Robotti imuri paras keksintö maailmassa
En käsitä jos ette hanki, nytkin itse istun aurinkotuolissa ja robotti imuroi. Halvinta ei kylläkään kannata ostaa.
Kommentit (37)
Robotti imuri XDDDDDDDDDD ON SE VAIKEAA.
Joo kunhan ensin käärii matonhapsut piiloon ja nostaa kaikki mahdolliset tavarat ylös ja ostaa sellaiset huonekalut, että robotti mahtuu alle. Esim. jotkut runkosängyt ovat tosi matalia, sohvat ja kaapit myös. Robotti on kyllä ihana, ja lisäksi sen sisuksista saa helposti ongittua kaikki barbinkengät ja hiuspinnit.
Ehei...paras keksintö tämän kesän perusteella on robottiruohonleikkuri.
Kesäsäät olleet suotuisat, kaikki luonnossa kasvaneet hyvin...ja nopeasti.
Sellaiseen säännölliseen perusimurointiin tosi mahtava, varsinkin jos on eläimiä kuten koiria kotitaloudessa.
Minulla on ja ainoa ongelma on, että mun pitkiä hiuksia ajautuu aina pitkin lattioita. Sitten kun tuo robotti imuroi ne, niitä alkaa kiertyä sen harjasten ympärille. Saa aina olla putsaamassa harjoja ja repimässä niistä hiuksia irti.
Meillä on ollut robotti-imuri 20 vuotta. Nyt toinen menossa. Juuri nytkin pörrää olkkarissa. Olen erittäin tyytyväinen. Siis! Kokemusta 20 vuotta! Kuinka kauan sinulla?
Miten koirat ja kissat suhtautuu robottiimuriin?
Suositelkaa hyvää mallia koiratalouteen.
Muistetaan sitten kumminkin olla huolissaan siitä, että robotit vievät meiltä työpaikat...! (Sarkasmivaroitus.)
Onhan se kätevä, mutta pitäisi ostaa joku hiljaisempi malli, nykyinen on liian äänekäs (61 db). Lemmikkien takia ei voi jättää sitä yksin hurisemaan.
Meillä on kans hankintalistalla. Ei ole vaan vielä saatu hankittua, eikä oikein tiedetä että mikä kannattaisi hankkia. iRobot Roomba 606 maksaisi noin 200€ ja sitten joku Xiaomi Roborock S6 malli maksaakin jo jotain 500€. Koiratalous, joten imuroitavaa riittää ja osa malleistahan moppaa samalla lattiaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehei...paras keksintö tämän kesän perusteella on robottiruohonleikkuri.
Kesäsäät olleet suotuisat, kaikki luonnossa kasvaneet hyvin...ja nopeasti.
Tämä on toinen mikä on hankintalistalla. Tosin tässähän alkaa kesä taittua syksyyn, joten ehkä sitten ensikesäksi.
Samalla lailla työnantajasi miettii: jospa hankkisin tuon laiskimustyöntekijän tilalle robotin, joka tekee töitä 24/7 vuodesta toiseen...
Sinänsähän valinta on selvä ja helppo: robotti tietenkin!
Kokemuksen ääni kirjoitti:
Meillä on ollut robotti-imuri 20 vuotta. Nyt toinen menossa. Juuri nytkin pörrää olkkarissa. Olen erittäin tyytyväinen. Siis! Kokemusta 20 vuotta! Kuinka kauan sinulla?
Eihän 20v sitten edes ollut noita Suomessa....
Niin on. Tulee heti pyykinpesukoneen ja tiskikoneen jälkeen kolmantena "pakkolisena" laitteena.
Laiskuutta...
En suosittele jos on koira. Koira saattaa paskoa lattialle. Mitä tapahtuu kun se jää imurin alle..
Meillä käy robotti-Irina kerran viikossa siivoamassa koko huushollin ja puhdasta tulee!
Vierailija kirjoitti:
Laiskuutta...
En suosittele jos on koira. Koira saattaa paskoa lattialle. Mitä tapahtuu kun se jää imurin alle..
Uudet robootti-imurit osaavat tunnistaa paskakasan eivätkä mene sen ylitse.
No minkä oot ostanut?