Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?
Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.
Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?
Kommentit (1294)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumlauta, eikö tässä saa enään kaupassakaan käydä ilman, että joku on kimpussa..
Sua tuskin koskaan lähestytty. Jatka vaan naama norsunv***lla niin saat tästä edeskin olla rauhassa.
Huvittavia nää naisten norsunluutorni-vastaukset joiden mukaan miehet ei koskaan saisi naisia, kun taas he itse joutuvat olla miehiä hätistelemässä pois suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen komea, lihaksikas ja hymyilen paljon, naiset tekee semmosta et ne tulee kaupassa ja salilla pyllisteleen mun eteen, usein, tämä on väärä tapa. :' D
Omg miten noloa :D
Itse kerran pyllistelin TÖISSÄ yhdelle miehelle, olin tyhmä ja huomionkipeä (eikä se pyllykään edes mikään henkeäsalpaava ollut, vaikka kuvittelin kuplassani että oli :D). Mies ei reagoinut mitenkään. Korkeintaan pettyi minun epäammattimaisuuteen. Varattukin taisi olla.
Anteeksi meidän naisten puolesta, me osataan olla niin poskettoman noloja joskus...
Hah! Minulla oli kerran työpaikalla nainen, joka esitteli taukotuvassa tissivakoaan. Oltiin siis kahdestaan ja hän räpläsi puhelintaan, samalla vetäen kyynärpäitä yhteen että rinnat olisi paremmin esillä. Jotenkin niin läpinäkyvää, mutta lumoavaa
Anna puhelinnumero lapulla, ja sano, että "vaikutat kiinnostavalta mieheltä, soita joskus jos haluat lähteä vaikka kahville tai johonkin." Näin pääset nopeasti tilanteesta pois, ja mies saa aikaa miettiä asiaa rauhassa eikä tarvitse heti sanoa mitään.
Aloittajan alkuperäiseen viestiin vastaus:
Suuri osa miehistä rakastais tuollaista spontaania lähestymistä, oikeasti.
T. M35
Kysyt mieheltä, mikä piimä on hänen suosikkiaan ja kun saat vastauksen, kerrot itsekin lipittäväsi usein juurikin samaa piimälaatua. Jos ei tuolla saa miestä iskettyä, ni ei sitten millään!
Nainen voi pyytää miestä treffeille ihan suoralla ilmoituksella esim: "lähtisitkö treffeille minun kanssani". Se on reilu ehdotus ja jos miehelle sopii niin saa myöntävän vastauksen. Myös puhelinnumeroa voi kysyä ja pyytää esim: "saisinko sinun puhelinnumeron ja kiinnostaisi tavata joskus uudestaan"
Tarraa takaapäin kiveksiin ja kiskaise lujaa. Siitä mä tykkään!
INCEL
Prisma, Tampere kirjoitti:
Olen hyvännäköinen perheellinen mies ja minusta usein pidetään.
Alkukesällä kävin yksin kaupassa, näin hyllyjen välissä kiinnostavan naisen. Menin hieman lähemmäksi hyllyjen toiselle puolelle, muka katsomaan jotain leipiä. Samassa kun nostin katseeni ylös niin kyseinen nainen olikin katsonut minua jo ennemmin! Katseemme kohtasivat ja "lukittuivat" täysin. Eli tavallaan vahingossa yllätin hänet.... Molemmat menimme hämillämme ja jatkoimme eteenpäin. Ihan helvetin kiinnostava nainen.
Seurasin katseella mihin päin hän meni. Hetken päästä menin kärryjen kanssa häntä vastaan. Ohitimme toisemme, mutta hän oli hyvin nolona ja katseli lähinnä lattiaan.
Voi kun olisin voinut ottaa hänet halaukseen!
En minä tiedä, mitä tuossa voi tehdä? Näitä läkähdyttäviä tilanteita tulee toisinaan vastaan. Sikäli on hyvin miellyttävää, että vielä yli 50 vuotiaana havaitsen, että minusta ollaan kiinnostuneita. Minut huomataan.
