Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jotakin pielessä jos mies ei ole YHTÄÄN mustasukkainen

Vierailija
16.07.2020 |

esim. baari-illoista, ja risteilyllekään lähteminen kavereiden kanssa ei herätä MITÄÄN keskustelua?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa varmasti jostain parempaa seksiä ja ennenkaikkea enemmän kuin kotona niin ei jaksa miettiä tuollaisia.

Vierailija
2/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle se kertoo vain sen, että se luottaa minuun. En sietäisi yhtään epäilyjä. Jos ei luota niin miksi sitten on mun kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINUSSA se vika on. Jokainen voi pettää kauppareissullaankin. Järkevä mies tai nainen ei kuvittele omistavansa puolisoaan. 

Vierailija
4/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On samanlainen kuin minä eli vapaa mies. Jos nainen uhkailee erolla niin osoitan ovea ja sanon että ole hyvä.

Jos nainen yrittää savustaa ulos omasta kodista niin nakkaan niskaperse otteella itse ulos adioos hastala vista baby!

Vierailija
5/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on aisuri luonteeltaan tai pääsee itsekin liikenteeseen kun olet illavietossa.

Vierailija
6/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On samanlainen kuin minä eli vapaa mies. Jos nainen uhkailee erolla niin osoitan ovea ja sanon että ole hyvä.

Tämä on muuten todettu hyväksi taktiikaksi. Vaimo on pari kertaa teatraalisesti alkanut pakkaamaan jotain käsilaukkua ja sanonut, että hän lähtee nyt. Olen rauhallisesti sanonut, että siitä vain, tiedät missä ovi on. Koskaan ei ole lähtenyt ja lopulta se on ollutkin tosin minun vika, koska en olisi estänyt häntä lähtemästä. 

Vierailija
7/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, mutta nuo aloituksessani mainitsemat asiat ei ole sellaisia, että niistä kuuluisi tulla mustasukkaiseksi, ellet ole joka viikko menossa.

Vierailija
8/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla? Tai jos pitäisi olla, niin miksi sitten menet? Vain provosoidaksesi? Toivottavasti miehesi löytää paremman suhteen.

Vierailija
9/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko hyvin luottavainen, hyväuskoinen, vässykkä, cuck tai sitten ei nakkaa paskaakaan.

Vierailija
10/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla? Tai jos pitäisi olla, niin miksi sitten menet? Vain provosoidaksesi? Toivottavasti miehesi löytää paremman suhteen.

Tätä naiset juuri rakastaa tehdä eli provosoida ja paskatestata. Suhde alkaa paskatestaamisella eli nainen testaa miestä esim dissaamalla tätä. Sitten kun ollaan suhteessa niin provosoidaan miestä. Tarkoitus on elää draamassa. Nainen tylsistyy jos ''kaikki on hyvin'' koko ajan. Pitää olla ylä ja alamäkiä suhteessa.

Vierailija
11/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen ! Mustasukkainen puoliso on hankala vaikka ei kyse olisikaan sairaalloisesta versiosta. Säilyttääkseen rauhan ja välttyäkseen konflikteilta alkaa itse kontroloimaan omia tekemisiään ja puheitaan. Ja suostuu liikaa kompromisseihin vaikka niitäkin tehtävä parisuhteessa aina.

Itse en ole ikinä ollut mustasukkainen joten mun on ollut todella vaikeaa ymmärtää koko asiaa. Olen sopeutunut ja joustanut , nyt kun en enää erotu ladon seinästä mieskin on rauhoittunut.

Vierailija
12/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikuttaa siltä että sille on ihan sama.. taitaisi olla oikein mielissään jos löytäisit toisen.

Vierailija
13/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulla tällainen mies oli ja totuus taustalla, että sulki minun koko olemassa oloni pois mielestään, kun en ollut paikalla. Koki kuitenkin tulevansa jotenkin hylätyksi ja kosti sitten teoillaan aina jälkikäteen. Diagnosoitiin persoonallisuushäiriöiseksi kahden psykiatrin toimesta.

Vierailija
14/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö haluta että puoliso on mustasukkainen? Suuttuu tai kieltää lähtemästä? Ei herranjestas.

Vierailija
15/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin omasta elämästä. Edellispäivänä vaimo laittoi töihin viestiä, että lähtee työporukalla jonnekin frisbeegolfiin ja tekemään jotain virkistysjuttuja ja on kolmen miehen kanssa samassa ryhmässä. No ei siinä  mitään, laitoin viestiä, että pidä hauskaa ja minä menen sitten vähän pidemmäksi aikaa salille. Eilen illalla kun mentiin nukkumaan niin kuuntelin jonkun vartin sellaista huokailua ja hymistelyä kunnes kysyin että mikä on. No kun hän olisi kuulemma ollut todella mustasukkainen, jos minä olisin mennyt kolmen naisen kanssa virkistyspäiville ja minä vain menin salille enkä edes kysellyt niistä miehistä mitään. Riitahan siitä tuli.

Vierailija
16/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina telkeän kaappiin sellaisen vaimoistani, joka yrittää lähteä jonnekin ilman lupaani.

Vierailija
17/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulla tällainen mies oli ja totuus taustalla, että sulki minun koko olemassa oloni pois mielestään, kun en ollut paikalla. Koki kuitenkin tulevansa jotenkin hylätyksi ja kosti sitten teoillaan aina jälkikäteen. Diagnosoitiin persoonallisuushäiriöiseksi kahden psykiatrin toimesta.

Aivan varmasti diagnosoitiin :D

Vierailija
18/18 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin omasta elämästä. Edellispäivänä vaimo laittoi töihin viestiä, että lähtee työporukalla jonnekin frisbeegolfiin ja tekemään jotain virkistysjuttuja ja on kolmen miehen kanssa samassa ryhmässä. No ei siinä  mitään, laitoin viestiä, että pidä hauskaa ja minä menen sitten vähän pidemmäksi aikaa salille. Eilen illalla kun mentiin nukkumaan niin kuuntelin jonkun vartin sellaista huokailua ja hymistelyä kunnes kysyin että mikä on. No kun hän olisi kuulemma ollut todella mustasukkainen, jos minä olisin mennyt kolmen naisen kanssa virkistyspäiville ja minä vain menin salille enkä edes kysellyt niistä miehistä mitään. Riitahan siitä tuli.

Tuollaisia nuo on. Thaimaalaiset kuulemma eivät ole. Eivät narise kaljoittelusta tai mistään muustakaan. Toki sitten kun pinna heillä menee yli, niin kämppä on tyhjä ilman ennakkovaroitusta, mutta tuo sitten vaatii päivittäistä tissuttelua.

mies52v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä