mua ÄRSYTTÄÄ aivan s**tanasti
laskettuun aikaan on kolme kuukautta ja miehen mielestä olkkarin lattiamaton vaihto voi hoitaa kesällä,elikä minä siivoan kuukautta ennen laskettua aikaa rakennuspaskaa lattioilta ja vaatteitakin kerkee hakemaan,joo varmasti kuukautta ennen laskettua aikaa kun lämmintä on vaan 30 astetta ja jaksaa varmasti kävellä ja keskittyä liitoskipujen plus muitten vaivojen kanssa.joka asiaan kyl viel kerkee...joo ehtii mut miksi pitää odottaa siihen asti et väsynyt,koska nyt olisin täynnä virtaa ja olo hyvä..???ja sata muuta hommaa on myös jonossa..miksi asiat pitää jättää viime tinkaan..???
Kommentit (9)
Mikä estää sua nyt sitten menemästä hankkimaan niitä vaatteita?
ap, varo vaan, miehet ei kestä pitkään älytöntä kiukkuilua. ja eiks niin, esikoista odotat?
on elämä niiiin vaikeaa.
mies haluaa olla mukana valitsemassa,mikä on ihan ok.Mut asenne ei ole vielä mikään "kiire"...
mies haluaa olla mukana valitsemassa,mikä on ihan ok.Mut asenne ei ole vielä mikään "kiire"...
Miehesikö sen rempan tekee? Vai joku muu? Jos miehesi, niin oisko syynä se, että hän on nyt päivät töissä ja ei ehkä ole niin "täynnä virtaa" työpäivän jälkeen tuommoiseen hommaan. Jos joku muu, niin mikäs sua estää tilaamasta tuota rempaa vaikka alkaen huomenna? Ja hoida muut hommat kuntoon nyt, että jäljellä on enää tuo maton vaihto? Tai mies siivoaa, jos olet jo niin huonona että ei enää onnistu?
Kolmas tulossa,esikoinen syntyi rv 34 ja toisesta tulin rv34 ihan liikuntakyvytömäksi ja toisten passattavaksi ja näin kahdeksan vuoden jälkeen haluaisin vaan nauttia loppu odotusajasta.Ja en ole miehelle vielä kiukutellut,siksi tulin tänne purkamaan...:)
mitä vauva tarvitsee syntymänsä jälkeen,mieleni lepää vasta kun on koti siisti ja tekemättömät työt tehty..
En tiedä kanssa, mulla on samanlainen mies...kypsyttää!!