Ahdistaa mennä töihin huomenna
Irtisanouduin työstäni kamalan työilmapiiein takia. Huomenna minulla on viimeinen työpäivä ja ahdistaa mennä töihin. Pelkään, että työkaverini ovat edelleen kamalia minulle ja vihoittelevat, kun heidän työmääränsä lisääntyy lähtöni myötä. Minkä toki ymmärränkin, mutta pelottaa silti mitä sanovat ja miten käyttäytyvät. Yritän pysyä omissa oloissani mutta tietyt tehtävät vaativat aika paljonkin kommunikointia kollegoiden kanssa. Miten voisin päästä mahdollisimman helpolla kun joudun olemaan 8 tuntia suhteellisen pienessä tilassa 3 vihamielisen kollegan kanssa?
Kommentit (19)
Käy hakeen saikkua!
Älä mene enää sinne.
Hoida hommat kunnialla loppuun ja ole kohtelias muille. Älä anna tunteiden sekoittua toimintaan, vaan toimi järkevästi ja rauhallisesti. Iltapäivällä se kaikki on ohi.
Kyllä sä nyt viimesen päivän kestät. Ajattele, VIIMESEN! Pääset eroon niistä tyypeistä, sehän on juhlan paikka! Onnittelut! 💐
Sinua ahdistaa yksi päivä? Mitä. Ihmettä.
Voi ei meen rikki! Tajuatko ap mitä moni tällä palstalla on kokenut moneen kertaan elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Hoida hommat kunnialla loppuun ja ole kohtelias muille. Älä anna tunteiden sekoittua toimintaan, vaan toimi järkevästi ja rauhallisesti. Iltapäivällä se kaikki on ohi.
Niin, tämä olisi suunnitelma, mutta olen tosella herkkä ja pelkään, että alan itkeä jos minulle ollaan ilkeitä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä nyt viimesen päivän kestät. Ajattele, VIIMESEN! Pääset eroon niistä tyypeistä, sehän on juhlan paikka! Onnittelut! 💐
Kiitos! Olen kyllä onnellinen että pääsen tuolta pois... olisin vaan onnellisempi jos ei tarvi enää ikinä nähdä niitä muita sieltä.
Ap
Viikko vielä lomaa ja sitten takaisin töihin :(
Vihaan työtäni ja työkaveriani.
Olet onnellisemmassa asemassa, kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämä olisi suunnitelma, mutta olen tosella herkkä ja pelkään, että alan itkeä jos minulle ollaan ilkeitä.
Ap
Mitä siitä, jos alat itkeä? Senkun itket, ei itkussa mitään pahaa ole, varsinkaan jos siihen on selkeä syy. Ehkä edes yksi noista kammottavan kuuloisista työkavereistasi, sen itkun myötä, tuntee pienen pienen piston sisällään omasta käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Voit aivan hyvin sanoa, että voitte tästä lähtien juoda kahvit rauhassa, kun et enää käy kusemassa kahvipannuun ja näyttää vielä persettä lähtiessä. Se on vain työpaikka, joka on huomenna historiaa.
Kiitos kannustuksesta, katsotaan kuinka käy.
Ap
Kai sitä nyt vikan päivän seisoo vaikka päällään. Eikös heidän pitäisi juhlistaa lähtöäsi. Kakkukahveet ja silleen. Kuka muka kehtaa olla naama norsunvituralla jos toinen on vika päivää töissä.
Vika päivä meni ihan ok, työkaverit oli lähinnä tosi hiljaisia mua kohtaan, ei tullut törkeyksiä. Yks jopa sanoi hauskaa lomaa. Nyt on ihana ja vapaa olo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vika päivä meni ihan ok, työkaverit oli lähinnä tosi hiljaisia mua kohtaan, ei tullut törkeyksiä. Yks jopa sanoi hauskaa lomaa. Nyt on ihana ja vapaa olo.
Ap
Onneksiolkoon!
Kyllä se huonokin päivä kääntyy vielä hyväksi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onneksiolkoon!
Väärä aikamuoto. Tarkoitin kääntyi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Onneksiolkoon!
Niin! Kyllä helpotti kun aamulla olivat kohtuulisen sivistyneitä.. nyt sitten lomailen hetken ja alan etsimään uutta työtä.
Ap
Ammu ne kylmäverisesti. Sillä siitä päästään.
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä työnhakuun.👍
Kiitos! Minulla siitä hyvä tilanne, että ehdin käydä jo parissa haastattelussa ennen irtisanoutumista ja sieltä ilmotetaan päätökset piakkoin. Ja muutenkin alani on varsin hyvin työllistävä, jotain hommaa löytyy 100-varmasti nopeastikin mikäli tuntuu että pitää joku paikka saada.
Ap
Ei sinun tarvitse tehdä yhtään mitään, ei ole pelkoa ainakaan työpaikan menettämisestä. Kannattaisi sanoa suorat sanat kaikille.