Miten saada iso dildo mahtumaan sisään?
Olen yrittänyt mahduttaa mutta ei mene sisään. Olen synnyttämätön nainen. Dildon paksuus noin 7-8cm.
Kommentit (11)
Jos tämä on totta, niin miksi ihmeessä se pitäisi saada mahtumaan🤔
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä on totta, niin miksi ihmeessä se pitäisi saada mahtumaan🤔
Siksi että naiset tarvitsevat Isoa että saisivat kunnon tyydytyksen.
Vai että niin isoa pitäis saada, ettei edes sisälle mahdu😅 vähän sama ku mies haluais niin tiukkaa, että ei mene edes kenkälusikalla.
Kyllä vika on ylä, eikä alakerrassa tossa vaiheessa. Eihän tollasia vehkeitä ole, kun hevosilla. Ja tietysti tällä foorumilla🤣
Olen synnyttänyt nainen ja en saisi tollasta mahtumaan. Miksi helvetissä haluaisin kokea synnytyksen tuskat uudelleen?! Nyt vaihdat dildon pienempään ennen kuin jotain jää jumiin ja pitää päivystyksessä poistaa imukupilla... Tai miten vaan, ehkä synnytys on kokemus josta joku velakaan ei halua jäädä paitsi
Haluan valmistua tulevaan Gambian matkaan. Siellä on isoja kulleja, enkä halua et silloin sattuu vaan olen valmis!
Vierailija kirjoitti:
Haluan valmistua tulevaan Gambian matkaan. Siellä on isoja kulleja, enkä halua et silloin sattuu vaan olen valmis!
🤣 Ai tää olikin yllättäen ihan hupi juttu.
Ei kait kukaan ole noin idiootti. Jos kerran pienempi olis riittävän suuri, niin mitä järkeä se on revittää piloille. Eikä ne siellä gambiassakaan mitään hevosia ole sentään. Ota nyt hyvä ihminen mitta käteen!
Vierailija kirjoitti:
Niillä leveysasteilla pannaan jo alaikäisiä joten olet valmis ilman dildoakin!
Miksi sitten noin isoja dildoja myydään jos ei saisi käyttää? Ap
Harjoitus usein, reilu määrä liukkaria ja kunnon kiihotus auttavat asiaa. Mulla ei ole kokemusta kuin yhdestä naisesta ennen ja jälkeen synnytyksen ja kyllä häneen menee nyt kahden synnytyksen jälkeen melkein koko käsi sisään, kun ennen kolme sormea oli maksimi. Tällä yhden henkilön otannalla siis synnytys auttaa tuossa. Siltikään puolison pimpsa ei ole löysä.
OMG!