Onko sopiva asu terassille?
Olen menossa kavereiden kanssa bailaamaan, etenkin kesäterasseille.
Ajattelin laittaa ylle lyhyen farkkuhameen (50 cm), ja hihattoman avonaisen topin, ja korkokengät. Olen varsin hyvin treenattu joka paikasta, mutta käsivarteni ja hartiat ovat etenkin hyvin bodatun näköiset, joten en suinkaan häpeile että omaan ison haban.
Onko asu sopiva baarikierrokselle?
Onko asu kenteis liian tyrkky, vai peräti vihjaileva?
Kommentit (7)
Hyvä asu se on!! kun et käyttäydy tyrkysti niin et ole tyrkky!!
saahan sitä toki tyylittömönäkin lähteä terassille istuun, vapaa maa. Mutta itsehän ap pyysi pukeutumisneuvoja!
Hyvä asu, usko pois. Ota iltaa varten pitkähihanen mukaan jos tulee viilee.
se on tärkeintä. Jokainen pukeutuu niin kuin itse tykkää.
Siis yläosaan tai alaosaan lisää peittoa. Pidennä hametta vähän tai laita vaihda toppi vähemmän avonaiseen. Kyllä se hyvä kroppa silti huomataan, etkä näytä venäläiseltä hutsulta.
Liian horahtavalta kuulostaa, yhdistä niukkaan toppiin istuvat mutta samalla rennot ja tyylikkäät pellavahousut joiden lahkeen mitta voikin olla mitä vain tai jokin toinen hamonen.
Tai sitten yläosa uusiksi.
Seksikkyys ei muodostu siitä että päällensä vetäisee pannulapun ja roiskeläpän, ainakaan niiden älykkäiden miesten mielestä joiden mielipiteillä vasta väliä onkin;)
Eli siis jos on piukka toppi, niin sen kanssa väljät pellavahousut tai pitkä hame. Tai jos on minihame niin sen kanssa peittävämpi paita tai esim. pontso topin päälle. Muuten on tosiaan tyrkyn ja tyylittömän näkönen.