Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä laihduttanut! Kuinka kävi tisseille?

Vierailija
28.05.2013 |

Olen 170 cm / 66 kg, kahdeksan kiloa tullut vuodessa! Mutta sellanen kiva juttu, että ennen isot b:t / pienet c:t on nykyään kivan pyöreät isot ceet. 

En ole oikein ikinä tykännyt pienehköistä tisseistäni, mutta tällä hetkellä olen tyytyväinen. Haluaisin laihduttaa kymmenen kiloa, mutta miten säilytän tissini?

Juu, kuulemma hitaasti pitäisi laihduttaa, mutta mitä muita vinkkejä on? Oletko onnistunut säilyttämään rintasi kiinteinä laihduttaessasi? En malttaisi tässä kyllä mitään hitaasti tehdä, jos juhannuksena jo pitäisi olla bikinikunnossa!!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ap on juuri nyt sopivan painoinen, eli tottakai ne tissit pienenee jos laihduttaa laihaksi. Mullakin rinnat kasvoivat lihottuani (bmi 19 - bmi 26) B-kupista E-kuppiin! Olen siis ns. omena ja lihon aina rinnoista ja vatsasta. Ja toki haluaisin vähän laihtua, mutta en haluaisi menettää ihania rintojani. Ärsyttävää tämä naisen elämä! Tiedän etten olisi ns. tissitön missään painossa, mutta on ne isot rinnat vaan niin ihanat!

Vierailija
22/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 07:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 07:14"]

Pienentyiväthän nuo (ennen 173/80 nyt 173/66) joka suunnassa, varmaan sellainen kirjain tai kaksi lähti pois ja ympärysmitasta pari kokoa. En koe että roikkuisivat yhtään sen enemmän kuin aiemminkaan.

[/quote]

Mutta roikkuivat siis ennen jo? :( 

Nyt ei roiku ja sehän se hauskaa olisikin saada roikkuvat b-kupit. Voi luoja!

Olen kans miettinyt, että jos joskus rintojani korjailisin, olisi se lastenhankinnan ja imetyksen jälkeen. Minulla sellaisen suunnittelu on vasta 5...7 vuoden päästä. Ja niinkö kauan olisin tyhjentyneillä rusinoillani!

Voioivoi.. Ja nyt mammat taas kertaan teille, minulla todellakin on isompia murheitakin mietittäväni, mutta vaikka tämä on pienempi murhe, niin jos se kuitenkin on sellainen, jolle jotakin voi tehdä ja siihen voi vaikuttaa, minusta on ihan sallittua ja omalta kannaltani kannatavaa keskustella asiasta moralisoimatta sen turhanpäiväisyyttä.

-ap

[/quote]

Heippa ap!

Itse olen nyt ihan vastikään laihduttanut 18kg, (90kg->72kg) kolmen ja puolen kk:n aikana. Minulla oli ennen isot c:t, nykyään noista nahkapusseista saa kurottua liiveillä a:n tai pikkuruisen b:n. Jäljellä ei tosiaan ole muuta kuin nahkaa, oikeat kansallispuvun taskut joiden päässä roikkuu rusinat. Tämä asia on ollut minulle tosi vaikea hyväksyä, enkä oikein osaa nauttia muuten hoikistuneesta/kiinteytyneestä olemuksesta. Tuntuu että seksikin alkaa nykyään sillä, että jeesustelen pieniä tissejäni ja voivottelen niitä. Tissit oli kuitenkin minulle iso osa naiseutta.

Uskon, että sinulla on varmasti isompiakin murheita -niin on minullakin, paljonkin. Se ei vain silti poista sitä tosiasiaa, että tissien häviäminen harmittaa aivan vietävän paljon. Ja vaikka niitä implantteja saa, niin itsellä ei ole varaa niihin ainakaan seuraavaan seitsemään vuoteen. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei rinnat pienentyneet, päin vastoin: kuppikoko kasvoi kun ympärysmitta pieneni. Rinnanympäryksestä lähti 10 kiloa laihduttamalla sentti, rinnan alta 6 senttiä.

Mutta ne oli lähtötilanteessakin pienet ja nyt sopusuhdassa alakropan kanssa.

Vierailija
24/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 09:17"]

Ap:lle, tuo sinun nykyinen painosi on hyvä suhteessa pituuteen. Miksi et olisi tyytyväinen siihen?

[/quote]

17 ap:lle: niin, sinulla ei ole paljoakaan ylipainoa. Voisit kokeilla laihduttamista sellaisella kiinteytysperiaatteella, että lisäät ruokavalioon proteiineja ja vähennät vehnän ja sokerin minimiin ja alkoholi pois. Lisäksi alat harrastaa kuntosali harjoittelua. Näin saat vartalon tiivimmän oloiseksi ilman että kovasti laihdut.

Vierailija
25/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutin hitaasti puolisen kiloa viikossa tahtia, 73 kilon painosta 53 kiloon. Tissit palautuivat ylipainoajan D-kupista nuoruuden B-kuppiin, mutta eivät mitenkään roiku tai ole huonon näköiset. Ja olin lähes nelikymppinen kun laihdutin, eikä silti mitään riipputissejä tullut.

Vierailija
26/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos laihduttamisen sijaan kiinteyttäisit liikunnalla. Eli muuttaisit läskiä lihakseksi. Saisit pitää tissit ja maha ja reidet pienenisi.

Vierailija
27/31 |
28.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.05.2013 klo 10:51"]

Mitäpä jos laihduttamisen sijaan kiinteyttäisit liikunnalla. Eli muuttaisit läskiä lihakseksi. Saisit pitää tissit ja maha ja reidet pienenisi.

[/quote]

Näin kannattaa, mutta kyllä ne tissit silti pienenee ja väkisinkin vähän laihtuu, kun treenin takia pitää syödä terveellisesti / eritavalla, jotta tuloksia tulisi. Mä oon silti tosi tyytyväinen :) Olin sellainen löysä ja tissit olivat 75D... Nyt on 75C ja ihan terhakat nätit tissit, mutta kiinteä kroppa ja ainakin kapea vyötärö antaa sen vaikutelman, että rinnat korostuvat. Itsekään en siis varsinaisesti laihduttanut, aloin vaan käymään salilla ja laitoin ruokavalioni remonttiin (ei ylimääräisiä herkkuja, paljon proteiinia jne.).

Vierailija
28/31 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laihdutan karppaamalla ja painoni on pudonnut tähän mennessä 5 kg , mutta jostain ihmeen syystä ennestään jo isot rintani ovat suurentuneet ja peppuni on pyöristynyt . Mutta tää muutos on ihan tervetullut 🙂

Vierailija
29/31 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada, ap. Päätä siis, haluatko pitää tissisi vai laihtua. 

Itse laihdutin ja koska ylävartaloni on luonnostaan hoikempi kuin alavartalo, tiesin että niin käy. Olen ihan tyytyväinen elämääni hoikkana lautana. So what. 

Vierailija
30/31 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/31 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi