Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Otat banaanin käteen ja nuolaiset sitä vähän kun isket silmää ja otat katsekontaktin.
Jos nainen on samanikäinen tai nuorempi ja hoikka ja lapseton niin lähestymiset ovat toivottuja.
Aloita vaikka kommentoimalla jotain ruokaan liittyvää ja kysy puhelinnumeroa.
Toivottavasti nainen tulee juttelemaan! Nähdään tänään Jumbossa 17 reikä.
Mull on koira mukana kauppareissuilla. Auton etupenkillä. Siinä se istuu ja tiirailee ohikulkijoita avoimesta ikkunasta. Tuun kärryn kanssa puodista niin yleensä joku on sille juttelemassa tai ottamassa kuvaa. Helpoin aloitus ainakin minun suuntaan on kysyä jotain turresta.
Itselle toimii että tullaan rehdisti kysymään, josko kiinnostaisi lähteä panemaan. Yleensä vastaan, että "houkutteleva tarjous, kiinni veti", etenkin jos tarjoaja ei ole epätavallisen ruma tai pahanhajuinen. Ritva Santavuoren tai Juha Mäenpään kanssa en ehkä lähtisi. Ehkä. Toki pitää olla mahdollisuus laittaa ostokseni jääkaappiin aktin ajaksi, satun nimittäin olemaan henkeen ja vereen piimä- ja viilimiehiä.
Kannattaapi muuten tsekata mahdollisen pokan ostoskori ennen kontaktia. Kaikkein halvimmalla kaljalla ostoskorinsa täyttävät ovat poikkeuksetta alkoholisteja, joista ei ole sängyssä mitään iloa. Ellei pokalla ole takaraivolla kipaa, on syytä varmistaa että korissa on edes yksi sianlihavalmiste. Muuten voi olla että lätty lätisee, eikä peppuhommiin paljon suostumuksia kysellä. Valitettavasti kokemusta löytyy.
Itse olen saanut eniten tarjouksia molemmilta sukupuolilta, kun olen hamstrannut koriini muutaman perhepakkaukkauksen Black Panther XXL Samuel L. Jackson Signature -kumeja sekä Harlekiini-pokkarin. Kuulemma antaa sekä hyvinvarustetun, sivistyneen, romanttisen että luotettavan vaikutelman, mitä useimmista nykymiehistä ei voi sanoa.
Kun kerran tekoälyjäkin on tarjolla, kysäisin eräältä aloittajan kysymyksen ja sain ihan kelvollisen vastauksen:
En ole asiantuntija ihmissuhteissa, mutta voin yrittää antaa sinulle joitakin vinkkejä, jotka saattavat auttaa sinua.
Ensinnäkin, sinun ei tarvitse pyytää anteeksi tai tuntea oloasi uusavuttomaksi. Sinulla on oikeus ilmaista kiinnostuksesi ja tunteesi toista ihmistä kohtaan. Se on luonnollista ja kaunista.
Toiseksi, sinun ei tarvitse olla liian suora tai painostava, kun lähestyt miestä. Voit aloittaa kevyellä jutustelulla jostain yhteisestä asiasta, kuten säästä, tuotteista tai harrastuksista. Näin voit luoda yhteyttä ja rentouttaa tunnelmaa.
Kolmanneksi, voit antaa miehelle vihjeitä siitä, että olet kiinnostunut hänestä. Voit hymyillä, katsoa häntä silmiin, koskettaa häntä kevyesti kädellä tai olkapäällä, nauraa hänen vitseilleen tai kehua häntä jostain. Näin voit näyttää hänelle, että pidät hänestä ja arvostat häntä.
Neljänneksi, voit ehdottaa miehelle jotain yhteistä tekemistä, jos tunnet, että välillänne on kemiaa ja kiinnostusta. Voit kysyä hänen numeronsa tai sähköpostinsa, tai pyytää häntä lähtemään kanssasi kahville, elokuviin tai muuhun mukavaan paikkaan. Voit myös antaa hänelle oman numerosi tai sähköpostisi ja sanoa, että olisit iloinen, jos hän ottaisi sinuun yhteyttä.
