Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
181/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos olet lyhyt, voit liioitella kuinka vaivalloista on ylettää poimimaan joku tuote pakastehyllyltä. Jos hyvännäköinen mies on kauppakeskuksen infotaulun edessä, voit tarjota apuasi."

Voiko nolompaa olla...... Mutta kukin tavallaan.

Tämän kanssa samaa mieltä. Tuo, että bimboillen liioitellaan ja tehdään iso numero siitä ettei ylety ottamaan jotakin tuotetta, on paljon nolompaa kuin ehdottaa treffejä suoraan. Aina on myös mahdollista, että kukaan mies ei kiinnitä huomiota koko liioitelluun tai liioittelijaan, mutta viihdearvo muille on taattu.

Vierailija
182/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideitit on sitten tyytymistä, kun ei ikinä tapahtunut sellaista maagista oikean elämän kohtaamista.

Oikean elämän kohtaamisissa se perusongelma eli pitäisi uskaltautua pettymään. Ensin rohkaistua, lähestyä ja ottaa se riski ettei toinen nähtyään pidäkään sinua kiinnostavana.

No eikö se noin ole Tinderissäkin? Sinä swaippaat kiinnostavaa (hyvännäköistä) oikealle, mutta hän ei swaippaa vastaavasti sinua = ei nähnyt sinua kiinnostavana (hyvännäköisenä) vaikka sinä näit hänet sellaisena? Ihan oikeaa elämää ja ihmisiä sielläkin on.

Ruudulta nähty ei ole oikeaa elämää. Ihmiset kokevat asiat eri tavalla kasvokkain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

selvä34www3333553535 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi lähestyä ketään noin. Lisäksi jos joku mies lähestyisi minua kaupassa, varmaan pelästyisin ja ajattelisin, että hän on hullu. Miten ylipäätään kaupassa käydessä voi todeta jonkun olevan kiinnostava? Ostostenko perusteella teet päätelmän minkälainen ihminen on kyseessä?

Oletko typerä? Tinderissä lähestytään kyllä parin kuvan perusteella mutta sitten oikeassa elämässä ei voi avata keskustelua ihan vaikka vain sen pohjalta että kokee toisen viehättävänä?

Ja se on "hullua" että puhuu livenä toiselle ihmiselle? miten kauas luonnollisesta voi ajautua :D

Tän palstan ihmiset. Ei herranjumala, tsemppiä teille

Tinderiin mennään siksi, että halutaan seuraa.

Kauppaan mennään ostoksille.

Ovatko nämä sinusta sama asia? Että koska Tinderissä voi lähestyä kun toinen on omasta mielestä hyvännäköinen, niin tottakai samalla perusteella voi lähestyä myös kaupassa? Koska tokihan ihminen, joka on kaupassa, on siellä siksi että haluaa seuraa ja treffiehdotuksia?

On olemassa tietyt "koodit", joihin kuuluu mm. se, että deittisovelluksessa lähestyminen on ok, samoin baarissa, koska kyseisiin paikkoihin mennään silloin kun halutaankin niitä lähestymisiä tai jos ei haluta niin siellä ne kuitenkin tavallaan kuuluvat asiaan. Mutta kaupassa, kadulla, kirjastossa, julkisissa liikennevälineissä, töissä olemiselle voidaan olettaa olevan muita funktioita kuin se, että halutaan lähestymisiä, joten kyseisissä paikoissa asiointirauhan haluamista ei voida pitää lähtökohtaisesti omituisena. Enemmänkin se on omituista, jos siellä menee jotakuta yrittämään. Saati että kuvittelee, että koska se on ok jossakin Tinderissä, se on samalla perusteella ok kaupassa tai bussissakin.

Aika monessa ketjussa naiset ovat kertoneet, että turha lähestyä heitä baarissakaan, vaikka lähestymisen pitäisi siellä olla sallittua.

Edelleen, minusta on omituista, etteivät ihmiset voi kekustella missä tahansa, kun meillä näin mainio keksintö on kuitenkin käytössä kuin kieli. Sitä kuulemma käytetään kommunikointiin muuallakin kuin treffipalstoilla.

Ai niin, baarissakin naiset vain "pitävät hauskaa". Yksi pelimies sanoi siitä "hauskasta" että ei ylipäätään edes viihdy baarissa.

