Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jouduitko poistamaan sormuksen raskaana ollessasi? Missä vaiheessa?

Vierailija
03.07.2013 |

mulla vasta rv 10 ja mietin vaan ettei kai se jumahda sormeen kiinni jossain vaiheessa ja joutuu sirkkelöimään. Onko keltään jouduttu leikkaamaan sormuksia koskaan?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin sormuksen kaiken varalta rv 20. Varmasti viikkoja liian aikaisin, mutta nyt rv 32 ei mene enää lähellekkään ensimmäistä niveltä. Suosittelen poistamaan hyvissä ajoin varmuuden vuoksi.

Onnea raskauteen! :)

Vierailija
2/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En joutunut poistamaan yhtään sormusta raskauden aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poistanut raskauden aikana sormuksia, ei tullut mitään turvotusta suuremmin. Itse asiassa vihkisormus ostettiin, kun olin neljännellä kuulla raskaana. Myyjä oli kovin epäilevä, että tuliko sopiva, mutta kyllä se vaan oli just eikä melkein ja on edelleen.

Vierailija
4/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkaussaliin mennessäni jokaisella kerralla. (4)

Vierailija
5/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin sormusten käytön joskus rv30 jälkeen kun neuvolassa asiasta varoitettiin. Naureskelin ensin mutta huomasin sitten etten saanutkaan sormuksia kovin sujuvasti pois, ja varsinkin kauppakassien kantamisen jälkeen sormet turposivat ihan yllättäen. Luovutin siis suosiolla.

Testaa milloin sormukset tuntuvat nafteilta ja ota sitten pois! Mun sormukset (valkokultaiset) on nyt siis hopeaketjussa kaulassa.

Vierailija
6/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäisenä rv 35 alkoi turvotus nyt vauva melkein 2kk ja vieläkin turvotusta :(

Vierailija
7/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoista odottaessani vähän vajaa rv 30, tarkkaan en oikein muista. Nyt sitten toisella kertaa jouduin ottamaan sormukset pois jo rv 13 tienoilla, hirveät turvotukset heti alussa ja raskaus päättyikin raskausmyrkytykseen. Nesteitä kertyi todella paljon, itken vieläkin kun näen minusta kuvan, joka otettiin päivää ennen sektiota. Kaikki koittivat lohdutella, että totta kai se raskaus on erilaisempi, kun on kaksoset tulossa.

Pojat nyt melkein 4 kk eikä sormukset vieläkään mene sormiin, turvotuksia vieläkin jäljellä! Kaikki raskausaikana tullut paino katosi melkein heti, turvotukset jäi :(

Vierailija
8/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan raskauden aikana siirsin sormuksen jo aika aikaisessa vaiheessa ketjuun kaulaan kamalan turvotuksen takia. Nyt olen toista kertaa raskaana, ja sormus on taas ketjussa. Nyt tosin ei turvota ja sormus mahtuisi hyvin sormeen, mutta jostain syystä iho sormuksen alta menee rikki. Ihan palovammalta näyttää ja kutisee kauheasti. Eli en voi sormusta pitää. Liekö allergiaa sitten.

Vierailija
9/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuraskaudessa jokaisen kohdalla.

Vierailija
10/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin, joo, en muista milloin. Mutta raskauden jälkeen vasta vuoden päästä mahtui taas sormeen! Vaikka paino oli jo pitkään ollut sama kuin ennen raskautta.

Vierailija
11/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus rv36 jälkeen, ihan vaan siks, että synnytyksessä pyytävät viimeistään jättämään korut pois. Oon siis ottanu pois jo kotona, ettei tarvi pelätä, että katoavat..

Vierailija
12/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin puolessa välissä raskautta.

Vierailija
13/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
16/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13, 14, 15 ja 16 jatkaa vielä, että hemmetin ipad... :/

Vierailija
17/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin samaa, nyt rv 30 ja sormukset edelleen sormessa, jos turvottaa niin lähinnä nilkkoja. Jos kerran synnärillä pyytävät ne poistamaan, niin voisihan ne tuosta pikkuhiljaa laittaa parempaan talteen.

Vierailija
18/18 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua pyydetty poistamaan synnyttäessä sormusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän