys myös plussaa.
Jos et jaksa tätä tehdä, hyväksy kohtalosi ja keskity muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei voi odottaa, että vastakkaisen sukupuolen pitäisi kokea seksuaalista halua pelkän luonteen perusteella viis siitä miltä henkilö näyttää, ja jos henkilölle on tärkeää olla seksuaalisesti haluttu, niin luulisi että silloin pitää itsensä haluttavan näköisenä?En itse ainakaan koe mitään kiinnostusta ”rumia, lihavia ja vanhoja” miehiä kohtaan enkä ymmärrä, miksi miestenkään pitäisi kokea sellaisia naisia kohtaan?
Toki pitkän parisuhteen jälkeen voisi olettaa, että kiintymys tekee tehtävänsä ja seksuaalinen halu säilyy vaikka molemmat vanhenee, ehkä vähän lihoo yms., mutta jos haluaa olla yleisesti haluttu, niin se vaatii kyllä kohtuullisessa fyysisessä kunnossa pysymistä, erityisen kaunista/komeaa naamaa, karismaa, tyyliä yms.
Ja sitä omaa, pitkäaikaista kumppaniakin varten voisi pitää itsensä niin kauniina kuin pystyy - ja sama miehillä. Jos siis halutaan pitää suhde ja seksielämä vireänä.Eli jos haluat olla haluttu, laita ulkomuoto kuntoon ja opettele olemaan seksikäs. Iloisuus ja energisyys myös plussaa.
Jos et jaksa tätä tehdä, hyväksy kohtalosi ja keskity muihin asioihin.
Tottakai yritän tehdä itsestäni niin hyvännäköisen kuin pystyn. Käyn säännöllisesti kampaajalla, hammashoidossa, kosmetologilla, ostan vaatteita yms. Eipä se vain ole auttanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei voi odottaa, että vastakkaisen sukupuolen pitäisi kokea seksuaalista halua pelkän luonteen perusteella viis siitä miltä henkilö näyttää, ja jos henkilölle on tärkeää olla seksuaalisesti haluttu, niin luulisi että silloin pitää itsensä haluttavan näköisenä?En itse ainakaan koe mitään kiinnostusta ”rumia, lihavia ja vanhoja” miehiä kohtaan enkä ymmärrä, miksi miestenkään pitäisi kokea sellaisia naisia kohtaan?
Ja sitä omaa, pitkäaikaista kumppaniakin varten voisi pitää itsensä niin kauniina kuin pystyy - ja sama miehillä. Jos siis halutaan pitää suhde ja seksielämä vireänä.Eli jos haluat olla haluttu, laita ulkomuoto kuntoon ja opettele olemaan seksikäs. Iloisuus ja energisyys myös plussaa.
Jos et jaksa tätä tehdä, hyväksy kohtalosi ja keskity muihin asioihin.Tottakai yritän tehdä itsestäni niin hyvännäköisen kuin pystyn. Käyn säännöllisesti kampaajalla, hammashoidossa, kosmetologilla, ostan vaatteita yms. Eipä se vain ole auttanut.
Mistä ja miten olet seuraa etsinyt?
Tuskin olen ainoa, joka peilin edessä miettii: vieläkö tuota joku nainen haluaisi panna? Vanhan äijän kroppa: vähän mahaa, , muskeleissa ei kehumista, tissitkin yhtä suuret kuin vaimolla (eturauhaslääke, ei punttisali), kikkeli maan vetovoiman hallussa (naisen vetovoima ei paljoa tilannetta auta mutta auttavasti kuitenkin toistaiseksi).
Vaimokulta hoitaa kuitenkin aviolliset velvollisuutensa kohtlaisen tunnollisesti. Ja taitaa miettiä samoja asioita peilinsä ääressä. ..
Tällä kropalla on mentävä. Ja voihan siihen vaikuttaa hieman ruokavaliolla, alkoholin kohtuukäytöllä ja liikunnalla.
Hei aloittaja, minä haluan viesteillä kanssassi, olisi kivaa:) Laita viestiä kik:ssä: Pera 1972. Odotan viestiäsi. T: mies 48 v.
Olen 35 ja ajatukseni ovat samat kuin sinulla. Ja syy on se, että oma mies saa minut tuntemaan itseni rumaksi. Hän haluaa ja kiihottuu niin paljon muista mutta ei juuri minusta. Hän on minua 7 vuotta vanhempi ja silti minä koen olevani se kamala ja vasten mielinen rumilus. Peilistä kun katson näen vain virheitä ja puutteita. Ei se ikä vaan se miten joku saa sinut näkemään itsesi.
Arvosta ensin itse itseäsi. Kun huomaat että oletkin tosi kuuma mimmi ja omana itsenäsi ihan parasta niin olet ympäristöllesi parasta seuraa. Mietippä vaikka kun näet ihmisen joka pelkää omaa varjoaankin niin kuinka mieluusti hänen seuraan hakeudut? Toki on olemassa näitä jotka tarkoituksella hakeutuvat juurikin tähän seuraan pönkittääkseen jotain itsestään.
Kun itse viihdyt nahoissasi, se riittää.
Joku tulee tähän kohta änkyttämään jotain voimaantumisesta, se on kuitenkin se ensi askel. Rakasta itseäs!
Miten te muut jotka ette enää miehille kelpaa olette tilanteeseen sopeutuneet?