Mikä sodastream kannattaa ostaa?
Kommentit (14)
Jet on ainakin halpa ja kokemukseni mukaan toimiva. Hankaluus joihinkin malleihin verrattuna on pullon kiinnittäminen kiertämällä.
Kalliimpi sähkömalli kannattaa ostaa, halvemmissa joutuu sormin painamaan painetta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat sellaisen ostaa?
Enmhalua kantaa vettä kaupaata kotiin?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Kalliimpi sähkömalli kannattaa ostaa, halvemmissa joutuu sormin painamaan painetta.
Milläs sähkömallissa painetaan? Nenällä?
Kertokaa vielä mitkä kaikki osat siihen tarvii. Olen prismassa. Kiitos neuvosta
Ap
Katso, mitä paketti kokonaisuudessaan sisältää. Kuinka monta pulloa sisältyy hintaan? Paljonko pullot maksavat erikseen ostettuina? Kuinka monta hiilidioksidipatruunaa tulee mukana? Minkä hintaisia on uudet patruunat (jos vie vanhan vaihdossa, entä kokonaan uusi)?
Mistä niitä makutiivisteitä nykyään saa? Ennen oli joka kaupassa, nyt ei missään enää...netistä vai?
Eri
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä makutiivisteitä nykyään saa? Ennen oli joka kaupassa, nyt ei missään enää...netistä vai?
Eri
Kuulemma prismassa ne löytyy juomaosastolta.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa käyttää sitä esim. mökillä, missä ei ole sähköjä, kannattaa ehdottomasti ostaa se sähkötön versio. Ei se napin painaminen niin paljon voimaa vaadi. Jopa minä pystyn siihen.
AV-mamma
Vierailija kirjoitti:
Eri
Parhaat makutiisteet saa, kun ostaa (tai tekee itse) mehutiivistettä, ja lisää siihen pienen ripauksen suolaa (niin vähän, ettei se maistu suolaiselta), ja sitruunahappoa (jos ei ole valmiina).
Ostin sen sähköllisen version kumminkin, maksoi 119. Taisi olla kyllä kannattava ostos! Juon melkein joka päivä melkein kaksi isoa pulloa vichyä, joten menee alle puoli vuotta, että tuo maksaa itsensä takaisin.
Ostin pari makutiivistettäkin, mutta vastaisuudessa kokeilen käyttää varmaan mehutiivisteitä. Mulla oli jotenkin sellainen kuva että siellä olisi riittoisaa jauhetta tai jotain, mutta noihan oli tosi kalliita siihen nähden minkä verran niistä saa. Kauankohan toi yksi hiilidioksidipullo kestää, jos 2-4 litraa valmistaa päivässä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ostin sen sähköllisen version kumminkin, maksoi 119. Taisi olla kyllä kannattava ostos! Juon melkein joka päivä melkein kaksi isoa pulloa vichyä, joten menee alle puoli vuotta, että tuo maksaa itsensä takaisin.
Ostin pari makutiivistettäkin, mutta vastaisuudessa kokeilen käyttää varmaan mehutiivisteitä. Mulla oli jotenkin sellainen kuva että siellä olisi riittoisaa jauhetta tai jotain, mutta noihan oli tosi kalliita siihen nähden minkä verran niistä saa. Kauankohan toi yksi hiilidioksidipullo kestää, jos 2-4 litraa valmistaa päivässä? Ap
2-3 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne ole ilmoitettu riitävän 60 litralle?
Miksi haluat sellaisen ostaa?