Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä laihduttanut! Kuinka kävi tisseille?

Vierailija
28.05.2013 |

Olen 170 cm / 66 kg, kahdeksan kiloa tullut vuodessa! Mutta sellanen kiva juttu, että ennen isot b:t / pienet c:t on nykyään kivan pyöreät isot ceet. 

En ole oikein ikinä tykännyt pienehköistä tisseistäni, mutta tällä hetkellä olen tyytyväinen. Haluaisin laihduttaa kymmenen kiloa, mutta miten säilytän tissini?

Juu, kuulemma hitaasti pitäisi laihduttaa, mutta mitä muita vinkkejä on? Oletko onnistunut säilyttämään rintasi kiinteinä laihduttaessasi? En malttaisi tässä kyllä mitään hitaasti tehdä, jos juhannuksena jo pitäisi olla bikinikunnossa!!

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tissit lähtee aina kuin laihtuu paljon, ei siinä mitkään vinkit auta. Mutta jos sitten löysänä roikkuvat ja näyttävät rumalta ja sinua se häiritsee ihan ylitsepäättömästi niin harkitsisin silikoneja. Itsekin laitatin implantit kun laihduin 25 kiloa.

Vierailija
2/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi silareita, eikö tisseistä tullut kovat sitten? Eikä opiskelijana ole rahaa tuollaiseen.

Olen vain vihdoin kovin tyytyväinen tisseihin nyt, mutta muu kroppa...yök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolmonen ap

Vierailija
4/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama ongelma. Tissit olis ihanat, mutta maha on kuin raskaana viimesillään olis. Jos olis rahaa, kavisin siirrättämässä kirurgisesti rasvat mahasta rintoihin. Sitten olis kaikki hyvin. Muualla kroppaan mulla ei yhtään rasvaa kerrykään, joten rasvansiirrolla (ja ehkä vatsalihasten yhteenompelulla) olisin just ihanan hoikka ja nätti.

t. 45-vuotias viiden lapsen äiti

Vierailija
5/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen kokoa 46, nyt 42. Tissit ennen 85 e, samat rintsikat kuin ennen, selästä löystyneet, kuppikoko ihan ennallaan. Mut me olllaankin isorintaita sukua.

Vierailija
6/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 04:47"]ennen isot b:t / pienet c:t on nykyään kivan pyöreät isot ceet. 

En ole oikein ikinä tykännyt pienehköistä tisseistäni,

[/quote]

Sorry ap, että tartun ehkä mielestäsi epäolennaiseen asiaan, mutta kommenttisi pistää vähän halvalla niitä, joilla oikeasti on pienet tai (sinun sanoin) pienehköt rinnat.

Vierailija
7/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olen laihtunut puolet painostani. Tissit oli se uhraus, mikä piti tehdä. Mutta mies ei ole valittanut.

Vierailija
8/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienentyiväthän nuo (ennen 173/80 nyt 173/66) joka suunnassa, varmaan sellainen kirjain tai kaksi lähti pois ja ympärysmitasta pari kokoa. En koe että roikkuisivat yhtään sen enemmän kuin aiemminkaan.

Vierailija
9/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laihdun ekaks tisseistä :( eli jo pari kiloa näkyy tisseissä, mutta ei muussa kropassa. Ja kun lihottaa itseään, niin kaikkialle muualle paino kertyy, mutta ei tisseihin.

Olenkin päättänyt imettää seuraavat lapset ja sitten mennä hankkimaan täytettä.

Vierailija
10/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 07:05"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 04:47"]ennen isot b:t / pienet c:t on nykyään kivan pyöreät isot ceet. 

En ole oikein ikinä tykännyt pienehköistä tisseistäni,

[/quote]

Sorry ap, että tartun ehkä mielestäsi epäolennaiseen asiaan, mutta kommenttisi pistää vähän halvalla niitä, joilla oikeasti on pienet tai (sinun sanoin) pienehköt rinnat.

[/quote]

Anteeksi, tiedän :( Tarkoitan nyt vaan lähinnä sitä, että näyttävät vähän edelleen ja etenkin ennen epäsuhtaisilta muuhun vartaloon nähden (iso perse).

