Millaisesta naisesta miehet eivät halua erota?
Tuli mieleen kun on julkisuudessa sellaisia naisia, jotka eivät saa miehiä pidettyä vaikka kuinka yrittäisivät. Millaisia ominaisuuksia on sellaisilla naisilla, jotka ovat haluttuja pitkäaikaisiin suhteisiin?
Kommentit (67)
Hölmö kysymys, eiväthän miehet lähde suhteesta kirveelläkään. Saattavat vuosikausia kiukutella vaimolle, tai ruikuttaa kavereille kuinka huono suhde on, mutta eivät lähde. Vaikka välit olisivat jäätävät, kommunikaatio pelkkää myrkkyä puolin ja toisin, ja yhdessä oleminen väkinäistä, ellei jopa vastenmielistä, mies ei lähde. Joten ole huoleti, kun olet tarpeeksi voimakastahtoinen, mies lähtee kyllä mukaasi, eikä lähde, tuli mikä tuli. Sitoutumisen jälkeen voit alkaa kouluttaa miestä mieleiseksesi ja viedä kuin pässiä narussa, se ei karkaa mihinkään. Saattaa kyllä jäädä ylitöihin, ryypätä, pettää, masentua, kiukutella ja syödä lasten vanukkaat, mutta ei lähde.
Vierailija kirjoitti:
Suostuu makuuhuoneessa ihan mihin vain miestä miellyttääksesi ja aina kun tahtoo. Hivelee miehen egoa. Ei haasta riitaa, vaan on hymyilevä ja lempeä, vaikka mies olisikin ilkeä. Antaa miehelle rahaa, jos hän tarvitsee tai haluaa jotain. Panostaa aikaansa ja energiaansa miehen miellyttämiseen, passaa ja tekee mieluisia ruokia. On kaunis ja laiha.
Ohjeellani onnistuu varmasti. Eri asia on, onko se sen arvoista.
Minä olin tuollainen -tosin en antanut rahaa, koska meillä oli yhteiset rahat. Silti mies otti sivusuhteen. Eli ei ollut sen arvoista.
Ota tossukka, ne kestävät mitä vaan. :) Ei kannata katsella itsenäiseen ajatteluun kykeneviä miehiä, jos pelkäät että sinulla on miehiä karkoittavia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö kysymys, eiväthän miehet lähde suhteesta kirveelläkään. Saattavat vuosikausia kiukutella vaimolle, tai ruikuttaa kavereille kuinka huono suhde on, mutta eivät lähde. Vaikka välit olisivat jäätävät, kommunikaatio pelkkää myrkkyä puolin ja toisin, ja yhdessä oleminen väkinäistä, ellei jopa vastenmielistä, mies ei lähde. Joten ole huoleti, kun olet tarpeeksi voimakastahtoinen, mies lähtee kyllä mukaasi, eikä lähde, tuli mikä tuli. Sitoutumisen jälkeen voit alkaa kouluttaa miestä mieleiseksesi ja viedä kuin pässiä narussa, se ei karkaa mihinkään. Saattaa kyllä jäädä ylitöihin, ryypätä, pettää, masentua, kiukutella ja syödä lasten vanukkaat, mutta ei lähde.
No ei pidä paikkaansa. Itse en jäänyt kun avioliitto muuttui helvetiksi. Parempi elämä molemmilla nykyään.
Minä en halua erota sellaisesta naisesta jonka kanssa seksi on loistavaa ja jota kohtaan on tunteita.
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua erota sellaisesta naisesta jonka kanssa seksi on loistavaa ja jota kohtaan on tunteita.
Kenenkään kanssa ei seksi ole ikuisesti loistavas, vaan se aina väljähtyy ainakin jonkin verran. Tunteetkaan eivät ole mikään vakio, vaan pitkässä suhteessa ne ovat välillä laimeammat, välillä voimakkaammat.
Väitteestäsi seuraa, ettei sellaista naista ole olemassa, jonka kanssa väittämäsi toteutuisi. Siksi syy on jokin toinen.
Tosiasiassa monenlaisista, koska sitoutumiskyky riippuu kiintymyssuhdetyylistä. Äitini on ihan toisenlainen kuin minä, ollut yli 50 vuotta naimisissa, minä vasta 37 vuotta yhdessä.