Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele YouTube kanavaa?

Vierailija
16.07.2020 |

Mulla on todella tylsää, olisi kiva löytää joku uusi kanava. Älkää suositelko mitään niilo22 tai vauhtimurdun tapasia kiitos :D

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali Leiniö

Vierailija
62/94 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yes theory ,jos enkku sujuu.Tyypit kokeilee kaikkea uutta ja järkkää iloisia yllätyksiä.

Matkustaminen sujuu mukavasti Kate&Nate kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali Leiniö, Eetun Völjyssä, Kone Man, Rautarunnari, Dave Cad, Alien Nation, laarstube, Rassooja, farmari asdfg, MKähäri, Positive couple

Vierailija
64/94 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma seuraan naita (englanninkielisia) riippuen siita milla fiiliksella oon. Ma oon vaan vahingossa ajautunut kaikkiin, ei naa toisiinsa juuri liity millaan tavalla.

Soft White Underbelly - Elamantarinoita ihmisista jotka ovat ajautuneet kodittomaksi Los Angelesin pahamaiselle Skid Rowille.

Patricia Bright - korttinsa oikein pelannut ja menestyva nainen Lontoossa. Hauskaa katseltavaa, ehka vahan homppaa valilla, mutta on myos asiallista matskua.

Saffron Barker - Saffronilla on niin positiivinen kanava ja hanen veljensa + vanhempansa nakyy paljon videoilla. Hauskoja tyyppeja kaikki, varsinkin sen isa.

Molly Burke - taa on mulle uusi tuttavuus. 14 vuotiaana lopullisesti sokeutunut nuori nainen. Eniten mua on kiinnostanut kun se on kertonut sen opaskoiristaan. Very well spoken young lady!

HiHo Kids - taman kanavan ruokavideot on hauskoja. Lapset maistelee eri maiden, tai muuten vaan erikoisia ruokia, vanhempiensa / isovanhempiensa lapsuuden ajan herkkuruokia tai opiskeluaikojen pika-aterioita. 

This Morning - etenkin ne missa on Holly & Phillip. Taa ohjelma tulee telkkarista, mut ma aina vaan katon parhaat palat Youtubesta. Melko lyhyita patkia, mukaan mahtuu hauskoja juttuja, surullisia juttuja ja wtf juttuja. Holly ja Phillip ovat tosi hauskoja!

Vierailija
65/94 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä eläinvideoita:

Rapid Liquid

ShibeNation

Tofupupper

One More Please

Mayapolarbear

+ Ei oo eläinjuttuja, mutta yksi kanava, joka jaksaa naurattaa on shittyflute. Aidon musiikin ystäville :-D

Vierailija
66/94 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse Eats:

https://www.youtube.com/c/Mywor54/videos

Kunnon syömishaasteita on kiva katsoa. Tuo mies pystyy syömään jopa 4 metriä rullakebabia, koko Hesburgerin ja McDonaldsin hampurilaismenun kerralla, mutta Rollsin koko menu on hänellekin liikaa.

Vierailija
67/94 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutukkuri yrittäjän asiaa monasti.Myös vaikutelma että Viheraho hyvästä perheestä alkujaan mutta jokin on sitten mennyt sitten jo varhain pahasti pieleen touhottamisellaan?

Vierailija
68/94 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kiinnostunut kotimaisesta metal cover tekijästä nimeltä Megaraptor. Hienon kuuloista musiikkia.

Vierailija
69/94 |
10.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Owlkitty

Tässä ehkä tältä hauskin video:

Vierailija
70/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, karismaattinen, symppis, rohkea retkeilijä Aki Lumme. Tämä näyttää olevan uusi kanava, mutta laatu on terävintä kärkeä. Veikkaan herran päätyvän vielä televisioon...

Vierailija
71/94 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Järvinen

Vierailija
72/94 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä hyvää eräilysisältöä. Ei ole montaa videota tehnyt mutta ihan mukavia pätkiä. Näkyy kalastusvideoitakin olevan, ne ei mua kyllä nappaa

Vierailija
73/94 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
74/94 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
75/94 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
76/94 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
77/94 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paul Joseph Watson

Älä katso ainakaan tätä kuspäätä!

Vierailija
78/94 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aaron Doughty, Victor Oddo, Christina Lopes, Eckhart Tolle, nämä ovat esoteriaa lähinnä

The Hill Rising, poliittista kommentointia usasta jossa edustettuna samassa ohjelmassa dem ja reb. toimittajat

Mä tykkään kanssa noista kolmesta ekana mainitusta! Tollea olen lukenut kirjana, mutta en ole YouTubesta katsonut. Aaron Akbella myös tosi hyvä samankaltainen kanava.

Vierailija
79/94 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun jotkut on laittaneet vähän kuvausta kanavista, niin tietää mistä niissä on kyse.

Itse pidän:

Call me Kevin - Pelivideoita, mutta pelaa lähes joka kerta eri peliä ja videot ovat hauskoja. Katsoin ensin suosikkipeliini liittyvän videon ja lopulta kaikki viimeisen parin vuoden ajalta.

CinemaSins ja Screen Junkies - elokuva-arvosteluja huumorilla, ensimmäinen antaa syntipisteitä elokuvakliseistä ja toinen tekee rehellisiä trailereita elokuville.

Technology connections - Insinöörin näköinen mies kertoo miten erilaiset tavarat toimii

DIY Danie - rakennellaan erilaisia tavaroita, rempataan. Aivan mahtava kanava.

Nick Zammeti - tekee erilaisia projekteja puusta ja hartsista.

PushingUpRoses - arvosteluja murhasta tuli totta -jaksoista ja muista ohjelmista.

Matt Rose - huumorivideoita esimerkiksi mitä ihmiset ovat twiitanneet hassuja kirjoitusvirheitä jne.

Hoarders heart - hamstraaja siivoaa kotiaan.

Vierailija
80/94 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yes theory ,jos enkku sujuu.Tyypit kokeilee kaikkea uutta ja järkkää iloisia yllätyksiä.

Matkustaminen sujuu mukavasti Kate&Nate kanssa.

Yes Theoryn kanava on tosi hyvä. Matkailukanavista vielä Lost LeBlanc

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä