Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihmisillä ei ole enää lainkaan käytöstapoja

Vierailija
28.05.2013 |

Sain eilen kuulla tutun tutulta, että mulla on iso perse. Kyllä, näillä sanoin. Tarkoitus oli kehua housujani, mutta kehuilta menee tietty pohja, jos sitä seuraa lause, jossa takapuoltani arvostellaan. 'Todella hyvin istuvat housut siihen nähden, että sinulla on noin iso perse'

Ottamatta perseeni kokoon kantaa (koska se ei mielestäni ole olennaista), mutta haluaisin sanoa, että en kovin korkealle arvosta ihmisiä, joilla ei ole tämän parempia käytöstapoja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut nyt ovat tuollaisia suorasanaisia töksäyttelijöitä ja kyllä se epäkohteliasta on. Tosin minulla ja hyvillä ystävilläni on tuollainen suorasukainen asenne tosiamme kohtaan... Saatamme juurikin kommentoida vaikka shoppaillessa, että "ei tuo paita oikein sovi, kun se korostaa sun selkäläskejä" :D En tietenkään KOSKAAN voisi kenellekään tutun tutulle mennä sanomaan MITÄÄN tuollaista!

Vierailija
2/3 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katsokaas sitä, kun nykyaikana arvostetaan niin suuresti sitä, että ihminen on "aito, rehellinen ja suorapuheinen". Itse tunnen useita vastaavanlaisia ihmisiä. Ja kyllä, olen aivan samaa mieltä, että se on silkkaa käytöstapojen puutetta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se savolainen? Niillä on joskus tuollaista kieroa huumoria. Tarkoitti siis, että ahterisi on kaikkea muuta kuin iso.