Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Muista maski, käsidesi ja välimatka.
Tiukat shortsit päälle ja pyllistelet miehelle "etsiessäsi" jotain tuotetta. Sitten hymyilet ja kikattelet hänelle tyttömäisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina valitetaan kun naiset ei lähesty, niin sit se ei ookaan hyvä juttu jos ne tekee niin...
Kyllähän palstan miehille lähes kaikille naisten lähestyminen on ok, jopa suotavaa.
Palstan naisille taas ei tunnu olevan.
Kysehän on siitä kuka lähestyy.
Hymyile viehättävästi ja mene läheltä muutaman kerran. Odota toisen reaktiota. Ehkä alatte juttelemaan tai tilanne menee samantien ohi tai pahimmillaan tulee vain nolo olo, joten muista ettet ole tunkeileva. Itse en ole kontakteja kaupasta etsinyt mutta pari kertaa on mies antanut "signaalia" mutta itselleni lähinnä tullut kiusallinen olo ja kiire pois.
Vierailija kirjoitti:
Aina valitetaan kun naiset ei lähesty, niin sit se ei ookaan hyvä juttu jos ne tekee niin...
Kyse on siitä ”missä” lähestyminen tapahtuu.
Kaupassa ollaan asioimassa, salilla trrnataan, uimahallissa uidaan ja viihteellä ollaan ottamassa sosiaalisisia kontakteja.
Naiset eivät hyväksy, että joku hiippari tulee ”luentevasti” juttelemaan naisen tehdessä jalkaprässillä hommia, joten miksi miesten pitäisi?
Mene sen taakse ja pidä porsasääntä. Siitä miehet villiintyy.
No tätä voi vaan ihmetellä itsekin ikisinkkuna "miten ihmeessä suomalaiset parit löytävät toisensa"siis kun noi kauppa-lähestymiset ym.ei joillekin käy. Tulee mieleen Pasilan pilalaulu "juotit minut känniin, heitit minut seinään, mentiin kesällä naimisiin..." Sori vaan, mut just tollasiahan ne satu/unelmahää-paritkin on aikas monet...:p Ja kaikki tauski-kuviot julkkiksilla. Viinan voimalla vaan, yhä edelleenkinkö pariudutaan vaan Suomessa pääosin? Eipä tarvii absolutistina ihmetellä yksinäisyyttään. Nykyään tosin olen niin kotihiirikin, etten ole vuosiin edes yrittänyt enää tehdä asialle mitään.
Ap. Nuolaise sormea ja työnnä se miehen korvaan ja huuda MÄRKÄKORVA!
38095u039u3509u539u035 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei lähestytä kaupassa, he ovat tekemässä siellä ostoksia.
Sama koskee miehiä. Ei teillä voi olla erioikeuksia sukupuolenne takia.
Piditpä siitä tai et, niin minua miehenä naiset saa lähestyä kaupassa milloin vaan. Se ei minua haittaa. Enkä kokisi sitä ahdisteluna.
Sinua varmaan saa myös tarrata perseestä baaarissa.
Se ei tarkoita että se olisi tekona ok.
Vuosien varrella useampikin humalainen nainen baarissa on taputellut persettäni tai tarrannut etumukseeni kiinni. En ole ollut asiasta moksiskaan.
Tiedän, että lähtökohtaisesti nämä eivät ole tekona ok.
Tässä nyt ollaan sivuraiteilla siitä, että nainen voisi lähestyä miestä kaupassa. Se on mielestäni edelleen ok.Miksi kenelläkään olisi tarvetta lähestyä ketään kaupassa? Kaupan on oltava turvallinen tila jossa pervot eivät lähentele.
Jos näet muut ihmiset lähtökohtaiseti pervoina, on ongelma sinun, eikä muiden ihmisten.
Tervetuloa nykyaikaan. Lähestyminen baareissakaan ei ole miehille suotavaa ilman lupaa esimerkiksi silmäpelin muodossa.
Miksi kuvittelette että kenelläkään on oikeus iskeä kimppuun kun on shoppailemassa?
Mitäpä jos... Oli mies tai nainen niin avaa vain keskustelun. Ei mitään pervoiluja tai flirttiä vaan ihan vaan keskustelu. Uskokaa tai älkää, tästäkin aihealueesta on paljon opetusmateriaaleja internetissä. Suosittelen tutustumaan. Sosiaaliset taidot on kovaa valuuttaa tässä maailmassa
Ihan vain keskustelu?
Miksi siis ottaa kontaktia ja häiritä miestä?
Vierailija kirjoitti:
2. Seuraavaksi pudotat "vahingossa" jonkun ostoksesi, mutta sateenvarjo, käsine tai huulirasva tms. käy yhtä hyvin.
Kannattaa ajoittaa hyvin. Koska minulla on tapana nostaa ihmisille niiden pudonneet tavarat ja minä en ole järin komea mies. Siinä voikin joku ei-toivottu noukkia ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
80% miehille naisen lähestyminen iskumielessä kaupassa on ok tämän ketjun mukaan.
6% naisista miesten lähestyminen iskumielessä kaupassa on ok tämän ketjun mukaan.Miehet ja naiset elää ihan eri elämää, eikä heitä voi verrata aina asioissa toisiinsa.
Eli ap prosentit on vahvasti sun puolella. Avaa siis suusi siellä kaupassa ensi kerralla kun näet komistuksen ja ilmaise aikeesi selvästi. Tsemppiä ja toivottavasti tärppää.
Olettavatko miehet, että jokaista miestä kaupassa lähestyvä nainen on joku fitnessmegabeibe ja siksi ovat innoissaan? Mitä jos se lähestyvä nainen onkin joku ei lainkaan hehkeä rumilus? Vieläkö imartelee ja olette innoissanne huomiosta?
Eivät oleta. Mutta miehet eivät ole niin järkyttyneitä ja ahdistuneita, jos heitä lähestyykin joku muu kun unelmien prinsessa. Naisilla se tuntuu olevan vaan niin, että lähestymislupa (missä vaan) on joko nuorella miesmallilla, julkkiksella tai sikarikkaalta vaikuttavalla herralla. Muiden lähestyminen on lähes rikollista häirintää.
Normaali mies ymmärtää, että kaikki naiset eivät voi olla monen yliopistotutkinnon suorittaneita maks 25-vuotiaita megapeipejä. Normi mies ymmärtää että myös tavalliset naiset saattavat haluta tutustua ja siksi lähtökohtaisesti suhtautuvat tähän asiaan positiivisesti.
Jos ulkonäkö miellyttää, lähestyminen vaikutti mukavalta ja elämäntilanne sallii, niin moni mies on valmis jatkamaan tutustumista, myös siis niihin tavallisempiin yksilöihin.
Ja vaikka kohdalle sitten sattuisi se kuolaava 250 kiloinen mt-tapaus, niin hänellekin tosiaan voi ystävällisesti sanoa että kiitos mutta olen varattu. Tai kiinnostunut vain omasta sukupuolestani. Ei tarvitse panikoida ja ajatella että epämiellyttävien ihmisten lähestymisyritys on rikos.
Vierailija kirjoitti:
No tätä voi vaan ihmetellä itsekin ikisinkkuna "miten ihmeessä suomalaiset parit löytävät toisensa"siis kun noi kauppa-lähestymiset ym.ei joillekin käy. Tulee mieleen Pasilan pilalaulu "juotit minut känniin, heitit minut seinään, mentiin kesällä naimisiin..." Sori vaan, mut just tollasiahan ne satu/unelmahää-paritkin on aikas monet...:p Ja kaikki tauski-kuviot julkkiksilla. Viinan voimalla vaan, yhä edelleenkinkö pariudutaan vaan Suomessa pääosin? Eipä tarvii absolutistina ihmetellä yksinäisyyttään. Nykyään tosin olen niin kotihiirikin, etten ole vuosiin edes yrittänyt enää tehdä asialle mitään.
Tämäpä. Alkoholi saa sen juroimmankin suomalaisen sanasuonen sykkimään. Ikävää vaan että samalla 92% kaikista rikoksista jotenkin liittyy alkoholinkäyttöön Suomessa päin. Olemme sillä tavalla kirottu kansa. Eletään kylmien talvien kanssa yksinään kunnes sitä ei enää selvin päin jaksa, ja sitten pämpätään aivan liikaa kerralla.
Vierailija kirjoitti:
No jos ainoat paikat, missä käy ihmisten ilmoilla, ovat kännissä baarissa tai kaupassa ostoksilla niin silloin varmaan onkin ikisinkku. Muut ihmiset harrastavat, käyvät töissä, viettävät aikaa ystäviensä kanssa joilla myös on ystäviä ja jotkut menevät Tinderiin ja netin deittipalveluihin.
Että ei, ei ole ainoa paikka pariutua kännissä baarissa, mutta paikka pariutua ei ole myöskään kauppa häiriköiden ostoksia tekeviä "kiinnostavia" ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2. Seuraavaksi pudotat "vahingossa" jonkun ostoksesi, mutta sateenvarjo, käsine tai huulirasva tms. käy yhtä hyvin.
Kannattaa ajoittaa hyvin. Koska minulla on tapana nostaa ihmisille niiden pudonneet tavarat ja minä en ole järin komea mies. Siinä voikin joku ei-toivottu noukkia ne.
Ja entä jos se mies nostaakin ne tavarat ihan kohteliaisuuttaan? On varmaan ihmeissään kun nainen alkaa esittää jotakin ihme kikattelua ja selittää treffeistä ja puhelinnumeroista - eikä mies enää koskaan ole kohtelias.
Mene kaljaosastolle , napsauta lonkero auki ja kippaa huiviin. Yllätys,yllätys , kohta vieressäsi seisoo mies (vartija ).
Vierailija kirjoitti:
38095u039u3509u539u035 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia ei lähestytä kaupassa, he ovat tekemässä siellä ostoksia.
Sama koskee miehiä. Ei teillä voi olla erioikeuksia sukupuolenne takia.
Piditpä siitä tai et, niin minua miehenä naiset saa lähestyä kaupassa milloin vaan. Se ei minua haittaa. Enkä kokisi sitä ahdisteluna.
Sinua varmaan saa myös tarrata perseestä baaarissa.
Se ei tarkoita että se olisi tekona ok.
Vuosien varrella useampikin humalainen nainen baarissa on taputellut persettäni tai tarrannut etumukseeni kiinni. En ole ollut asiasta moksiskaan.
Tiedän, että lähtökohtaisesti nämä eivät ole tekona ok.
Tässä nyt ollaan sivuraiteilla siitä, että nainen voisi lähestyä miestä kaupassa. Se on mielestäni edelleen ok.Miksi kenelläkään olisi tarvetta lähestyä ketään kaupassa? Kaupan on oltava turvallinen tila jossa pervot eivät lähentele.
Jos näet muut ihmiset lähtökohtaiseti pervoina, on ongelma sinun, eikä muiden ihmisten.
Tervetuloa nykyaikaan. Lähestyminen baareissakaan ei ole miehille suotavaa ilman lupaa esimerkiksi silmäpelin muodossa.
Miksi kuvittelette että kenelläkään on oikeus iskeä kimppuun kun on shoppailemassa?
Mitäpä jos... Oli mies tai nainen niin avaa vain keskustelun. Ei mitään pervoiluja tai flirttiä vaan ihan vaan keskustelu. Uskokaa tai älkää, tästäkin aihealueesta on paljon opetusmateriaaleja internetissä. Suosittelen tutustumaan. Sosiaaliset taidot on kovaa valuuttaa tässä maailmassa
Ihan vain keskustelu?
Miksi siis ottaa kontaktia ja häiritä miestä?
Minkä "keskustelun"? Alkaa jankata vaikkapa ilmastonmuutoksesta tai politiikasta siellä kaupan hyllyllä? Jos haluaa treffeille, kysyy treffeille tai jos haluaa antaa puhelinnumeron, antaa puhelinnumeron. Alkamalla "keskustella" jonkun vieraan ihmisen kanssa hyllyvälissä tuosta vaan on vielä omituisempaa kuin kysyä treffeille.
Uskallanko enää lähettää mieheni kauppaan, jos siellä ventovieraat ehdottavat päiväkahviseuraa?
Vierailija kirjoitti:
Että ei, ei ole ainoa paikka pariutua kännissä baarissa, mutta paikka pariutua ei ole myöskään kauppa häiriköiden ostoksia tekeviä "kiinnostavia" ihmisiä.
Kuulostat jotenkin katkeralta siitä että joku toinen nainen uskaltaa lähestyä miehiä eikä toisinpäin. Ei kukaan mies siitä ota nokkiinsa. Kyllä se nyt aikuinen mies pystyy arvostamaan aloitetta ja tarvittaessa sanomaan ei jos homma ei natsaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene kaljaosastolle , napsauta lonkero auki ja kippaa huiviin. Yllätys,yllätys , kohta vieressäsi seisoo mies (vartija ).
Tai nainen. Naisia on todella paljon vartijoina nykyään.
Kyllähän palstan miehille lähes kaikille naisten lähestyminen on ok, jopa suotavaa.
Palstan naisille taas ei tunnu olevan.