Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Sun kannattaa ap tosiaan rohkeasti vaan mennä juttelemaan mielenkiinnon kohteelle siellä kaupassa. Huomaat kyllä pian, että herättääkö kiinnostuksesi vastakaikua.
Se nyt on varmaa, että ilman yrittämistä ei tapahdu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiputa kondomipaketti miehen ostoskoriin ja sano:"Tää unohtui.", kun samalla annat käteen lapun, jossa on osoitteesi ja puhelinnumerosi. Toimii 100% varmasti ellet näytä nyt ihan perkeleeltä.
Miehenä ottaisin paketin pois koristani ja heittäisin numeron roskiin. Ei minulle seksi tule ekana mieleen tuntemattoman kanssa.
Taidat olla tosikko.
Vierailija kirjoitti:
Sun kannattaa ap tosiaan rohkeasti vaan mennä juttelemaan mielenkiinnon kohteelle siellä kaupassa. Huomaat kyllä pian, että herättääkö kiinnostuksesi vastakaikua.
Se nyt on varmaa, että ilman yrittämistä ei tapahdu mitään.
Niin ehkäpä. Mutta muista sitten kohteliaisuus ja hyvät tavat. Että jos nainen vähääkään kiertelee tai kieltäytyy tai sanoo olevansa varattu/kiireinen/ei nyt sovi, niin häivy HETI äläkä jää jankkaamaan tai h_orittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Juu en uskoisi todeksi. Pakko olla joku tyttöystävän järjestämä källi, missä haluaa testata uskollisuuttani. On pistänyt kaverinsa asialle ja kuvaa itse tilannetta nurkan takaa.
Jos sulla on tyttöystävä, niin mitä väliä? Joka tapauksessa olet varattu ja voit ystävällisesti torjua lähestymisen. Suosittu repliikki on: "Mulla on tyttöystävä".
Vierailija kirjoitti:
Tiputa kondomipaketti miehen ostoskoriin ja sano:"Tää unohtui.", kun samalla annat käteen lapun, jossa on osoitteesi ja puhelinnumerosi. Toimii 100% varmasti ellet näytä nyt ihan perkeleeltä.
Tahdikkaampaa lienee seisoskella kemppariosastolla, kondomipakettien luona ja kysyä: Onko näillä paljonkin eroa toisiinsa.
Kesäleski_N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna pieni paperi missä puh numero, sillä hoituu kaikki
Pitäisi sitten ilmeisesti kantaa puhelinnumeroaan jatkuvasti laukussa, koska ei minulla ainakaan ole kaupassa asioidessani kynää ja paperia mukana ja olisi muutenkin vähän noloa laskea kori ja kumartua raapustamaan jotain paperille. Ihan hyvä idea kyllä :D
Tatuoi se otsaan.
Jos minua lähestyisi kaupassa joku nainen, niin olisin yllättynyt. Siis iskumielessä. En kuitenkaan olisi tilanteesta ahdistunut tai pahoillani. Puhumallahan siitä sitten jatkettaisiin ja katsottaisiin mihin se johtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei lähestytä kaupassa, he ovat tekemässä siellä ostoksia.
Sama koskee miehiä. Ei teillä voi olla erioikeuksia sukupuolenne takia.
Piditpä siitä tai et, niin minua miehenä naiset saa lähestyä kaupassa milloin vaan. Se ei minua haittaa. Enkä kokisi sitä ahdisteluna.
Sinua varmaan saa myös tarrata perseestä baaarissa.
Se ei tarkoita että se olisi tekona ok.
Vuosien varrella useampikin humalainen nainen baarissa on taputellut persettäni tai tarrannut etumukseeni kiinni. En ole ollut asiasta moksiskaan.
Tiedän, että lähtökohtaisesti nämä eivät ole tekona ok.
Tässä nyt ollaan sivuraiteilla siitä, että nainen voisi lähestyä miestä kaupassa. Se on mielestäni edelleen ok.
Miksi kenelläkään olisi tarvetta lähestyä ketään kaupassa? Kaupan on oltava turvallinen tila jossa pervot eivät lähentele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna pieni paperi missä puh numero, sillä hoituu kaikki
Pitäisi sitten ilmeisesti kantaa puhelinnumeroaan jatkuvasti laukussa, koska ei minulla ainakaan ole kaupassa asioidessani kynää ja paperia mukana ja olisi muutenkin vähän noloa laskea kori ja kumartua raapustamaan jotain paperille. Ihan hyvä idea kyllä :D
Tatuoi se otsaan.
