Tutkivatko gynekologit myös peeäaukkoja?
Kun aika ajoin sitä kutittaa niin vimmatusti. Jos saisi tietää mistä johtuu.
Kommentit (17)
Kyllä. Mulla oli viimeksi järkytys kun ei ollut edes mitään sen puolen asiaa mutta gyne työnsi yhten sormen sinne peeaukkoon, toiinen emättimessä ja jotenkin puristeli sitä välilihaa siinä välissä sormilla. En kehdannut järkytykseltäni kysyä mitä sillä tutkittiin.
Ei suoranaisesti, mutta voi tutkia pim``ppiä p?yllyn kautta
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa, kakkosreikään kurkkivaa kutsutaan analogiksi.
Ei hitsi, mulla on analoginen näppäimistö, olen käyttänyt sitä aina väärin!
Analyytikot tutkivat pyllyä ja analyysi on kun jokin on kiskottu perseestä.
Luulisi että tutkivat, eikö esim. sulkijalihaksen vaurioiden korjaaminen ole juuri gynekologien hommaa?
Multa on gynekologi ainakin poistanut peräaukon vierestä sellaisen peräpukaman jäljiltä jääneen ihopussukan, joka häiritsi hygienian hoitamista. Gynetarkastuksen yhteydessä itse ehdotti sitä, että jos se häiritsee niin voidaan nippaista pois.
Kyllä ainakin meilläpäim kuuluu gynen rutiineihin tuo. Tunnustelee mm kohtua peräaukon kautta ja muutenkin hanakasti työntämässä sormea ja nyrkkiä sinne. Vähän kun synnytystapaarviossa nyrkki laitetaan emättimeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin meilläpäim kuuluu gynen rutiineihin tuo. Tunnustelee mm kohtua peräaukon kautta ja muutenkin hanakasti työntämässä sormea ja nyrkkiä sinne. Vähän kun synnytystapaarviossa nyrkki laitetaan emättimeen.
Voiko pepun kautta siis synnyttää?
Muistui tuosta mieleen eräs 'Pikku-Kalle'-juttu. Pikku-Kalle (isompana jo) oli matkalla junassa ja vastapäätä istui suulas karjalais-pappa joka jutteli ja höpötti solkenaan niin että Kallea alkoi jo kiskittämään niin, että papan kysyessä: " A mist'päi' sie mahat olla kotosii? "
Kalle vastasikin jo tuohtuneena, että "Perseestä" .
Pappa siihen vain naurahti ja lausahti: " A sithä myö ollaakii saman puolen miehii, mie oon vaa' toiselt' puolelt' Kannasta'"
Kallea alkoi (kisMittämään), siis ...
Vierailija kirjoitti:
Multa on gynekologi ainakin poistanut peräaukon vierestä sellaisen peräpukaman jäljiltä jääneen ihopussukan, joka häiritsi hygienian hoitamista. Gynetarkastuksen yhteydessä itse ehdotti sitä, että jos se häiritsee niin voidaan nippaista pois.
Oikeastiko oli vain pieni nippaisu? Kuinka parani? Itselläni on ollut käsitys että nuo eivät ole aivan pikkujuttuja, kipeitä ja hitaasti paranevia, ja saikkua tulee...Vai onko sitten niin iso ero "perus" ulkoiseen peräpukamaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Mulla oli viimeksi järkytys kun ei ollut edes mitään sen puolen asiaa mutta gyne työnsi yhten sormen sinne peeaukkoon, toiinen emättimessä ja jotenkin puristeli sitä välilihaa siinä välissä sormilla. En kehdannut järkytykseltäni kysyä mitä sillä tutkittiin.
Koitti munasarjat.Ei kyllä varmaankaan sinne reikään katsonut.
Ei missään tapauksessa, kakkosreikään kurkkivaa kutsutaan analogiksi.