Ja kun tuntuu, että kaikilla lähipiirissä on isommat, vaikka olisivat hoikkia. Mutta tiedän, että on pienempiäkin.

En vaan haluaisi luopua nykytilanteesta.

-ap

Vierailija
11/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 07:14"]

Pienentyiväthän nuo (ennen 173/80 nyt 173/66) joka suunnassa, varmaan sellainen kirjain tai kaksi lähti pois ja ympärysmitasta pari kokoa. En koe että roikkuisivat yhtään sen enemmän kuin aiemminkaan.

[/quote]

Mutta roikkuivat siis ennen jo? :( 

Nyt ei roiku ja sehän se hauskaa olisikin saada roikkuvat b-kupit. Voi luoja!

Olen kans miettinyt, että jos joskus rintojani korjailisin, olisi se lastenhankinnan ja imetyksen jälkeen. Minulla sellaisen suunnittelu on vasta 5...7 vuoden päästä. Ja niinkö kauan olisin tyhjentyneillä rusinoillani!

Voioivoi.. Ja nyt mammat taas kertaan teille, minulla todellakin on isompia murheitakin mietittäväni, mutta vaikka tämä on pienempi murhe, niin jos se kuitenkin on sellainen, jolle jotakin voi tehdä ja siihen voi vaikuttaa, minusta on ihan sallittua ja omalta kannaltani kannatavaa keskustella asiasta moralisoimatta sen turhanpäiväisyyttä.

-ap

Vierailija
12/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 07:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 07:14"]

[/quote]

Mutta roikkuivat siis ennen jo? :( 

Nyt ei roiku ja sehän se hauskaa olisikin saada roikkuvat b-kupit. Voi luoja!

Olen kans miettinyt, että jos joskus rintojani korjailisin, olisi se lastenhankinnan ja imetyksen jälkeen. Minulla sellaisen suunnittelu on vasta 5...7 vuoden päästä. Ja niinkö kauan olisin tyhjentyneillä rusinoillani!

Voioivoi.. Ja nyt mammat taas kertaan teille, minulla todellakin on isompia murheitakin mietittäväni, mutta vaikka tämä on pienempi murhe, niin jos se kuitenkin on sellainen, jolle jotakin voi tehdä ja siihen voi vaikuttaa, minusta on ihan sallittua ja omalta kannaltani kannatavaa keskustella asiasta moralisoimatta sen turhanpäiväisyyttä.

-ap

[/quote]

Mun kuppikoko oli ennen siis 80G, joten kyllähän niissä sellaista luonnollista "hangia" oli. Eivät nyt sentään polvissa lepattaneet, mutta raskaathan nuo olivat :) Nyt koko on suunnilleen 70E ja tosiaan eivät ole muuttuneet roikkuviksi nahkapusseiksi tms, tosin rintojenpienennysleikkausta harkitsen koska ovat vieläkin melko raskaat. Itse laihdutin suhteellisen hitaasti (nyt loppiaisesta on tuo paino lähtenyt), joten rinnat pysyivät ihan hyvin mukana ja täytettä siellä vielä kyllä on. Jos tissit on sulle tärkeät, suosittelen sitä hidasta laihdutusta. Itse olen aiemmin laihduttanut nopealla tahdilla ja silloin tissit kyllä kärsi ihan pysyvästi.

Vierailija
13/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tisseille kävi ihan kökösti.

Olivat isot kun painoa oli enemmän ja isot ovat edelleen. Kuppikoko kasvoi, sillä rinnoista ei lähtenyt juuri mitään mutta vartalonympärys pieneni >:(

Nyt sitten pitää ostaa liivit erikoisliikkeistä, ja usein joutuu niihinkin tilaamaan oikean koon.

85E/90D -> 75G/70H

Vierailija
14/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieneni, mutta harvoin sitä on ihmisten ilmoilla ilman tissiliivejä. Hyvät bikinit ja hyvät ja istuvat rintaliivit pelastaa. Ja ihan mulle löytyy h&m valikoimista hyviä ja istuvia liivejä. Ennen oli 75E ja nyt siinä 70-75C/D, riippuen vähän mallista.

Vierailija
15/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Olin 175/90, tavoitteena päästä 70:ään, minkä verran painoin vuosia ja tuntui "omalta" painolta. Nyt olen 86 kg, hitaasti mennään, mutta hyvillä mielin. No joka tapauksessa kiloissani ainut ilo oli, kun kuppikoko muuttui B:stä C:hen. Roikkuvat jo ennestään :( Koetan lohduttautua, että pidän hyviä liivejä, ja jos vyötärö olisi hoikka, eikös ne rinnat näyttäisi isommilta ;)

Vierailija
16/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti kävi- erittäin huonosti. Laihduttaminen surkastutti kokonaan rintakudoksen ja jäljelle jäi vain vas AAkuppi ja oik AAA kuppi. En edes laihtunut olemattomiin BMI oli alimmillaankin 21,9. Lihoin sen jälkeen jonkun kilon, mutta tissit eivät tulleet takaisin. Riinnoista tulisi siis pelkät roikottavat nahat,nännikin meni ryppyyn ja tunnottomaksi.

Olen aina ollut sellainen että laihdun rinnasta ensin. Sillä millä konstilla olen laihduttanut(olen kokeillut painonvartijoita, karppaamista ja hh-tietoista dieettiä viimes pudottelin muutaman kilon GFG:llä) ei ole ollut merkitystä tissien pysyvyyteen, eikä liikunnan määrällä. 

Itse päädyin sellaiseen ratkaisuun että laitoin implantit. Noista tissiliiveistä ei olisi mulle ollut pelastusta, koska en löytänyt edes tarpeeksi  pieniä, silloin ei ollut superpush-uppeja myynnissä, tulivat sen mun leikkauksen jälkeen. Ja eipä silti, typerältä olisi tuntunut olla vaahtomuovien kanssa liikenteessä. Ei edes liiviliikkeistä löytynyt. Varmaan jotain lasten liivejä olisi ollut muumikuvalla(finnwearin), mutta olisin halunnut aikuisten. No se liivien löytymättömyys ei ollut ratkaiseva asia vaan se että yhtäkkiä olin käytännössä lauta, siis rinnaton.

Jos olisi ollut enemmän tuota omaa kudosta niin en olisi ottanut implantteja vaan teettänyt mastopeksian, sitä mulle ei voitu tehdä koska ei ollut mistä tehdä. DG oli hypoplasia mammae.

Vierailija
17/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutin 18 kiloa. C:t pieneni A:han ja olen paljon tyytyväisempi näin. Vihasin niitä lolloja. Aina tiellä.

Vierailija
18/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin lihonnut mittoihin 165/63, rintani olivat pyöreät d-kuppiset. Laihdutettuani 10kg, kyllä tissit olivat sieltä ensimmäisestä päästä, mistä rasvaa lähti. MUTTA muoto säilyi ja eivät siis ruvenneet riippumaan. Koko nykyisin 70c/75b (vaihtelee rintsikan mallin ja kk-kierron mukaan). 

Itse pidän näistä nykyisistä enemmän, koska vaatteet istuu paremmin. Aiemmin oli mm. monien paitojen kanssa sellainen ongelma, että rintakumpu veti liikaa paitaa ylöspäin, niin että napa oli melkeen paljaana (kaunista!). Suurempi koko taas roikkui harteilta.. Nyt ei ole tuota ongelmaa. 

Koitahan nähdä laihtumisesi muut hyvät puolet. Tissit ovat kuitenkin vain "pieni" osa sua ;)

Vierailija
19/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mitat: 160 cm/ 63 kg = tissit E-kuppi

Nyt mitat 160cm/ 52 kg = tissit C-kuppi. ja joo, tällaiset pienet ruippanat niistä tuli. Harkitsen silikoneja.

Vierailija
20/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle, tuo sinun nykyinen painosi on hyvä suhteessa pituuteen. Miksi et olisi tyytyväinen siihen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi