Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, miten ottaa teihin kontaktia KAUPASSA?

Vierailija
17.07.2020 |

Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.
Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?
Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?

Kommentit (1294)

Vierailija
441/1294 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle M34.

Mieheltä, 10 vuotta vanhemmalta.

Yrittäkää jo huomenna löytää elämäänne toisianne kohtaan jotain jännää. Keksikää toisillenne yllätyksiä. Parisuhdetta täytyy hoitaa, tai muuten.. se vain kuihtuu pois, muut ihmiset tulevat houkuttelevat.

Älkää pitäkö toisianne itsestäänselvyyksinä

Olen kyllä panostanut, voi kumpa tietäisitkin. Huomioin pienemmin ja suuremmin elein. Meillä vaimo saa aina omaa aikaa juuri niin paljon kuin haluaa, en ole koskaan mustasukkainen, on kierrelty ulkomaita, on ollut niin eksklusiivisia kynttiläillallisia kuin vaelluksia ja moottoripyöräilyä. Kukkia tuon säännöllisesti ja kukkalähetyksetkin ovat tulleet vaimolle tutuksi. Hieron jalkoja ja hartioita, huomioin seksissä kaikki tarpeet ja menen naisen ehdoilla (hän saa käytännössä aina voimakkaan orgasmin). Pidän itsestäni hyvää huolta ja ammattinikin on sellainen, josta joku voisi olla ylpeä. Olen hyvissä väleissä hänen perheensä ja kaveriensa kanssa, meillä on yhteisiä harrastuksia ums. Kuulostaako naistenlehtien unelmalta?

Jos olet mies ja luulet, että panostamalla tulee vähemmän mäkätystä niin olet väärässä. Mikään määrä panostusta ei auta, jos nainen ei panosta myös.

Vierailija
442/1294 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:" Olen ujo nainen, mutta olen miettinyt että jos joskus näen kaupassa miehen joka vaikuttaa minusta kiinnostavalta, miten voisin lähestyä häntä.

Olisiko hyvä esim. sanoa suoraan, että hei, vaikutat musta kiinnostavalta mieheltä, haluaisitko lähteä joskus vaikka kahville mun kanssa?

Anteeksi nyt kun olen varmaan ihan uusavuton. Mutta minulle tuollaiseen kontaktin ottoon on aika iso kynnys, ihan vaan siksi kun oon ujo ja herkkä. Niin ajattelin laittaa tänne palstalle tällaisen aiheen.

Tai ootteko muut menestyksekkäästi koskaan tavanneet kiinnostavia ihmisiä kaupassa, niin että oikeasti siitä olisi syntynyt jotain?"

Unohda nuo useat negatiivisuutta tihkuvat kiusausviestit; Jos sinulla on oikeasti rohkeutta sanoa suoraan että joku on kiinnostavat ja kysäistä kahville, sinulla on menestysresepti hallussa.

Osa on tietysti jo varattuja, eikä kaikkia kiinnosta vaikka olisivat vapaitakin, mutta tuolla avausreplailla kyllä lähtee.

Ujolle helpompi aloitus olisi mennä ja koettaa saada jotakin, mitä vain, mutta siinä on tietysti montakin hankaluutta: Pitäisi keksiä aloitus, vääntää jutunjuurta, ylläpitää keskustelua ja päästä siihen aiheeseenkin joskus, eli lopulta pyytää deiteille. 

Tuhoontuomittu ajatus siis, pitäydy alkuperäisessä lähestymistavassasi.

Minä ainakin kupaan lähteä kahvikupin äärelle juttelemaan, jos joku tulisi noin kysyä.

Ja siis ihan varmasti lähtisin, kysyjän iästä tai ulkonäöllisistä asioista riippumatta.

Näin vaikka olen jo varattu. Samasta syystä kahvittelu ei etenisi seurusteluun, mutta noin hienolla aloituksella varmaan koettaisin saada sinut ystäväkseni.

Tsemppiä kesään!

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1294 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tapa olisi jutella jostain kaupan tavaroista. Sitten jos tavataan toisen tai kolmannenkin kerran samassa paikassa, voisi alkaa hieroa tuttavuutta :) Tuntosarvet koholla toki eli jos toinen vetäytyy, niin en alkaisi tunkeilevaksi.

Vierailija
444/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti jos miehellä ei ole sormusta,katselee takaisin,vastaa hymyyn voit huoletta mennä porisemaan.

Vaikka täällä pari trollia ja sairaan mustasukkaista naista kirjoitelee ettei saa lähestyä,niin anna palaa.

Taatusti piristää kenen tahansa päivää.

Vierailija
445/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä toivoisin, että menisit suoraan asiaan. Ei mitään kiertelyitä tai kaarteluita. Sanoisit vaan suoraan silmiin katsoen mikä on homman nimi..

Toimisi ainakin minuun 100% varmasti.

Vierailija
446/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolitahallinen ostoskärryllä päin törmääminen saattaa toimia. Miehet ei ala naisille siitä räyhäämään. Sitten voit sanoa: Sorry, ei ollut tarkoitus. Sokaistuin vain sun ulkonäöstä.

Siitä se sitten jatkuu luonnostaan. 

Vierailija
447/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No luontevinta ehkä olisi sanoa: "Voitko odottaa minua kaupan edessä" Tai: "Hei!, minä haluaisin jutella sinun kanssa kaupan edessä" Ei se sen vaikeanpaa ole. Siellä ulkona voi sitten ehdotella niitä kahveja, kun muut ei kuule.

Vierailija
448/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kassaneidit voisivat toimia suunnannäyttäjänä asiassa ja alkaa rohkeasti tekemään aloitteita asiakkaille. Kassaneiti, vaikka järjestyksen ylläpitäjä onkin, ei sentään ole moraalinvartija.

Vierailija
449/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs somen kautta? miten voi lähestyä?

Vierailija
450/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassaneidit voisivat toimia suunnannäyttäjänä asiassa ja alkaa rohkeasti tekemään aloitteita asiakkaille. Kassaneiti, vaikka järjestyksen ylläpitäjä onkin, ei sentään ole moraalinvartija.

Tämähän olisi ihan mahtavaa, jos toteutuisi. Siinä kassalla kun näkee satoja ihmisiä päivittäin voi raakata suoraan rumimmat sivuun. 

Vierailija
451/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttämällä tissit.

Vierailija
452/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Mä löysin mieheni kun ensimmäistä kertaa joku vaan vei jalat alta. Tuli fiilis että no tuossa se nyt on. Menin sanomaan että terve, oot mun elämäni mies. Hetken se katto mua ku hullua mutta nyt on yli 3 vuotta yhteiseloa takana :) Vaikka en ole ujo niin vinkiksi että ajattele että et menetä mitään, hyvin tod.näk piristät jonkun päivää, vaikka ei tärskyjä tulis niin ainakin saat itselle lisää rohkeutta ja toiselle kivan muiston tilanteesta. Ja joskus jos vähän itteään nolaa niin so what, siihen ei kuole :) Eka kerta on varmasti vaikein ja vaatii pokkaa mutta sen jälkeen voips olla aika voittajafiilis. Tsemppiä!! :)

Vierailija
453/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että voin puhua kaikken miesten puolesta, ehken enemmistönkään, mutta naiset, unohtakaa hienovaraiset vihjailut, vihjailut yleensäkin, ei mies yleensäkään niitä ymmärrä. Ostoksilla mies, ainakin sinkku, on jossain määrin keskittynyt viemään ostosreissun läpi nopeasti ja tehokkaasti.

Unohtakaa myös kaikki kurkkujen, banaanien, makkaroiden ja kanamunien, saati rusinoiden tai pullien kanssa pelleilyt, ainakin minä pitäisin henkisesti epävakaana eli hulluna, samoin kaikkia paljastelijoita. Kai joku noistakin kiinnostuu, että jos sellaisesta on itse kiinnostunut niin antaa mennä vaan. 😁👍

Muuten vaihdan tuntemattomankin kanssa mielelläni muutaman sanan, mutta kaupan kassojen jälkeen olisin itse ehkä otollisempaa juttuseuraa, paitsi jos ostoskassissa on pakasteita ja maitotuotteita.

Hymyillen ja huumorilla, mutta asialinjalla ja puhumalla kiitos.

Vierailija
454/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kyllä otettu, jos naisella olisi rohkeutta tehdä noin. Ja ilman muuta lähtisin, jos tuntisin samoin naista kohtaan. En oikein ymmärrä miten tuollaisesta voisi olla muuta kuin imarreltu, oli sitten sinkku tai ei.

Vierailija
455/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kyllä otettu, jos naisella olisi rohkeutta tehdä noin. Ja ilman muuta lähtisin, jos tuntisin samoin naista kohtaan. En oikein ymmärrä miten tuollaisesta voisi olla muuta kuin imarreltu, oli sitten sinkku tai ei.

Miehistä en tiedä, mutta iso osa naisista kyllä haluaa käydä ruokakaupassa rauhassa.

Vierailija
456/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kaupassa ostoksilla, en tarjolla deiteille. Jätä minut rauhaan.

M

T: Itsenäinen ja vahva mies, häshtäg IdontNeedNoWoman

Ei vaan häshtäg AlreadyHaveOne

Vierailija
457/1294 |
20.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehistä en tiedä, mutta iso osa naisista kyllä haluaa käydä ruokakaupassa rauhassa.

Naisille taattakoon kaupassa käynti rauha. Mutta toivottavasti mahdollisimman moni nainen uskaltaa ja viitsii lähestyä miehiä kaupassa. Miehet ottaa tällaiset asiat yleensä paljon rennommin ja ovat aidosti otettuja tälläisestä lähestymisestä. 

Vierailija
458/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän tässä ei kysytty, mutta kiitos osallistumisesta.

Vierailija
459/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että joku nainenkin haluaa nähdä vaivaa edes sen aloitteen verran saadakseen haluamansa. Tosin ei se minua henkilökohtaisesti ilahduta, koska kukaan nainen ei pidä minua kiinnostavana. Koskaan yksikään nainen ei ole missään tehnyt minulle aloitetta. Kuitenkin noin yleisesti on mukava huomata, että joku nainenkin haluaa tasa-arvoisempaa käyttäytymistä.

Vierailija
460/1294 |
21.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hätää. Suurin osa miehistä lopetti kaiken yhteydenoton naisiin viimeistään metoon aikaan. Nyt naiset saavat olla ihan rauhassa muutamaa häirikköä lukuunottamatta.