Pilapuhelu on liian haastava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piditpä siitä tai et, niin minua miehenä naiset saa lähestyä kaupassa milloin vaan. Se ei minua haittaa. Enkä kokisi sitä ahdisteluna.
Vuosien varrella useampikin humalainen nainen baarissa on taputellut persettäni tai tarrannut etumukseeni kiinni. En ole ollut asiasta moksiskaan.
Tässä nyt ollaan sivuraiteilla siitä, että nainen voisi lähestyä miestä kaupassa. Se on mielestäni edelleen ok.Miksi kenelläkään olisi tarvetta lähestyä ketään kaupassa? Kaupan on oltava turvallinen tila jossa pervot eivät lähentele.
Sinun kaltaisia ihmisiä ei kyllä tosiaan kannata lähestyä yhtään missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä nyt ollaan sivuraiteilla siitä, että nainen voisi lähestyä miestä kaupassa. Se on mielestäni edelleen ok.Miksi kenelläkään olisi tarvetta lähestyä ketään kaupassa? Kaupan on oltava turvallinen tila jossa pervot eivät lähentele.
Jos näet muut ihmiset lähtökohtaiseti pervoina, on ongelma sinun, eikä muiden ihmisten.
Vierailija kirjoitti:
Olen kaupassa ostoksilla, en tarjolla deiteille. Jätä minut rauhaan.
M
No siitä voit olla varma!
Täällä moni mies on todennut, ettei lähestyminen haittaisi.
Minä olen ihan samoilla linjoilla. Vaatii rohkeutta ilmaista kiinnostuksensa, ja varmaan kuitenkin jokainen ilahtuu jos vaikka ulkonäköä kehutaan tai muuten ilmaistaan kiinnostusta.
Miehet nauttivat kehuista myös, ja minä kyllä ilahtuisin suuresti jos joku pitäisi minua viehettävänä. Se ilahduttaisi suuresti päivääni.
Se on sääli että naisia ei enää saa näin lähestyä, kun 99% pitää sitä häirintänä ja ei toivottuna. Minä ilahtuisin, ja siinäkin tilanteessa että olisin varattu tai muuten ei kiinnostaisi, niin haukkumisen ja syytösten sijaan osaisin kyllä kiittää kiinnostuksesta ja todeta että valitettavasti elämäntilanteeni on sellainen että nyt ei voi. Tämän voi tehdä myös ystävällisesti nolaamatta toista siitä, että tällä on ollut rohkeutta osoittaa kiinnostuksensa.
Ei saa. Täysin kiellettyä. Ajattele mitä muut sanovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kaupassa ostoksilla, en tarjolla deiteille. Jätä minut rauhaan.
M
No siitä voit olla varma!
Kuinka?
Mitähän tästä voisi valmistaa? Yltäisitkö antamaan minulle tuon ylähyllyn tuotteen? Toimisikohan tämä maku juustokakussa? Mikähän näistä lihoista olisi parasta grillattuna? Eiköhän näitä löydy lähes joka hyllyväliin?
Kukapa mies ei arvostaisi, että häneltä kysytään mielipidettä/neuvoa? Noilla neuvoilla keskustelu käyntiin, ja sitten sitä kahville/tms. kysymistä.
Vieläkö jossain on niitä sinkkukoreja?
Miestä lähestytään kaupassa seuraavalla tavalla:
1. Ensiksi bongaat sopivan miehen.
2. Seuraavaksi pudotat "vahingossa" jonkun ostoksesi, mutta sateenvarjo, käsine tai huulirasva tms. käy yhtä hyvin.
3. Kiinnostunut mies nostaa ostoksesi lattialta salamannopeasti ja yleensä sanoo samalla jotain, mihin voit sitten vastata.
4. Seuraavaksi kannattaa valittaa esimerkiksi kipeää rannetta, jolloin mies tarjoutuu kantamaan ostoksesi autoon.
Huomasin ihan vahingossa tämän jutun toimivuuden, kun eräs supersöpö mies juoksutti mun käsineitä perääni...
Niin, ja vielä 5. kohta, eli muista hymyillä:)
Toisessa ketjussa perustellaan miksi naiset välttelevät miesten katseitakin: jotta ne eivät tule juttelemaan.
--
https://www.vauva.fi/keskustelu/3819135/siis-ihan-oikeastikos-nuoret-hy…
--
Kannattaa katsoa perusteluja
"en todellakaan halua jutella tuntemattoman kanssa yhtään mitään" jne
Miettikää kuinka sovellatte näitä vinkkejä sukupuoliriippumattomasti.
Miehenä ottaisin paketin pois koristani ja heittäisin numeron roskiin. Ei minulle seksi tule ekana mieleen tuntemattoman kanssa.