Perheellisen miehen olisi kunnioituksesta vaimoaan/perhettään kohtaan kannattanut vain jatkaa matkaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos noin lähestyy kaupassa vierasta sukupuolta niin viisasta on antaa myös puhelinnumero.
Monella ihmisella on selkäytimessä torjua ensin lähestymisyritykset, ja katua myöhemmin.
Anna käyntikortti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi jumlauta, eikö tässä saa enään kaupassakaan käydä ilman, että joku on kimpussa..
Sua tuskin koskaan lähestytty. Jatka vaan naama norsunv***lla niin saat tästä edeskin olla rauhassa.
Huvittavia nää naisten norsunluutorni-vastaukset joiden mukaan miehet ei koskaan saisi naisia, kun taas he itse joutuvat olla miehiä hätistelemässä pois suorastaan.
Olen kylläkin mies, mutta jos olet noin helvetin tossu että pelästyt jos joku nainen ystävällisesti tulee kysymään jotain niin kannattaa tilata netistä ruoat niin et vahingossakaan koe mitään ihmiskontakteja. Tosin joudut oven avaamaan ja sanomaan päivää, mutta et toivottavasti siihen kuole.
Vierailija kirjoitti:
Jokin aika sitten eräs nainen otti minuun yhteyttä, oli jostain saanut numeroni kaivettua. Kysyi haluaisinko joskus lähteä vaikka kahville. Olen onnellisesti naimisissa niin en tietenkään lähtenyt, vastasin neidolle että tosi kiva ehdotus, mutta en kiitos kuitenkaan.
Sanotaanko että teki kyllä vaikutuksen, jos olisin sinkkumiehiä olisin lähtenyt takuuvarmasti. Eli omasta puolestani voin suositella miehen lähestymistä, ihan vaikka ruokakaupassa!
M35
Hienosti käyttäydyit, mutta minä en tykkää jos kaupassa ei saa rauhassa käydä ilman iskuyrityksiä. Pitääkö tässä jo lähteä turvanaiseksi omalle rakkaalleen?
Esimerkkiskripti:
Jos mies on esim. leipähyllyn edessä, kysy olkapään yli, mikä leipä sun mielestä on parasta. Voit varmuuden vuoksi nojata hieman poispäin miehestä, jotta et vaikuta tyrkyltä. Jos saat opastusta ja kenties hymyn, kysy olkapään yli, miten sulla muuten menee. Jos mumisee jotain, sano: Tarkoitin, miten sulla oikeasti menee. Katso silmiin. Jos homma on onnistuakseen, tuon viimeisimmän kysymyksen pitäisi koskettaa kohdetta. Sinä: "Haluaisitko jutella joskus?" Hän: "Mistä?" Sinä: "Mistä vaan?" Katso silmiin. Jos mies jo lämmennyt, ei kannata enää nojailla poispäin ja puhua olkapään yli vaan kenties hieman lähestyä fyysisesti. jne.
Ei me miehet olla ajatuksen lukijoita. Saa tulla jututtaa ja tutustua missä vaan tilanteessa. Yleensä kaupassa miehet ovat suoraviivaisia ostosten suhteen. Jos ei olla tutkimassa valikoimia, älä jää jaloille pyörimään. Muuten saa keskeyttää ja jututtaa.
Jos hymyyn vastataan niin antaa vaikka lapulla jonkun puhelinnumeron nopeesti. Vaikka jonkun ostetun prepaidin jos mies / nainen onkin täys pelle josta pitää päästä eroon myöhemmin. :D
Jos mies ottaa yhteyttä niin siitä se lähtee jos lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokin aika sitten eräs nainen otti minuun yhteyttä, oli jostain saanut numeroni kaivettua. Kysyi haluaisinko joskus lähteä vaikka kahville. Olen onnellisesti naimisissa niin en tietenkään lähtenyt, vastasin neidolle että tosi kiva ehdotus, mutta en kiitos kuitenkaan.
Sanotaanko että teki kyllä vaikutuksen, jos olisin sinkkumiehiä olisin lähtenyt takuuvarmasti. Eli omasta puolestani voin suositella miehen lähestymistä, ihan vaikka ruokakaupassa!
M35
Hienosti käyttäydyit, mutta minä en tykkää jos kaupassa ei saa rauhassa käydä ilman iskuyrityksiä. Pitääkö tässä jo lähteä turvanaiseksi omalle rakkaalleen?
Siis pelkäätkö että puolisosi lähtee toisen matkaan ihan tuosta vaan eikä uskalla sanoa että varattu? Joko olet heikko itsetuntoinen tai puolisosi ei ole kovin luotettava. Mistä sitä voi tietää onko toinen varattu jos ei kysy, olipa missä tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin erikoisena jos joku tuntematon tulisi vaan treffejä tyrkyttämään suoraan. Eri asia jos tulisi jotain muuta vuoropuhelua ensin. Tarjoustuotteista keskustelua tai kysyisi neuvoa jonkin tuotteen sijainnista, kenties törmäisi kärryillä anteeksi pyydellen. JOS siitä jotenkin tulisi keskustelu ja huomaisi tyypin mukavaksi ja kiinnostavaksi, ehkä olisi luontevaa jos toinen ehdottaa juttelun jatkamista parempana ajankohtana.
Et taida olla mies. Ei mitään jonninjoutavuuksia vaan suoraan asiaan. Eli minuun ainakin toimisi tuo aloitus.
Pysy etäällä.
Voin olla varattu, mielisairas, alkoholisoitunut, k-pää, rikollinen, epävakaa, pahoinpitelijä, narsisti.
Haluan tehdä ostokseni rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkkiskripti:
Jos mies on esim. leipähyllyn edessä, kysy olkapään yli, mikä leipä sun mielestä on parasta. Voit varmuuden vuoksi nojata hieman poispäin miehestä, jotta et vaikuta tyrkyltä. Jos saat opastusta ja kenties hymyn, kysy olkapään yli, miten sulla muuten menee. Jos mumisee jotain, sano: Tarkoitin, miten sulla oikeasti menee. Katso silmiin. Jos homma on onnistuakseen, tuon viimeisimmän kysymyksen pitäisi koskettaa kohdetta. Sinä: "Haluaisitko jutella joskus?" Hän: "Mistä?" Sinä: "Mistä vaan?" Katso silmiin. Jos mies jo lämmennyt, ei kannata enää nojailla poispäin ja puhua olkapään yli vaan kenties hieman lähestyä fyysisesti. jne.
Ei hrra jmala. Ei näitä. Katso silmiin pitkään. Jos ei katso, älä lähesty. Pelkkä hymy ei välttämättä tarkoita mitään.
Jos oikeasti on asiaa, että missä mikäkin tuote sijaitsee, kysy myyjältä tai hyllyttäjältä äläkä asiakkaalta tai siivoojalta. Asiakas ei ole siellä töissä eikä siivoojan kuulu tietää missä mikäkin tuote on.
Jättäkää asiakkaat rauhaan. Kauppa on ostamista varten ja kuntosali kuntoilua varten.
Kysy: "Paljonko maksat puolelta tunnilta? Entä koko yö? Ja montako varvia kuuluu siihen koko yön palveluun?"
Osa naisista on lesboja ja osa miehistä on homoja. Osa heteroistakaan ei kiinnosta. Menkää ihmisiä iskemään sinne baareihin ja treffipalstoille. Jokaisen pitää kuitenkin saada ruokaa ja syödä oli mitä tahansa seksuaalisuutta tai ihonväriä kyseessä sitten.