Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumasta naisesta kauniimmaksi?

Vierailija
16.07.2020 |

Olen perusruma, siis kasvonpiirteeni ovat rumat/erikoiset ja vartalonikin hieman alapainotteinen. Olen koettanut kuntoilla ja olen saanutkin vartaloani hieman sopusuhtaisemmaksi (mittani ovat ok ja olen hoikka).

Mutta miten voisin alkaa muokata kasvojani paremman näköisiksi? En halua mitään kumihuulia tai irtoripsiä (edullisia), vaan kasvojeni luustoa ja lihaksistoa pitäisi muuttaa hieman ja nenä pitäisi operoida pienemmäksi ja kapeammaksi. Ne tarvitsemani leikkaukset olisivat todella kalliita. Miten osaisin itse arvioida, mistä lähtisin liikkeelle ja voisivatko jotkut pienemmät operaatiot auttaa? En osaa kovin objektiivisesti arvioida ulkonäköäni nimittäin. Ehkä pahin ongelma kaiken taustalla on kasvojen epäsymmetria. Mistä voisi saada konsultointiapua?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki heti ajattelee, että ap on joku vanhoissa rumissa rytkyissä kulkeva ryysyläinen, joka ei pese hampaitaan eikä kampaa tukkaansa!!!

Alentavia nuo kommentit, joissa ehdotetaan kauniita vaatteita avuksi.

Vierailija
42/51 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin huvin ja viihteen vuoksi ammattimeikkaajalla joka piti samoissa tiloissa meikkikoulua. Kehoitti vielä käymään kampaajalla jossa kävinkin ja kurkistihan sieltä päivän päätteeksi täysin eri ihminen mitä aamulla. Säästin vuoden verran tätä päivää varten kokien todellisen ahaa-elämyksen, sillä sain tuota kautta ideoita oman tyylini kehittämiseen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta itsesi normaalipainoiseksi, kasvata pitkät hiukset ja huolehdi niistä kunnolla, panosta ihonhoitorutiiniin, käytä naisellisia vaatteita ja syö terveellisesti. Muista myös juoda tarpeeksi vettä (EI LIIKAA!) ja huolehtia hampaista.

Vierailija
44/51 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta itsesi normaalipainoiseksi, kasvata pitkät hiukset ja huolehdi niistä kunnolla, panosta ihonhoitorutiiniin, käytä naisellisia vaatteita ja syö terveellisesti. Muista myös juoda tarpeeksi vettä (EI LIIKAA!) ja huolehtia hampaista.

Kaikille ei sovi pitkät hiukset

Vierailija
45/51 |
18.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivot

Vierailija
46/51 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi tuolla korean korjatuissa oli sellaisia kasvoja ja erityisesti leukoja, ettei niitä pelasta edes bikinifitnessvartalo.

Kyllä joskus on ihmiselle annettu niin ruma piirre, että hyvä ryhti ja kapea uuma on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
47/51 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset tosiaan ei sovi kaikille. Itselläni oli alaselkään asti olevat hiukset, mutta leikkasin kevyen otsatukan ja muut leukalinjaan, kappas kasvoni erottuvat nyt massasta. Vaihdoin myös lämpimään hiusväriin, joka korostaa silmien väriä.

Lisäksi kokeilin botoxia leukalihaksiin, kaventui entisestään sekä Kybella kaksoisleukahoitoa. Painopiste muuttui korkeisiin poskipäihin, ennen hukkui tuonne hiusten sekaan. Otsan kevyet ilmejuonteet taas jäävät ostoksen taakse piiloon, heti raikkaampi olemus.

Lisäksi korostan kapeaa vyötäröä, meikkaan kevyesti ja hoidan ihoani kotona. Kuorinta, hieronta, naamio, öljy. Jumppaan kotona ja kävelen.

Lisäksi opettelin hyvän ryhdin. Se oli todella puuduttavaa, mutta nyt tunnen ja näytän siltä, että olen tyytyväinen itseeni.

Toivottavasti löydät sun tyylin ja hehkun!

Vierailija
48/51 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse puhjennut kukkaan n kolmekymppisenä. Aloin 25-vuotiaana harrastaa säännöllisesti kunnolla liikuntaa (sali, kävely, vesijuoksu ym) ja vaikka tuloksia näkyikin kuukausissa, yleinen olemus on todella muuttunut jotenkin perinpohjaisesti vuosien säännöllisen liikunnan ja parempien elämäntapojen jälkeen. Eli todelliseen muutokseen tuntui menevän oikeasti todella pitkään, vaikka laihdutus ym on mahdollista nopeastikin.

Vierailija
49/51 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki!

Katso netistä make over- videoita. Jos ihosi kunto on hyvä ja hiuksia päässä, ammattilainen loihtii sinusta puoleensa vetävän ilman leikkauksia.

Vierailija
50/51 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä huolta itsestäsi, syö terveellisesti ja kuntoile. Myös iho ja vireystaso paranee

Vierailija
51/51 |
19.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kasvot ovat epäsymmetriset niinkuin aloittajakuvailee niin miten siihen auttaa liikunta tai terveelliset ruuat?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä