Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
781/1294 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli osa naisista pelkää, että vapaat naiset iskevät heidän miehiään kaupassa!

Laittakaa niille sormus sormeen, niin vapaat tietää että se on varattu. Ärsyttää baarissakin tms miehet jotka flirttaa, tuijottaa merkitsevästi ja juttelee vihjaillen vaikka mitä ja sitten ne onkin varattuja. Typerykset!

Vierailija
782/1294 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan vaan asiaan: "Hei, pakko sanoa, kun näin sinut, että ....

Vaatii rohkeutta, mutta mikä tässä maailmassa helpolla tulee? Hyvien asioiden eteen pitää tehdä töitä.

Laiskat haluaa asioita ilmaiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1294 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdetkö AP juomaan shampanjat jos ketjuun tulee 1000 vastausta täyteen? M48v

Vierailija
784/1294 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suoraan vaan asiaan: "Hei, pakko sanoa, kun näin sinut, että ....

Vaatii rohkeutta, mutta mikä tässä maailmassa helpolla tulee? Hyvien asioiden eteen pitää tehdä töitä.

Laiskat haluaa asioita ilmaiseksi.

Asutko sattumoisin Kehä 3:n sisäpuolella? Ei tuo nyt kovin paljon rohkeutta vaadi.

Hyvä suora aloitus on: "Mitä äijä?". Aivan varmasti lähtee juttu luistamaan jos kohde on yhtään pelimanne.

Vierailija
785/1294 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei anteeksi keskeytys, mutta sun solakat muotosi ja noi ihanat bosat herätti mun mielenkiintoni, joten pääti rohkaista itseni ja pyytää sua kahville".  Olisko se tässä?

M30

Vierailija
786/1294 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei anteeksi keskeytys, mutta sun solakat muotosi ja noi ihanat bosat herätti mun mielenkiintoni, joten pääti rohkaista itseni ja pyytää sua kahville".  Olisko se tässä?

M30

Ai miehelle sanoisit noin?

Vierailija
787/1294 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikuinenoikeassaolija kirjoitti:

Vanha kunbon nenäliinan pudottamistemppu. Menet miehen lähettyville. Pudotat "vahingossa" jotain maahan, etkä huomaa sitä itse. Jos mies ojentaa sen sinulle ja saat mahdollisuuden kiittää ja katsoa silmiin.

Ei kannata pudottaa kertakäyttönessua. Eikä toisaalta punajuuritölkkiä. Voi vaikuttaa hieman oudolta, jos et itse huomaa hirveää räsähdystä. Ja purppuranväristä lasinsirumönjää on järjetöntä miehen ojennella takaisin.

Mutta vaikka käsine! Valitse vaikka vaalet pitsiset tai mustat kiiltonahkaiset, tms. Ihan sen mukaan millaista habitusta haluat miehelle vilauttaa itsestäsi. Ja millaista miestä pyydystät.

Jos mies ei ole kiinnostunut hän osoittaa sen eleillään. Ehkä huomauttaa, "hei, nuo putosivat" ja lähtemällä pois.

Jos hän on kiinnostunut hän kyllä osoittaa sen.

Kummin vain, näin säilytät kasvosi.

Olipa typerä juttu.

Huippuna tuo "näin säilytät kasvosi". Oletko teini ja harjoittelet esseen kirjoittamista?

Vierailija
788/1294 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M30

Ai miehelle sanoisit noin?

Jos olisin homo niin sitten, mutta naiselle tietenkin sanoisin näin, kuten esim. sinulle.

Vierailija
789/1294 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ei oo vielä tajunnut mikä ero on kapakoilla ja kaupoilla, niin , voi voi....

Tietty jos välttämäti haluu nolata ittensä niin mikäpäs siinä !

Varsinkin kun on ujo ihminen kyseessä. 

Jos ei käy virvoke/viihde mestoissa niin onhan ne moninaiset treffisivustot olemassa.

Niin, kaupassa ? mikseis sit bussissa, kirjastossa, kioskilla, bussipysäkillä, verotoimistossa, terveyskeskuksessa, taidenäyttelyssä ( siellä ehkä varakkaitakin)... 

Vierailija
790/1294 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sun käyntikortti missä yhteystiedot otan sitten yhteyttä.

Vierailija
791/1294 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku ei oo vielä tajunnut mikä ero on kapakoilla ja kaupoilla, niin , voi voi....

Tietty jos välttämäti haluu nolata ittensä niin mikäpäs siinä !

Varsinkin kun on ujo ihminen kyseessä. 

Jos ei käy virvoke/viihde mestoissa niin onhan ne moninaiset treffisivustot olemassa.

Niin, kaupassa ? mikseis sit bussissa, kirjastossa, kioskilla, bussipysäkillä, verotoimistossa, terveyskeskuksessa, taidenäyttelyssä ( siellä ehkä varakkaitakin)... 

Miksei, jos päivästä toiseen samaan bussiin noustaan.

Kirjastossa, näin on käynyt.

Kioskilla ainoa entuudestaan tuttu tuppaa olemaan kassan takana. Työssä olevia en häiritsisi.

Bussipysäkillä sama kuin bussissa, ei jollei ensimmäistä kertaa nähdä, niin miksei.

Ei tule niin usein verotoimistossa vierailtua, että osaisin sanoa, sama terveyskeskuksen ja taidenäyttelyn osalta.

Kelassa? Oishan se vähän nihkeetä. Hautausmaalla? Kirkossa? Sukupuolitautiklinikalla?

Vierailija
792/1294 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdetkö AP juomaan shampanjat jos ketjuun tulee 1000 vastausta täyteen? M48v

Ehkä! Ainakin jos onnistuu Tampereella.

-AP

Vierailija
793/1294 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! Puhumalla. Aloitat rohkeasti jutun jostain ja hymyilet. Hymy viestii kiinnostusta. Minä ainakin vastaan. Harjoitellaanko huomenna puolilta päivin Ruoholahden isossa cittarissa?

M38

Vierailija
794/1294 |
14.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite käyn kaupassa yleensä hikisenä suoraan salilta tullessa.. ei muuta kun jutulle, jos ei hikiset vaatteet haittaa.

Vierailija
795/1294 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä nyt sinne kapakkaan iskemään miehiä !

Sanoisin että jos kaupassa pitää ilmaista kiinnostavuutta niin jopa on tyrkkyä. Voi rähmä !

Mitä eroa siinä on onko ympärillä kapakan vai marketin seinät?

Mitä pahaa tyrkyttämisessä on? Jos haluaa saada on pakko antaa.

On pakkokin tyrkyttää koska jotkut takakireät ämmät lanseerasivat metoo-kampanjan eikä fiksut miehet uskalla enää lähestyä. N32

Se on ihan yliampuva koko metoo. Ärsyttää jos miehet ei uskalla tehdä aloitetta.

N33

Vierailija
796/1294 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatta kysyä, että: Hei käytkö usein täällä?

Sen tarkoituksen ymmärtää jokainen.

Jos minulle sanottaisiin, että näytät, tai vaikutat kiinnostavalta, olisi pakko ottaa kantaa siihen näyttääkö, aloitteen tekijä kiinnostavalta. Miten tuohon voi vastata kielteisesti, jos ko. henkilö ei siltä vaikuta? Aika moni valehtelisi, että niin sinäkin... jne..

Vierailija
797/1294 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on pieniä, alle 10 vuotiaita lapsia, älä tule heidän kanssa kauppaan. Miehiä kiinnostaa itsenäiset naiset jotka eivät näyttele kotiorjaa ja talouskonetta. Siistin teinin tai edustavan aikuisen lapsen kanssa voi tietenkin tulla kauppaan.

Siinä voi olla se riski, että mies kiinnostuu enemmän siitä teinistä.

Vierailija
798/1294 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otat melonit käteesi ja menet miehen viereen. Nostat tarjolle ja kysäiset: -"Anteeksi, onkohan nää melonit ihan kypsiä?"

Tuota modifioiden, viet miehelle kurkun ja banaanin. Kysy olisiko hänellä muuta vaihtoehtoa sinulle osoittaa. Jos hän tietävän myhäilyn sijaan antaa sinulle kesäkurpitsan, tiedät ettei ole kiinnostunut.

Vierailija
799/1294 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä nyt sinne kapakkaan iskemään miehiä !

Sanoisin että jos kaupassa pitää ilmaista kiinnostavuutta niin jopa on tyrkkyä. Voi rähmä !

Mitä eroa siinä on onko ympärillä kapakan vai marketin seinät?

Mitä pahaa tyrkyttämisessä on? Jos haluaa saada on pakko antaa.

Yhdet seinät kutsuvat flirttiin, toiset kertovat että olen täällä ostoksilla ja flirttisi on tunkeilua.

Itse torjun tyrkyttäjän aina. Sellainen on turn-off.

Vierailija
800/1294 |
15.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseeni uppoisi ainakin aivan täysin.

Tollaisesta AP:n ehdottamasta suoraselkäisestä rohkeasta aloituksesta voi vain haaveilla.

Jos jollain naisella on munaa tulla päin naamaa noin suorasti, on mulle ulkonäkö sekundääristä. Lähtisin laakista treffeille.

M25

Hitsi kun tietäisi etukäteen kuka suhtautuu näin ja kuka ei... Jossain kaupoissahan oli jotain sinkkukoreja, voisko ne ottaa uudestaan käyttöön? :D Olen kolme kertaa yrittänyt tehdä tikusta asiaa kaupassa, ja kolme kertaa olen saanut vastaukseksi tonnin seteli -ilmeen ja paikalta liukenemisen mahdollisimman nopeasti. Enkä ole ruma! Huumorilla toki otan mutta kyllä alkaa pikkuhiljaa tämä vuosien yksinäisyys nakertamaan. Kehenkään ei saa edes katsekontaktia ja jos saa, hymyä ei ainakaan irtoa. Miten sitten voisi tavata jonkun, kun baarit ei ole oma juttu, eikä suoraan sanoen sieltäkään ole seuraa löytynyt.

Tanssilavalle vaan, kun korona on ohi. Siellä pn miehiä saat tanssiessasi n. 6 min aikaa jutella ja herättää kiinnostusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi