Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
761/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo eläkeikää lähestyvä nainen ja sanoisin nuoremmille, että kommunikoikaa ihastuksenne kohteelle heti ja aina kun vain mahdollista! Älkää antako onnenne kulkea ohi...

Vierailija
762/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa odottaisit, että globaali pandemia on ohi tai ainakin siihen asti, että suomalaisille on jaettu rokotteet.

Yst. terv. Mies

Etkö keskustele naapurin, työkavereiden tms. kanssa koko aikana??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa odottaisit, että globaali pandemia on ohi tai ainakin siihen asti, että suomalaisille on jaettu rokotteet.

Yst. terv. Mies

Etkö keskustele naapurin, työkavereiden tms. kanssa koko aikana??

Mut ku naapurin Maunon lähelle ei nyt pääse, kauheen harmi :D

t. Pena

Vierailija
764/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteinen konsti meillä paremmissa piireissä: Purjehdi ohi intohimosi kohteen ja pudota laventelintuoksuinen, nimikoitu pitsinenäliinasi. Herrasmies kumartuu poimimaan sen ja nostaa hattua ja pyytää saada ojentaa sen takaisin, samalla kättäsi suudellen. Tietenkin tulletkin hänet jo debytanttitanssiasistasi asti Tämä on korrekti tapa. Nyt mies kiinnostuu Sinusta ja pyytää Sinulta tanssin seuraavissa juhlissa.

Jos haluat vihjata kyseiselle herrasmiehiä että pesää olisi tarjolla niin pudotat sukkanauhan. Sukkasillaan voi suihkuttaa hivenen reduktioksipa, tai jos haluat bdsm-kokemusta tai muuten vaan rajumpaa kamaa, hiven myskiä.

Vierailija
765/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama se on miehillä. tykkään isoista naisista näille jos menee puhumaan luulevat heti joksikin pervoksi heitä aliarvioivaksi helpoiksi luulevaa

Vierailija
766/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

upeta naisia kirjoitti:

sama se on miehillä. tykkään isoista naisista näille jos menee puhumaan luulevat heti joksikin pervoksi heitä aliarvioivaksi helpoiksi luulevaa

Siis jos tämä on koululaitoksen taso vuonna 2020....

Vierailija
767/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsi kun tietäisi etukäteen kuka suhtautuu näin ja kuka ei... Jossain kaupoissahan oli jotain sinkkukoreja, voisko ne ottaa uudestaan käyttöön? :D Olen kolme kertaa yrittänyt tehdä tikusta asiaa kaupassa, ja kolme kertaa olen saanut vastaukseksi tonnin seteli -ilmeen ja paikalta liukenemisen mahdollisimman nopeasti. Enkä ole ruma! Huumorilla toki otan mutta kyllä alkaa pikkuhiljaa tämä vuosien yksinäisyys nakertamaan. Kehenkään ei saa edes katsekontaktia ja jos saa, hymyä ei ainakaan irtoa. Miten sitten voisi tavata jonkun, kun baarit ei ole oma juttu, eikä suoraan sanoen sieltäkään ole seuraa löytynyt.

En ole se mies kenelle alunperin vastasit mutta kirjoitanpa mielipiteeni:

Jos nainen lähestyy minua jossain odottamattomassa paikassa, niin asiaan vaikuttaisi aika paljon lähestymistapa.

Jos lähestyminen on luokkaa "Hei, näytät hyvältä, lähtisitkö kanssani kahville?" niin olisi kyllä oma reaktio varmaan ns. peura ajovaloissa ja aivot rakentelisivat erilaisia skenaarioita että olen pääsemässä johonkin trendikkääseen "social experiment" -Youtube videoon.

Jos lähestyminen on hienovaraisempi ja nainen juttelee ensin niitä-näitä ennenkuin "tekee aloitteen" niin olisin todennäköisesti huomattavasti vastaanottavampi. Ihan vaikka "mulla oli kyllä taka-ajatuskin miksi tulin juttelemaan, kun vaikutat niin mielenkiintoiselta..." jne.

Tottakai tässä pätee myös samat säännöt kun teitä naista lähestyessä, eli mitä paremman vaikutuksen lähestymisen kohteeseen teet niin sitä todennäköisempää on positiivinen vastaus treffipyynnölle. Tarkoitan tällä sekä sosiaalista puolta, ulkonäköasioita ja esimerkiksi samaa ikäluokkaa.

Se, että tulet juttelemaan jostain ja odotat miehen tekevän aloitteen ei todennäköisesti toimi. Itse ainakaan en todellakaan tollaisessa tilanteessa lähtisi eskalaatioita tekemään kun odottamatta tuntematon nainen lähestyy paikassa missä ei yleensä potentiaalisia kumppaneita etsitä.

M31

Vierailija
768/1294 |
11.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se paras tapa on vaan kysyä tai sanoa jotain, ihan mitä vaan. Siinä näkee heti onko toinen yhtään kiinnostuneen oloinen. Pieni hymy auttaa aina. Kysymys on siinä mielessä hyvä että jos mies ei oikein vaikuta kiinnostuneelta, pääsee perääntymään ilman noloutta. Asiaanhan tuli selvyys :)

Totta. Puhuminen on paras tapa. Jotkut miehet saattavat olla niin keskittyneitä miettimään että mitä tuotteita aikovat kaupasta ostaa ja eivät välttämättä silloin ymmärrä pelkästään sanattomia hienovaraisia eleitä flirttailukeinoina kuten hymyily, jonkin esineen pudottaminen siinä toivossa että mies nostaisi pudotetun esineen ja veisi sen naiselle, avun pyytäminen jonkin esineen ottamiseksi hyllyltä.

Näinä koronan ja muiden kulkutautien aikoina moni mies ei välttämättä mielellään ilman suojakäsineiden käyttöä edes kosketa ollenkaan tuntemattomien ihmisten maahan/lattialle pudottamia esineitä.

Vierailija
769/1294 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
770/1294 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heviosastolla voi katsoa miestä silmiin ja syväkurkuttaa banaanilla, siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.

Vierailija
771/1294 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heviosastolla voi katsoa miestä silmiin ja syväkurkuttaa banaanilla, siitä se sitten lähtee jos on lähteäkseen.

Todella ihmeellistä, ettei sulla ole jo semmoista haaremia, ettet muita kerkiä vilkuilla.

Vierailija
772/1294 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-aikana ei miehiin oteta yhteyttä kaupassa. Se on ihan selvä se. Odota kunnes korona on ohi ja sitten ehkä uusi yritys.

Vierailija
773/1294 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyssyypi että maksakko nä mun kaljat ja tupakat että riittäs taxiin

🙉

Vierailija
774/1294 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätkää nyt jymalauta! Ootteko ihan tosissanne että joku nainen uskaltautuisi lähestymään jossakin kaupassa😂 ..ja vielä selvinpäin🤣

In your dreams boy..

Jos teitä joku lähestyy kaupassa niin se on se uniformupukuinen jolla lukee selässä VARTIJA. Onhan niissä tosin naisiakin.

Vierailija
775/1294 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä nyt sinne kapakkaan iskemään miehiä !

Sanoisin että jos kaupassa pitää ilmaista kiinnostavuutta niin jopa on tyrkkyä. Voi rähmä !

Vierailija
776/1294 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan tiedoksi niin ujoille kuin muillekin : on olemassa paikkoja joissa saa , voi ja on aika yleistä ( hih)

tehdä tuttavuutta ja flirttailla, siis kapakoissa , baareissa, terasseilla, ym virvokepisteissä.

Mutta jätä herran tähen kaupat jo ihan rauhaan !

Vierailija
777/1294 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha kunbon nenäliinan pudottamistemppu. Menet miehen lähettyville. Pudotat "vahingossa" jotain maahan, etkä huomaa sitä itse. Jos mies ojentaa sen sinulle ja saat mahdollisuuden kiittää ja katsoa silmiin.

Ei kannata pudottaa kertakäyttönessua. Eikä toisaalta punajuuritölkkiä. Voi vaikuttaa hieman oudolta, jos et itse huomaa hirveää räsähdystä. Ja purppuranväristä lasinsirumönjää on järjetöntä miehen ojennella takaisin.

Mutta vaikka käsine! Valitse vaikka vaalet pitsiset tai mustat kiiltonahkaiset, tms. Ihan sen mukaan millaista habitusta haluat miehelle vilauttaa itsestäsi. Ja millaista miestä pyydystät.

Jos mies ei ole kiinnostunut hän osoittaa sen eleillään. Ehkä huomauttaa, "hei, nuo putosivat" ja lähtemällä pois.

Jos hän on kiinnostunut hän kyllä osoittaa sen.

Kummin vain, näin säilytät kasvosi.

Vierailija
778/1294 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat melonit käteesi ja menet miehen viereen. Nostat tarjolle ja kysäiset: -"Anteeksi, onkohan nää melonit ihan kypsiä?"

Vierailija
779/1294 |
12.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan tiedoksi niin ujoille kuin muillekin : on olemassa paikkoja joissa saa , voi ja on aika yleistä ( hih)

tehdä tuttavuutta ja flirttailla, siis kapakoissa , baareissa, terasseilla, ym virvokepisteissä.

Mutta jätä herran tähen kaupat jo ihan rauhaan !

On ihmisiä jotka ei koskaan edes käy noissa paikoissa.

Vierailija
780/1294 |
13.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ihmeessä nyt sinne kapakkaan iskemään miehiä !

Sanoisin että jos kaupassa pitää ilmaista kiinnostavuutta niin jopa on tyrkkyä. Voi rähmä !

Mitä eroa siinä on onko ympärillä kapakan vai marketin seinät?

Mitä pahaa tyrkyttämisessä on? Jos haluaa saada on pakko antaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan