Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

1241/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tuntuu et jos mies on minun silmään miellyttävä tapaus niin se ON AIVAN VARMASTI joko varattu tai homoseksuaali tai sitten joku "poly kinky" eli ei ymmärrä yksiavioisuutta. En osaa kiinnostua rumasta ja köyhästä miehestä joka pukeutuukin tylsästi.. Ja mikä määrä narsistejakin on että olisin varovainen, voi päättyä aikamoiseen itkuun koko juttu.

Niitä narsisseja on alle yksi prosentti joten tuskin koskaan sellaiseen törmäät. Mlkkuihin monesti varmaan.

Vierailija
1242/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies todennäköisesti on kuitenkin joku naisia vihaava joka heti ajattelee että mikä l*mppu siinäkin aukoo naamaansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

” hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?”

Toi on ihan täydellinen, päin kasvoja vaatii suunnatonta rohkeutta ja muhun uppois täysin. Saattaa olla että hämmentyisin, mutta pitäisin replasta silti.

Minuun uppoaisi ja varmaankin lähtisin kahville

/mies

Vierailija
1244/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

” hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?”

Toi on ihan täydellinen, päin kasvoja vaatii suunnatonta rohkeutta ja muhun uppois täysin. Saattaa olla että hämmentyisin, mutta pitäisin replasta silti.

/mies

No tuskin, jos kysyjä olisi joku Lissu 150kg ja 2cm linssit silmälaseissa.

Vierailija
1245/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/mies

No tuskin, jos kysyjä olisi joku Lissu 150kg ja 2cm linssit silmälaseissa.

En ole sama, jonka viestiä lainasit, mutta lähtisin silti!

Vierailija
1246/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jo vain on vaikeeta....no jos niin kiinnostaa niin senkun tiputat hanskan lattialle muka vahingossa ja odotat että kiinnostuksen kohde poimii sen. 

kato nyt sentään onko kohteella sormus sormessa tai ainakin ota heti selvää onko sinkku ettet sotke toisten välejä. 

onnea vaan valitsemallesi tielle. 

Vierailija
1247/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin ota heti selvää onko sinkku ettet sotke toisten välejä.

Really? Mitä hittoa ihmiset? Eiköhän se ole sen varatun tehtävä ilmoittaa, että kiitos mutta ei kiitos. Kysyjän vastuulla on vasta kieltävän vastauksen ymmärtäminen ja sen mukaan toimiminen. Minua ei todellakaan haittaisi vaikka ihan nähdä jostain naapurihyllyltä, kun joku ottaisi mieheeni kontaktia hymyssä suin. Piristäisi varmasti hänen päivänsä lisäksi myös minun.

Aika surullinen maailma, jos ei enää oikein saa ihmisiä edes katsoa, saati lähestyä tai flirttailla.

Vierailija
1248/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile puristaa kiveksistä. :D

Vierailija
1249/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi niin että yksi mies liimas mut paikalleen ensin jonkun lemmentaian avulla (tai sit tosi voimakkaiden feromonien), koska mä en ehtinyt edes kiinnittämään huomiota ulkonäköön, ennen kuin mä jähmetyin paikoilleen ja mun oli pakko katsoa että mikäs mies kyseessä.... Ei olisi pitänyt katsoa niihin silmiin, meni loppuelämä pilalle kun en enää häntä varmaan näe missään. Olin niihin aikoihin eroamassa eksästä, oma kämppä oli jo katottuna ja muuttopäivä sovittuna, mut ei tuntunut tossa tilanteessa jäädä sopivalta jäädä siihen. Mut olen päättänyt että ihan sama missä törmään häneen seuraavan kerran, niin ehkä mun on sitten pakko kysyä että onko sinkku jne. Vaikka tulis vastaan jossain sairaalan odotustilassa. Tai kaupassa. 

Oikeesti mulla menee kyl varmasti puhekyky ja häivyn taas paikalta. 

Vierailija
1250/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten oikeastaan on ottaa kontakia, jos yhdessä päivittelette jotain kurkun hintaa.

t. sinkkumies 30v

Vierailija
1251/1294 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan puhumalla. Se on paras tapa. Minä olen mies ja minua saa kyllä lähestyä.

Oletko poikamies? Asiasta toiseen. Itse ole pohjoisesta kotoisin ja meillä päin on tapana puhua ihmisille just esim kaupoissa, myös oudoille ja varsinkin ulkonäkötutuille. Muutin etelään suurehkon kaupunkiin (siis Suomen mittakaavassa) ja olipa hämmästykseni suuri, kun ihmiset olivat todella töykeitä. Ei puhuttu oudoille mitään, kun yritin ensialkuun porista. Katsottiin pelästyneesti tai ei oltu näkevinäänkään eikä kuulevinaan. Kauhea kiire oli kaikilla.

Vierailija
1252/1294 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap olet kokeillut?

Vierailija
1253/1294 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan puhumalla. Se on paras tapa. Minä olen mies ja minua saa kyllä lähestyä.

Tämä. Ei todennäköisesti kukaan mies loukkaannu jos nainen alkaa oma-aloitteisesti keskustelemaan. Toisinpäin se voi olla joskus vähän niin ja näin.

Vierailija
1254/1294 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla oma itsensä. Ihan hyvin voi kysyä vaikka kahville, tai mihin tahansa vastaavaan "kevyeen" tapaamiseen. Tekstaritutustumista en suosittele, ei siinä oikein pääse persoonasta selville kun ei kasvokkain olla. Rohkeasti vaan, ei siinä ole mitään hävittävää! Joskus tulee pakit, joskus ei. Joka tapauksessa, taivas ei niskaan putoa.

M39

Vierailija
1255/1294 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin aika sitten eräs nainen otti minuun yhteyttä, oli jostain saanut numeroni kaivettua. Kysyi haluaisinko joskus lähteä vaikka kahville. Olen onnellisesti naimisissa niin en tietenkään lähtenyt, vastasin neidolle että tosi kiva ehdotus, mutta en kiitos kuitenkaan.

Sanotaanko että teki kyllä vaikutuksen, jos olisin sinkkumiehiä olisin lähtenyt takuuvarmasti. Eli omasta puolestani voin suositella miehen lähestymistä, ihan vaikka ruokakaupassa!

M35

Vierailija
1256/1294 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin erikoisena jos joku tuntematon tulisi vaan treffejä tyrkyttämään suoraan. Eri asia jos tulisi jotain muuta vuoropuhelua ensin. Tarjoustuotteista keskustelua tai kysyisi neuvoa jonkin tuotteen sijainnista, kenties törmäisi kärryillä anteeksi pyydellen. JOS siitä jotenkin tulisi keskustelu ja huomaisi tyypin mukavaksi ja kiinnostavaksi, ehkä olisi luontevaa jos toinen ehdottaa juttelun jatkamista parempana ajankohtana.

turhaa jahkailua. ei suomalaista miestä kiinnosta tuntemattomien kanssa lörpöttely varsinkaan, kun kaupassa käydään, otetaan tuotteet ja poistutaan. jos joku pyytää kaffille, voi hieman joustaa, ja kertoa mielipiteensä. pitäisin tuollaista lähestymistä suositeltavana.

Vierailija
1257/1294 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei todennäköisesti kukaan mies loukkaannu jos nainen alkaa oma-aloitteisesti keskustelemaan. Toisinpäin se voi olla joskus vähän niin ja näin.

toisinpäin se on meetoo välittömästi, ja someen päivitys, että taas perapervo ahdisteli ja hyvä että henki säilyi.

Vierailija
1258/1294 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet vain juttelemaan. Ei siitä mitään pahaa seuraa!

Vierailija
1259/1294 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäämällä pyllistelemään meidän eteen kuin hölmö konsanaan.

Vierailija
1260/1294 |
21.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi jumlauta, eikö tässä saa enään kaupassakaan käydä ilman, että joku on kimpussa..

Sua tuskin koskaan lähestytty. Jatka vaan naama norsunv***lla niin saat tästä edeskin olla rauhassa.