kerro tänne positiivinen asia, kiitos
Kommentit (32)
Nykyään homomiehet lähestyvät minua ja haluavat alkaa kavereikseni. Taidan olla melkoinen faghag =)
Nyt kun on näitä kauniita 20-asteisia päiviä, ulkona kävelystä on tullut puhdasta fyysistä nautintoa. Lämmin tuuli ja aurinko tuntuu ihanalta.
Aurinko paistaa ja on lämmintä. Sain eilen soitettua puhelun,jota olen karttanut pitkään.Muutenkin ihan hjuva fiilis.
Vedin vihdoinkin 8vuotta minua ärsyttänyttä työ"kaveria" turpaan ja hän läksi kotio. Mahtava fiilis
Ei tule mitään positiivista mieleen :(
Mulla tiedossa tänään ihanat treffit :) jesjes!!
Esikoiseni valmistui sotatieteen maisteriksi:). Ylpeä äiti ja isä pääsevaät valmistujaisjuhliin pressan vastaanolle. Harmi, kun linna rempassa ... Aurinko paistaa ja elämä hymyilee. Lapsilla alkaa loma, keskimmäisellä mieleinen kesätyö ja iltatähti saa relata ja rentoutua.
Omaan lomaan 3 viikkoa. Olen niin onnellinen.
Tyttärelläni on Yo -juhlat lauantaina <3
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 12:24"]
[/quote]
voi harmi, hyvää vointia sulle kuitenkin
Mulla on monta: Lapsi pääsi jatko-opintoihin, mulla on toistaiseksi voimassa oleva työpaikka (olin vuosikausia työttömyys-koulutus-pätkätyö-kierteessä) ja toisen lapsen sairaus on remissiossa (=oireettomassa tilassa).
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 14:17"]
[quote author="Vierailija" time="29.05.2013 klo 12:24"]
[/quote]
voi harmi, hyvää vointia sulle kuitenkin
[/quote]
Kiitos.
Rakastan miestäni ja lastani yli kaiken. Aamulla kun mies lähti töihin halasi minua ja toivotti hauskaa työpäivää. Sitten lapsi heräsi, tuli unisena syliin ja hali :)