Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vähän sama ongelma, ajatuksissani ollessa on ilme ehkä vähän tuima. Täytyy yrittää kiinnittää siihen huomiota.
Itse taas kaupassa niin tuotteiden perässä listani kanssa, että luultavasti pyytäisin alastonta naista väistämään, jos olisi kaipaamani tuotteen edessä. Muuten kävelisin ohi kohti listan seuraavaa artikkelia.
heseläiset miehet haluavat pysyä rauhassa kaupassa ollessaan
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi, oletko ig:ssä?
Mitä ihmettä varten ig.tä pitää kysellä, kun tyyppi on siinä elävänä edessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja ajattelin ottaa nyt tavoitteeksi, että isken silmää. Siis jos tulee tilanne jossa kohtaa katse jonkun yksin liikkuvan naisen kanssa joka näyttää kivalta ja suunnilleen voisi olla kohderyhmää. Mitä pahaa siinä voi tapahtua?
A)Nainen katsoo että mikähän tuokin nyt oli ja jatkaa menoaan
B)Nainen huvittuu ja hämmentyy, mutta ei reagoi sen kummemmin, jatkaa menoaan
C)Nainen reagoi ja ehkä sanoo jotakin, siitä sitten voi tarina jatkua monella tavalla
Onko paha?
Ei ole paha. Jos nainen on rohkea, saattaa hyvinkin tarttua tuohon ja ottaa kontaktia. Sen sijaan jos kohteesi on ujo niin voin luvata ettei toimi.
Ja jos nainen on niin ujo ettei tuollaiseen reagoi niin se kannattaa sivuuttaa muutenkin.
Lasketaanko reagoinniksi se että kääntää katseen lattiaan ja häipyy äkkiä paniikissa toiseen hyllyväliin, vaikka haluaisikin vastata miehen katseeseen?
t. ujo
Reaktiohan se on tuokin.
Eri asia sitten miten toinen osapuoli tuollaisen reaktion tulkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Kerran lähikaupan myyjätär jonka kanssa oli aina jotain hauskaa juteltu tarjoutui ruoan kanssa päivälliselle. Kutsuin. Se oli kiva tyttö mutta vähän minua pidempi ja isompi joten en olisi ehkä itse ajatellut hänestä samalla tavalla. Se tuli sitten yhtenä iltana, syötiin ja pantiin, kumpikaan ei hakenut seurustelua mutta mukava seksisuhde meillä oli toista vuotta.
5/5
Vierailija kirjoitti:
Pelinavauksena voisi toimia kysymys jostain tuotteesta. Jos näkee miehen seisovan vaikka leipähyllyllä, niin menee viereen ja kysyy onko toisella kokemusta kumpi siinä edessä olevista tuotteista on paremman makuinen, kun haluaisi kokeilla jotain uutta makua. Kaikki ns. iskuyritykset, silmäniskusta alkaen, toimii huonommin kaikkiin. Osa osaa lähteä heti mukaan iskuyritykseen, mutta todella moni myös kavahtuu tai jäätyy. Normaali keskustelu onnistuu lähes kaikilta ja jos ei onnistu, niin sekin on hyvä tietää lopputulos.
Voi toimiakin jos on ensin katseltu sen naisen kanssa toisiaan. Jos tuosta vaan joku tulee selittämään uudesta mausta, jota haluaa kokeilla niin onhan se nyt selvä miksi se siihen tulee höpisemään ja jos se ei ole edes viehättävä niin mitä siinä muuta kuin että en tiedä kysy myyjiltä. Miksi keskustella jonkun kiinnostuneen kanssa jos itseä ei se kiinnostunut kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei anteeksi, oletko ig:ssä?
Mitä ihmettä varten ig.tä pitää kysellä, kun tyyppi on siinä elävänä edessä?
Siksi koska jos on niin sellainen mies pitää unohtaa.
Muhun on vaikea saada kaupassa kontaktia, kun en pahemmin sivuilleni vilkuile ja menen kuin automaattiohjauksella. Mutta kuulen kyllä (varmaankin, ja ainakin toisella yrittämällä) jos mulle puhutaan. Olisin häkeltynyt ja erittäin yllättynyt aluksi, ja varmaan saisit kolmannenkin kerran asiasi toistaa, mutta kivaltahan se tuntuisi.
Ei ole 46 vuoden aikana kukaan tällä tavalla kontaktia ottanut, joten olisin varmaan aika helppo nakki ainakin yksille treffeille :) En osaa kuvitella, että joku mies tämmöisestä ehdotuksesta mieltään pahoittaisi. Jos ovat varattuja tms., niin asian voi ilmaista sitten pahoitellen.
Että rohkeesti vaan...
Jaa mutta kyllähän tässä tänäkin vuonna eräs nainen kaupassa lähestyi... pyysi, ylettyisinkö ottamaan hänelle ylähyllyltä jonkun tuotteen. Mielihyvin sen hänelle annoin. Hän oli kylläkin jo lähempänä kahdeksaa- kuin seitsemääkymppiä, eikä pyytänyt treffeillekään.
Ostat samaa kaljaa pakin, niinkuin Hänkin, ja valittelet hyllyn edessä, että yksin tämäkin pitää vissiin juoda.
Kaksi metriä turvaväliä kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Muhun on vaikea saada kaupassa kontaktia, kun en pahemmin sivuilleni vilkuile ja menen kuin automaattiohjauksella. Mutta kuulen kyllä (varmaankin, ja ainakin toisella yrittämällä) jos mulle puhutaan. Olisin häkeltynyt ja erittäin yllättynyt aluksi, ja varmaan saisit kolmannenkin kerran asiasi toistaa, mutta kivaltahan se tuntuisi.
Ei ole 46 vuoden aikana kukaan tällä tavalla kontaktia ottanut, joten olisin varmaan aika helppo nakki ainakin yksille treffeille :) En osaa kuvitella, että joku mies tämmöisestä ehdotuksesta mieltään pahoittaisi. Jos ovat varattuja tms., niin asian voi ilmaista sitten pahoitellen.
Että rohkeesti vaan...
En ymmärrä näissä keskusteluissa sitä, että vain jos on varattu, saa olla suostumatta ehdotuksiin. Jos ei kiinnosta se ehdottelija, niin samahan se on onko varattu tai sinkku. Ei sinkunkaan tarvitse mihinkään treffeille lähteä vain siksi, että joku kysyy. Harvalle sinkullekaan kai kaikki ja kuka tahansa kelpaa.
Näitä lukiessa tuli mieleen kun joku vieras nainen tuli mulle puhumaan autoista ja kehu autoa millä olin liikkeellä ym.
mun autot nyt on pääsääntöisesti puhtaita ja siistejä, mutta kyseessä oli kuitenkin ihan käyttis eikä mikään harrastepeli.
Olikohan taustalla kuitenkin jotain muuta?
En ainakaan ymmärtänyt enkä naista ole sen jälkeen nähnyt.
Joo tulee halaaamaan "ai hemmetti siiis olenko mä voittanut jotaiin" "joo, sä olet voitttanut mut ja haaalinut mun rakkauden" "ai hemmmetti siiis mä tulin vaan sixpäkkiä ostamaaan mutta kaiiikki tämä..." sittten pyörtyyy lattiallle.
Vierailija kirjoitti:
Joo tulee halaaamaan "ai hemmetti siiis olenko mä voittanut jotaiin" "joo, sä olet voitttanut mut ja haaalinut mun rakkauden" "ai hemmmetti siiis mä tulin vaan sixpäkkiä ostamaaan mutta kaiiikki tämä..." sittten pyörtyyy lattiallle.
Sittten alkaaa hourimaaan siinä "hei, kuuu, tähdet, maaa, planeetat, auriinko, tädet, tähtipöly samuli edelmann".
AP! Olet nolo!
Anna ihmisten olla rauhassa.
Viimeiset tusina kertaa kun olen lähestynyt hymyilevää tuntematonta naista sanomalla "moi", niin vastaukset ovat olleet tyyliä: "painu vittuu siitä!", "mitä vittua sä oikee yrität?", viimeisin nainen jota kehuin kauniiksi sanoi "me hakataan sut!"
Eipä ole enää ollut intoa katsoa näiden tapausten jälkeen hymyileviä naisia, saatika yrittää edes aloittaa keskustelua enää.
Olisin tosin otettu jos joku nainen ilmaisisi mielenkiintoa millään tavalla, kerta hymyily tarkoittaa kokemusteni perusteella lähes poikkeuksetta pahoinpitelyä/vittuilun tavoittelua.
Huudat, että turvaväli on liian lyhyt tai liian pitkä. Sen pitää olla se 2m. Ota mittanauha mukaan. Tämä on hyvä alku. Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Pelinavauksena voisi toimia kysymys jostain tuotteesta. Jos näkee miehen seisovan vaikka leipähyllyllä, niin menee viereen ja kysyy onko toisella kokemusta kumpi siinä edessä olevista tuotteista on paremman makuinen, kun haluaisi kokeilla jotain uutta makua. Kaikki ns. iskuyritykset, silmäniskusta alkaen, toimii huonommin kaikkiin. Osa osaa lähteä heti mukaan iskuyritykseen, mutta todella moni myös kavahtuu tai jäätyy. Normaali keskustelu onnistuu lähes kaikilta ja jos ei onnistu, niin sekin on hyvä tietää lopputulos.
Kohtasin juuri pari päivää sitten kaupassa miehen, joka pyysi minua kahville. Mies näytti oikein hyvältä ja kiinnostavalta, mutta silmänisku pilasi kaiken ja vastasin hänelle paniikissa että ei ole aikaa... 😅 Neutraali lähestymistapa on paras. Mikään päästä varpaisiin mittailu tai silmänisku ei ainakaan minuun toimi vaan saa paremminkin varpailleen.