Vierailija
184/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun piti kerran ostaa jotakin olutta, ja kun en oluista ymmärrä tai tiedä mitään, niin kysäisin siinä lähellä olevalta mieheltä jostakin merkistä, että tietääkö hän? Sehän säikähti ihan hitosti, eikä oikein osannnut mitään sanoa, jotakin epäselvää tupisi.

"Hei anteeksi, voitko auttaa näiden kaljamerkkien kanssa? Sinä näytät tarpeeksi juopolta joten ajattelin että sinä voisit auttaa valitsemaan parhaimman!

Vierailija
185/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpis Audi-kundi (S4) kirjoitti:

Ei millään pahalla, mutta mä haluan kyllä olla kaupassa ihan vaan ostoksilla enkä iskettävänä.

Oikeastiko päiväsi menisi ihan tosi tosi pilalle jos kivan näköinen muidu tulisi vähän iskemään? Oletko varma ettet ole hieman homo?

Vierailija
186/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten ihmiset yleensä saavat minkäänlaisia ihmissuhteita jos kaikki on niin kovin vaikeaa. Tuskin kaikkien kaverisuhteet yms. ovat jostain Tinderistä alkaneet.

Ei muuta kuin nykäisemään kiinnostavaa miestä hihasta ja siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.

Ei todella ole vaikeaa.

Etkö lukenut vastauksia? Etkö todella itse keksi muita tapoja tutustua ja saada kavereita tai parisuhteita kuin Tinder tai käydä kiskomassa satunnaisia ihmisiä hihasta josko sitä kiinnostaisi?

Vinkki; opiskelu, työpaikat, harrastukset, baari, luottamustoimet, naapurit, kansalaisopiston kurssit.

Todella on kaikki vaikeaa, jos ei muuten voi tutustua ihmisiin kuin Tinderissä tai ns. yrittäen jokaista vastaantulijaa, joka itseä kiinnostaa, paikasta riippumatta. Ovatko kaikki ihmiset jotakin mitäänharrastamattomia, laiskoja, kotona kauppareissuja lukuunottamatta jumittavia työttömiä, kun missään muualla ei muka voi tutustua ihmisiin, saada ystäviä ja parisuhteita kuin Tinderissä tai kaupassa?

Vierailija
187/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin ilahtunut, jos joku nainen haluaisi kanssani jutella sillä silmällä kaupassa. Tai ihan missä vaan. En todellakaan valittaisi tai kokisi sitä häirintänä.

Vierailija
188/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten ihmiset yleensä saavat minkäänlaisia ihmissuhteita jos kaikki on niin kovin vaikeaa. Tuskin kaikkien kaverisuhteet yms. ovat jostain Tinderistä alkaneet.

Ei muuta kuin nykäisemään kiinnostavaa miestä hihasta ja siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.

Ei todella ole vaikeaa.

Etkö lukenut vastauksia? Etkö todella itse keksi muita tapoja tutustua ja saada kavereita tai parisuhteita kuin Tinder tai käydä kiskomassa satunnaisia ihmisiä hihasta josko sitä kiinnostaisi?

Vinkki; opiskelu, työpaikat, harrastukset, baari, luottamustoimet, naapurit, kansalaisopiston kurssit.

Todella on kaikki vaikeaa, jos ei muuten voi tutustua ihmisiin kuin Tinderissä tai ns. yrittäen jokaista vastaantulijaa, joka itseä kiinnostaa, paikasta riippumatta. Ovatko kaikki ihmiset jotakin mitäänharrastamattomia, laiskoja, kotona kauppareissuja lukuunottamatta jumittavia työttömiä, kun missään muualla ei muka voi tutustua ihmisiin, saada ystäviä ja parisuhteita kuin Tinderissä tai kaupassa?

No älä minulle saarnaa; itse voin lähestyä missä tahansa, enkä pistä pahakseni jos muutkin niin tekevät.

Enemmän ihmettelen näitä pelokkaita hysteerikkoja, jotka autistisesti haluavat tehdä äärimmäisen tiukan rajan, että baarissa ja tinderissä on sallittua lähestyä, mutta kaupassa ja kirjastossa luoja paratkoon ei missään nimessä, se olisi seksuaalista ahdistelua ja ties mitä.

Itseäni ei Tinderistä ja baareista löydä, joten ainoat mahdollisuudet lähestyä minua ovat juurikin tuolla "oikeassa elämässä".

Vierailija
189/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on takuuvarmasti sen palstalla jatkuvasti roikkuvan trollin provo. Kirjoitusasu ja piilov*ttuilu paljastavat.

Vierailija
190/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todella ole vaikeaa.

No älä minulle saarnaa; itse voin lähestyä missä tahansa, enkä pistä pahakseni jos muutkin niin tekevät.

Enemmän ihmettelen näitä pelokkaita hysteerikkoja, jotka autistisesti haluavat tehdä äärimmäisen tiukan rajan, että baarissa ja tinderissä on sallittua lähestyä, mutta kaupassa ja kirjastossa luoja paratkoon ei missään nimessä, se olisi seksuaalista ahdistelua ja ties mitä.

Itseäni ei Tinderistä ja baareista löydä, joten ainoat mahdollisuudet lähestyä minua ovat juurikin tuolla "oikeassa elämässä".

Kirjoitustavan ja asenteen perusteella väittäisin, että ap on tylsistynyt ja joutilas boomer, ei mikään nuori, ujo tyttö.

Vierailija
191/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pahastuu, jos miehet lähestyy heitä iskumielessä kaupassa. Tai oikeastaan missä vain.

Naiset pahastuu, jos joku nainen uskaltaa lähestyä miestä kaupassa. Se ei nyt vaan käy, että kanssasisar moista tekee. Pahastutaan miestenkin puolesta.

Miehet kokee pääsääntöisesti naisten lähentelyt imartelevana, eikä siitä pahastuta. Olemme todellakin niin eri paria kuin olla ja voi.

Vierailija
192/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettideitit on sitten tyytymistä, kun ei ikinä tapahtunut sellaista maagista oikean elämän kohtaamista.

Oikean elämän kohtaamisissa se perusongelma eli pitäisi uskaltautua pettymään. Ensin rohkaistua, lähestyä ja ottaa se riski ettei toinen nähtyään pidäkään sinua kiinnostavana.

No eikö se noin ole Tinderissäkin? Sinä swaippaat kiinnostavaa (hyvännäköistä) oikealle, mutta hän ei swaippaa vastaavasti sinua = ei nähnyt sinua kiinnostavana (hyvännäköisenä) vaikka sinä näit hänet sellaisena? Ihan oikeaa elämää ja ihmisiä sielläkin on.

Ruudulta nähty ei ole oikeaa elämää. Ihmiset kokevat asiat eri tavalla kasvokkain.

Mitä sitten? Ihan samalla tavalla siellä kaupassa siitä vieraasta ihmisestä ikiinnostutaan, ulkonäön perusteella. Et voi tietää sen enempää Tinder-miehestä kuin kauppamiehestäkään muuta kuin ulkonäön, jonka perusteella kiinnostut. Jos nainen on miehen mielestä epäviehättävä, on hän sitä yhtä hyvin Tinderissä kuin irl. Miksi mies lähtisi epäviehättävän naisen kanssa treffeille sen enempää Tinderissä kuin kaupassakaan?

Ja Tinderissä on vielä sellainen etu kauppahäiriköintiin verrattuna, että siinä on molempien oltava kiinnostuneita, jotta otetaan kontaktia. Kaupassa epäviehättävän vonkaus voi olla hyvinkin kiusallista, varsinkin jos kyseinen vonkaaja ei ymmärrä, ettei kiinnosta kun yrittää kohteliaasti kieltäytyä. Kaikki eivät ymmärrä, vaan jatkavat "voihan  sitä nyt silti kahvilla käydä", "soita nyt kuitenkin niin jutellaan ja tutustutaan" jnejne. Jos toista ei kiinnosta tutustua, miksi hän lähtisi kahville tai soittaisi?

Vierailija
193/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat erilaisia. Joitakin se häiritsee, että ventovieras tulee juttelemaan ja joillekin se voi olla miellyttävä kokemus. Sehän selviää vain kokeilemalla. Ei siinä oikein ole mitään menetettävääkään! Menee vain omana itsenään, ei sitä paljon tarvitse etukäteen pohtia mitä sanoo. Tilanne tuo sanat suuhun. Voihan keskustelu alkaa ihan pienestä; kysyä neuvoa johonkin tai kehua vaikka miehen ulkonäköä... Olen itse nainen ja jos mietin, mitä mieltä olisin siitä, että joku tulisi minulle kaupassa juttelemaan, niin en minä siitä ainakaan suuttuisi!

Vierailija
194/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma, Tampere kirjoitti:

Olen hyvännäköinen perheellinen mies ja minusta usein pidetään.

Alkukesällä kävin yksin kaupassa, näin hyllyjen välissä kiinnostavan naisen. Menin hieman lähemmäksi hyllyjen toiselle puolelle, muka katsomaan jotain leipiä. Samassa kun nostin katseeni ylös niin kyseinen nainen olikin katsonut minua jo ennemmin! Katseemme kohtasivat ja "lukittuivat" täysin. Eli tavallaan vahingossa yllätin hänet.... Molemmat menimme hämillämme ja jatkoimme eteenpäin. Ihan helvetin kiinnostava nainen.

Seurasin katseella mihin päin hän meni. Hetken päästä menin kärryjen kanssa häntä vastaan. Ohitimme toisemme, mutta hän oli hyvin nolona ja katseli lähinnä lattiaan.

Voi kun olisin voinut ottaa hänet halaukseen!

En minä tiedä, mitä tuossa voi tehdä? Näitä läkähdyttäviä tilanteita tulee toisinaan vastaan. Sikäli on hyvin miellyttävää, että vielä yli 50 vuotiaana havaitsen, että minusta ollaan kiinnostuneita. Minut huomataan.

Miksi ihmeessä sulla on perhe jos jahtaat vieraita naisia kaupoissa ja haaveilet heitä halailevasi? Oksettavaa.

Vierailija
195/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan jokaiselle naiselle luvan lähestyä milloin vain minua kaupassa. Enkä edes ole ronkeli, lähes kaikki kelpaa.

Vierailija
196/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi todella noloa olla se nainen, joka vonkaa varattuja miehiä kaupan hyllyjen välissä. Ei nimittäin voi tietää, onko tuntematon mies varattu tai naimisissa ja perheellinen.

Vierailija
197/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä VAUVA-palstalla on vain nyhverö-miehiä, yli viiskymppisiä tirkistelijä-miehiä jotka luulee olevansa nuorekkaita, sitä-oikeaa-epätoivoisesti etsiviä peräkammarin poikia ja harvemmin muita satunnaisia mies-tyyppejä.

Niin..onnea vaan mitä ne vastaa.

Terveisin nainen 30v

Vierailija
198/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset ovat erilaisia. Joitakin se häiritsee, että ventovieras tulee juttelemaan ja joillekin se voi olla miellyttävä kokemus. Sehän selviää vain kokeilemalla. Ei siinä oikein ole mitään menetettävääkään! Menee vain omana itsenään, ei sitä paljon tarvitse etukäteen pohtia mitä sanoo. Tilanne tuo sanat suuhun. Voihan keskustelu alkaa ihan pienestä; kysyä neuvoa johonkin tai kehua vaikka miehen ulkonäköä... Olen itse nainen ja jos mietin, mitä mieltä olisin siitä, että joku tulisi minulle kaupassa juttelemaan, niin en minä siitä ainakaan suuttuisi!

Miehistä en tiedä, mutta kauniille naiselle se, että joku tulee jossakin tyyliin kaupassa kehumaan ulkonäköä, ei ole mikään voittajakeskustelunavaus vaan vastakkaista. Se on kuultu jo niin monta kertaa. Ehkä se tehoaa niihin vähemmän kauniisiin naisiin, joille sitä ei hoeta joka välissä.

Vierailija
199/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan jokaiselle naiselle luvan lähestyä milloin vain minua kaupassa. Enkä edes ole ronkeli, lähes kaikki kelpaa.

Oi ihanuutta mikä mies, ja lähes kaikki kelpaa.

Huhhuhh.. , _ ,

Vierailija
200/1294 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olisi todella noloa olla se nainen, joka vonkaa varattuja miehiä kaupan hyllyjen välissä. Ei nimittäin voi tietää, onko tuntematon mies varattu tai naimisissa ja perheellinen.

Tätä varten meille ihmisille on kehittynyt puhe ja kielet. Jotta voisimme kommunikoida. Puhumallahan nuo selviää. Pianhan se tulee selville, että onko toinen varattu vai ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan