Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten lopetan suhteen varattuun?

Vierailija
28.05.2013 |

Minulla on siis rakastaja, joka on perheellinen mies. Sain vasta tietää että heillä on myös pieni vauva. Alkoi oksettaa koko juttu ja haluan laittaa poikki. Miten teen sen niin, että siitä ei huomaa tätä asiaa, siis sitä että mua säälittää sen perhe ja on huonot fiilikset?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 13:26"]

Oletko nainen vai lahna? Nyt ryhtiä peliin!

Sano suoraan, että tiedät vauvasta eikä sinun omatuntosi anna jatkaa suhdetta. Loruttele kuitenkin ystävyydestä yms. Tirauta vielä kyynel, niin mies uskoo kaiken ja käyttäytyy kuin herrasmies

Huom! Minä en syyllistä ap:ta, jos hän vasta nyt on kuullut vaimosta ja vaavista. Mieshän tässä limainen ällötys on!

[/quote]

Äh, tiesin vaimosta ja vanhemmista lapsista, mutta vauvasta en. Menin siihen vanhaan lankaan, että heillä ei ole seksi elämää ja vaimo on kylmä- paskat on kun niin onnessaan esitteli vauvan kuvia toiselle miehelle palaverissa. Joo en ole mustasukkainen, rupes vaan pisteleen vihaksi tuollainen.

Vierailija
22/23 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisikö sellainen läpi, että pikkuhiljaa jäähdyttelisin, en vastaisi kaikkiin sähköposteihin enkä puheluihin, vetoaisin kiireeseen ja vetkuttelisin sitä isompaa tapaamista. Sitten sanoisin että olen tavannut toisen, vapaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 13:39"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 13:26"]

Oletko nainen vai lahna? Nyt ryhtiä peliin!

Sano suoraan, että tiedät vauvasta eikä sinun omatuntosi anna jatkaa suhdetta. Loruttele kuitenkin ystävyydestä yms. Tirauta vielä kyynel, niin mies uskoo kaiken ja käyttäytyy kuin herrasmies

Huom! Minä en syyllistä ap:ta, jos hän vasta nyt on kuullut vaimosta ja vaavista. Mieshän tässä limainen ällötys on!

[/quote]

Äh, tiesin vaimosta ja vanhemmista lapsista, mutta vauvasta en. Menin siihen vanhaan lankaan, että heillä ei ole seksi elämää ja vaimo on kylmä- paskat on kun niin onnessaan esitteli vauvan kuvia toiselle miehelle palaverissa. Joo en ole mustasukkainen, rupes vaan pisteleen vihaksi tuollainen.

[/quote]

Juu, vaimo ei ymmärrä blaa blaa, näitä nirvakkeita on liikkeellä. Mitä jos "vakavasti" ehdotat yhteen muuttamista? Mitähän mies sanoisi - kertoiskohan jos silloin vaavista? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi