ex menneisyydestä ottaa yhteyttä 11v jälkeen..
Sanoo haluavansa tavata ja että ikävöi. Jätin hänet nykyisen kumppanini vuoksi ja meillä lapsia. Ex oli vain ns. petikumppani ja hauskanpitoa, lätkämatsia ja tapailua. Ei siis varsinaista seurustelua ja tapailimme vapaasti muitakin. Nyt tulee viesti että ikävöi ja haluaa nähdä asap. Mitä teen? Toisaalta olen utelias näkemään ja kuulemaan miten hänelle menee, mutta en halua riskeerata nykyistä suhdetta. Rakastan valtavasti miestäni. Mutta en halua kertoa ja loukata että mahdollisesti tapaisimme. Miksiköhän ex yhtäkkii niin monen vuoden jälkeen haluaa tapaamista. Hän on sinkku. Ei ole löytänyt ketään. Pettää en aijo, mutta onko kahvilla käynti pikaisesti ok? Toisaalta en ole vastuussa hänen elämästään, mutta utelias olen ja haluisin nähdä. Hän tietää että olen onnellisesti naimisissa ja en ole antanut ymmärtää, päinvastoin.
Mitä tekisin?
Kommentit (4)
Pyydä teille kotiin kahville. Niin, että miehesi on kotona. Eli reilu kaverilinja. Varmaan ihan mukava vaihtaa kuulumisia.Vaikka itse en henk.koht.ole kiinnostunut exiäni tapaamaan, mutta sinä olet kiinnostunut.
Ja panoseuraahan se vailla on, kun kerran sellaisia aikoinaankin olitte.
Miksi ihmiset pelkäävät ja pähkäilevät tällaista niin ylettömästi? Päätellen nyt vaikka siitä miten usein tämän tyyppisiä kirjoituksia näkee tälläkin palstalla. Exä on ihminen, jonka kanssa kukin on joskus ollut erittäin läheinen. Se, että vuosia kuluu välissä, ei anna aihetta ruveta suhtautumaan näihin ihmisiin aivan skitsofreenisesti. Voi kauheeta, kuinkahan siinä käy jos mä käyn sen kanssa kahvilla? Hui, paras varmaan sulkeutua komeroon.
no mitähän loukkaavaa siinä olisi, että miehesi tietäisi että tapaisit tuon eksän? mutta toisaalta, miksi haluaisit edes tavata hänet?