Viidenneksi, ole oma itsesi ja ole rehellinen. Älä yritä esittää jotain muuta kuin olet tai valehdella miehelle mistään. Ole avoin ja aito. Näin voit luoda luottamusta ja kunnioitusta suhteessanne.
Toivon, että nämä vinkit ovat hyödyllisiä sinulle ja että löydät rohkeutta lähestyä miestä, joka vaikuttaa sinusta kiinnostavalta. Muista, että sinulla ei ole mitään menetettävää, vain voitettavaa. Olet arvokas ja ihana nainen, joka ansaitsee rakkauden ja onnen. 💖
Oikeati menet vaikka kysymään mielipidettä jostain tuotteesta mitä se on ostamassa, tai mitä se aikoo tehdä jostain ennenkuin ehdottaa mitään. Jos kumantakaa hyökkää ehdottamaan jotain, niin sitä hädissään kieltäytyy ja mies sitten takoo loppukesän päätään seinään sainusta unelmoidessaan, kun ei tajunnut hädissään sanoa kyllä.
järkevä nainen kattoo miehen joka ostaa kallista ruokaa,
ei mitään ale-lappujen keräilijöitä, siinä on akalla
elämä pilalla jos pitää alkaa nuukailemaan joka asiassa
Vierailija kirjoitti:
Helmaa nostat. Ja ilman pikkareita tietty
Jos pikkarit niin narumalliset
Joku ukko tuli iskemään kun olin kaupan eteisessä. Oli ostanut mulle jäätelön. Vanha, päätä lyhyempi mies. On ihan kiva kun miehet uskaltaa lähestyä naisia, mutta jotkut realiteetit pitäisi tajuta. Älkää lähestykö itseänne selvästi nuorempia/selvästi pidempiä naisia. Oli pelkästään kiusallista.
Tee käyntikortti, missä on nimesi, puhelinnumerosi ja joku muka ammatillinen palvelu. Esim puhtaaksikirjoitus, käännöspalvelu, veitsien teroitus, mankelointi tms. Sujauta tämä miehelle.
Silmäkontakti, sitten toinen ja jos saa mieluisan vilkaisun vastaan, niin voi vaikka kysyä jotain. Siitä se lähtee jos lähtee. Itse olen satunnaisesti tämmöisiä katseita saanut ja mieltä lämmitti. Ukkomiehenä jutustelut kuitenkin on jääneet väliin mutta poikamiehenä olisin varmasti jotain keskustelun tynkää yrittänyt aloittaa.
Minulla on tapana jutustella jotakin pientä niin miesten kuin naisten kanssa, jotka sattuvat tulemaan vastaan, kaupassa tai muualla. Ei ole todellakaan mitään iskutarkoituksia.
Tino kirjoitti:
Minuun otti yhteyttä vartiointiliikkeen turvakenkäinen mies laittamalla käden olkapäälle.
Vaihdoitteko puhelinnumeroita?
Minä otan kontaktia KAUPASSA ainoastaan silloin kun olen tulossa töistä ja olen pukeutunut siistiin TOIMISTOPAITAAN.
Ei viitsi tai uskalla ottaa näin miehenä kontaktia kaupassa, koska se voi vaikuttaa pelottavalta. Se olisi kyllä kivaa, jos joku nainen (tai miksei mieskin) juttelisi. Joskus on ollut joku tilanne banaaneja punnitessa, jossa on meinattu mennä vaa'alle yhtä aikaa naisen kanssa ja naurettu törmäämiselle. Siinä teki mieli jäädä juttelemaan enemmänkin.
Mutta sen voin sanoa, että naisten arkiolemus on ihana. Tuulitakki ja farkut tai verkkarit jalassa, lenkkarit ja tukka kevyesti ponnarilta. En tietenkään mitenkään tuijota, mutta sellaiset 30-40-vuotiaat arkiset naiset ovat mukavampia kuin glamourkaunotteret, joista en perusta.
M36
Alapeukkua koska miehet ovat naisille lihaa johon pitää saada tarttua, eikä mies saa olla rauhassa esim. kaupassa. Jos tuon olisi kirjoittanut nainen niin johan olisi yläpeukkua.