Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka moni vauva on kuollut/haavoittunut

Vierailija
29.05.2013 |

kissan toimesta? mä en tiedä yhtään, koirat sen sijaan on tapaaneet.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 17:23"]

Meidän kissa sai ykskaks päähänsä, että kaulan päällä nukkuminen on parasta. Iso rotku, joka loikkasi sänkyyn ja rojahti paikalleen. Yritti sitten juuri kotiintulleelle muutaman päivän ikäiselle vauvalle samaa, lähti samana päivänä eläinlääkärille nukutukseen.

Jos noita tapahtuu muuallakin, miksei Suomessa? Mikä kissafanaatikko täällä hakee oikeutusta kissan pitämiselle vauvaperheessä?

[/quote]

Olisitte tietenkin voineet etsiä uuden kodin kissalle?

Vierailija
22/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 13:11"]

Meidän kissa vähän niin kuin pelasti vauvan tässä muutama päivä sitten. Vauva nukkui vieressä ja oli lähtenyt mönkimään sängyn päähän ilman että olin herännyt. Meillä on aika korkea jenkkisänky. Todennäköisesti vauva olisi tippunut sängystä, mutta tielle osui kissa, jota piti mennä sörkkimään, josta syystä kissa sitten räppäsi niin että tuli itku ja heräsin.

[/quote]

Perhepeti kunniaan! Niin kun täällä vannotaan että se on lapselle täysin turvallinen paikka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 18:14"]

[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 13:11"]

Meidän kissa vähän niin kuin pelasti vauvan tässä muutama päivä sitten. Vauva nukkui vieressä ja oli lähtenyt mönkimään sängyn päähän ilman että olin herännyt. Meillä on aika korkea jenkkisänky. Todennäköisesti vauva olisi tippunut sängystä, mutta tielle osui kissa, jota piti mennä sörkkimään, josta syystä kissa sitten räppäsi niin että tuli itku ja heräsin.

[/quote]

Perhepeti kunniaan! Niin kun täällä vannotaan että se on lapselle täysin turvallinen paikka!

[/quote]

Näinpä, ei ole tämän jälkeen nukutettu vieressä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä