Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
841/1294 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä päivää odotellessa

Vierailija
842/1294 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kysyin kaupan kassaneitia kahville takavuosina, vuoden verran seurusteltiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/1294 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kaupassa niin aikaisten aamusella ettei kyllä ole muuta kuin myyjä paikalla vain usein tällai.

En osaa antaa suoralta kädeltä vastausta, mutta jos kysytään kahville voisin lähteä.

Mainitsen että olen kyllä ujo usein vielä, välttelen toisia kovasti näin korona aikana.

Vierailija
844/1294 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene suht lähelle, pyydä apua johonkin. "Anteeksi, saisinko tuolta takarivistä banaaneja, näyttävät paremmilta", "Anteeksi, saisinko ylähyllyltä sitä tai tätä", "Anteeksi, mahdatko tietää, missä täällä on sitä ja tätä"... jne. 

Saat huomion ja pelin auki. Vastauksen ja/tai palveluksen jälkeen kiität kohteliaasti ja kerrot, että "Oikeastaan haluaisin pyytää sinua kävelylle/kahville/treffeille, jos kiinnostaa. Täs on mun numero :) "

Mua on lähestytty kymmeniä kertoja eri lailla, parhaina esim.

"Lähtisitkö leipomaan mun luo joulupipareita" - tämä tapahtui työpaikan lounaalla vähän joulun alla, kysyjä oli n. 10v nuorempi sinkkunainen.

"Mulla on niin kuiva Sahara, että voisit tulla hiukka kostuttamaan sitä, josko siellä sittenkin olisi keidas" - työpaikalla, kysyjä n. 10v nuoremi sinkkunainen, ei sama kuin edellisessä esimerkissä.

"Voitas lähteä meille panemaan nyt" - työpaikan juhlissa suunnilleen samanikäinen nainen

Vierailija
845/1294 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mun käsi sun housuu sano ''olen shemale isolla munalla'' sit voi deittaa

penisnaiset parempia kun cis naiset

Vierailija
846/1294 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota lähikontakti ostoskärryillä ja pyydä anteeksi ja hymyile. 

Opi tunnistamaan sinkkumiehet. Pientalolähiöiden ruokakaupoissa miehet ovat enimmäkseen varattuja perheenisiä, tai ainoat sinkut lassaavat kärryn täyteen makkaraa ja kaljaa.

Mene ennemmin kaupungin keskustan johonkin erikoiskauppaan, kuten kirjakauppaan tms. Jos itse luet kirjoja paljon niin voitte keskustella yhteisistä harrastuksista.

Vierailija
847/1294 |
09.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi miesten pitää antaa juioksennella kaupoissa. Autokaupat ja rautakaupat jotenkin ymmärrän, mutta tavaratalot ja ruokakaupat.

Mitä eroa noilla kaupoilla on juoksentelun kannalta?

Miehellä on yleensä selvä suunnitelma kun saapuu kauppaan. Haen sen sieltä ja tuon tuolta nopeasti ja tehokkaasti. Saattaa suunnitella jo kotona valmiiksi miten operaatiosta selviää mahdollisimman nopeasti. Ei sinne kauppaan ole tarkoitus jäädä haahuilemaan kuten naisella. Onhan se tutkittukin monesti, että kaupan karttaa tarkastelemalla naisen reitit suttaa sen ihan täyteen kun joka paikassa pitää haahuilla, miehellä taas tulee vain muutama suora viiva.

Tuo on ihan totta ja se johtuu siitä että kyseessä on perheen isä jonka velvollisuus on hoitaa ostoksilla käynnit ja huusholli kun on tullut kotiin. Ne miehet jotka haahuilevat hitaammin kaupassa ovat sitten ikuisia mailmanparantajia tai eläkeläisiä.

Vierailija
848/1294 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalisti kukaan lähde kauppaan seuraa etsimään, enemmän kuin hakuammuntaa jos näin yrittää tehdä. Paljon mieluummin etsisin netin kautta. Siinä ehtii tutustua toiseen ja painaa moneen kertaan jarrua tai kaasua ennen mahdollista tapaamista jos siltä alkaa tuntua.

Vierailija
849/1294 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua voi lähestyä sitten, kun olen muuttanut ulkonäköni komeaksi. Eli neuvoni on, että odota kunnes olen komeampi. Silloin esimerkiksi kusipäisyyteni ei haittaa sinua, kun näytän hyvältä.

Vierailija
850/1294 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei voi ottaa kontaktia kun on noi 2m turvavälit.

Vierailija
851/1294 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään ei voi ottaa kontaktia kun on noi 2m turvavälit.

Megafonilla?

Vierailija
852/1294 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona-aikana ei ole järkevää lähestyä ventoja.

Mitäs jos se on ainut auto minkä omistaa, joudunko kävelemään töihin?

Vierailija
853/1294 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihannesosastolla nainen käpälöi kurkkuja ja kysyi ikäänkuin että tarvitsisin vähän tässä kurkkua

Vierailija
854/1294 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa on pakko käydä , mutta tyrkkyjä ei ole pakko sietää.Suksi kuuseen ja jätä ihmiset rauhaan, mene tyrkyttäjä kadulle , kuten siskosikin.

Vierailija
855/1294 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa edes kaupassa käydä rauhassa.

Vierailija
856/1294 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puh. no lapulle ja sujauta ostoskärryyn.

Vierailija
857/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupassa ostoksilla, en tarjolla deiteille. Jätä minut rauhaan.

M

Vaikka olisi ihana, kaikinouolin valloittava nainen, niin ei, minun pitää päästä kitiin mököttämään ja valittamaan av:lle, kuinka kukaan ei minua koskaan lähesty 😝🤪

Vierailija
858/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet niin sanotusti pantavan näköinen, niin lupaa miehelle suihin otto ja pimperoa!

Vierailija
859/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa ketjussa kiellettiin miehiä hyppäämästä puun takaa ja lähestymästä tuntematonta naista lenkkipolulla. PITÄÄ TUTUSTUA ENSIN!

Ap: Tämä ohje pätee siis myös naisiin; älä hyppää hylllyjen takaa ahdistelemaan tuntemattomia miehiä marketissa vaan tutustu ensin. (Miten, sen saatte besserwisserit miettiä täällä keskenänne)

Vierailija
860/1294 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kirje, jossa kerrot tämän saman.

Sit jakele niitä kaupassa.                Se vähentää jännitystä tosi paljon.